Презентація "Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Задачі на множення." 2 клас.Урок №63 (Н.О.Будна)

Про матеріал
Презентація до уроку математики у 2 класі за програмою О.Савченко "Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Задачі на множення." Мета: формувати навички розв’язування прикладів і задач, які включають дії різного ступеня; закріпити знання учнів із теми «Множення числа 2»; розвивати навички усної лічби, пам'ять,логічне мислення і увагу учнів, їх творчу уяву.,
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок № 63 ( Н. О. Будна)Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Задачі на множення. Підготувала: Вчитель початкових класів. Сергіївського ЗЗСО І-ІІІ ст. Шкуматова Ольга Юріївна

Номер слайду 2

2 • 1 = 22 • 2 = 42 • 3 = 62 • 4 = 82 • 5 = 102 • 6 = 122 • 7 = 142 • 8 = 162 • 9 = 182 • 10 = 20 Вушка прислухайтесь, Очки – придивляйтесь, Носик – глибше дихай, Ротик – посміхнись. Спинки розправляйтесь,Ручки піднімайтесь, Нумо до роботи Дружно всі взялись!

Номер слайду 3

Сьогодні 16 січня 2021 р. Контроль, корекція і закріплення знань.1. Перевірка домашнього завдання.2. Гра «Мозковий штум»– Які арифметичні дії ви знаєте... (додавання, віднімання, множення).- Як називаються числа при додаванні? ( 1 доданок, 2 доданок, сума)- Як називаються числа при відніманні? (зменшуване, від’ємник, різниця) – Що ми називаємо множенням ? (це додавання однакових доданків) - Як називаються числа при множенні?... ( 1множник, 2 множник, добуток). - Які числа називаються множниками? ( числа ,які множать) - Що таке добуток? (результат дії множення)

Номер слайду 4

Сьогодні 16 січня 2021 р.3. Картки для опитування: Обчислити: 2•7= 2•3= 2•8= 2•5= 2•9= 2•4= Розв’язати задачу: В одному кошику сидять двоє кошенят. Скільки кошенят у 8 таких кошиках?Поставити знаки >=<2•7□15 2•9□17 2•5□102•4□8 2•6□12 2•6□13 Розв’язати задачу: Скільки всього коліс у 6 двоколісних велосипедів?

Номер слайду 5

Сьогодні 16 січня 2021 р.4. Усні обчислення. Задачі-вірші.1) Встала вранці миша- мати. Дітям зерна роздавати.6 дітей і всім вона,Роздала по два зерна. Скільки, вас питаю я,З’їла зерен вся сім’я?2)Чотири індики пішли на музики,Танцювали, гупали. Скільки ніжок тупали?5. Виконання вправ № 507, 508, 509 (с.77).

Номер слайду 6

Сьогодні 16 січня 2021 р. Фізкультхвилинка з бджілками

Номер слайду 7

Сьогодні 16 січня 2021 р. Вивчення нового матеріалу. Виконання завдання №510(с.77). 2+2+2+2+3=2•4+3 Як обчислити такий вираз?Учні самостійно пояснюють розв’язання за поданими записами у таблиці:{85 BE263 C-DBD7-4 A20-BB59-AAB30 ACAA65 A}2 • 4 + 3 = □2 • 4 = 88 + 3 = 11 Якщо у виразі без дужок є дії множення і додавання або віднімання, то спочатку виконують дію множення. Виконання завдання №511(с.77) з коментуванням.

Номер слайду 8

Сьогодні 16 січня 2021 р.• «Намалюйте» очима сонечко спочатку за годинниковою стрілкою, а потім - проти годинникової стрілки.• У тому ж положенні заплющіть очі, сильно примружтеся, потім розплющте очі. Повторіть 5-6 разів.• Сидячи поставте руки на пояс. Поверніть голову ліворуч, подивіться на лікоть лівої руки. Оберніться направо і подивіться на правий лікоть. Виконайте 5-6 разів.• Заплющіть повіки. Помасажуйте їх кінчиками пальців 10-15 секунд3 Офтальмологічна пауза

Номер слайду 9

Сьогодні 16 січня 2021 р. Задача. Для їдальні купили 9 банок соку по 2 л у кожній і 15 л в сулії. Скільки всього літрів соку купили?(СУЛІ́Я́ - велика пляшка; бутель).2л15л- Якщо відомо, що є 9 банок і в кожній вміщується по 2 л, що звідси можна знайти?- Якщо ми знайдемо, скільки літрів соку в усіх банках і знаємо, скільки в сулії, про що ми можемо дізнатися далі?- Чи дали ми відповідь на запитання задачі?- На скільки дій задача?- Який вираз складемо? 2•9+15 Складіть до цієї задачі обернену.

Номер слайду 10

Сьогодні 16 січня 2021 р. Домашнє завдання:№№ 513, 514(с.78)вивчити правило(с.77)Підсумок уроку. Рефлексія. - Чого навчилися сьогодні на уроці?Що було особливо цікавим?Які труднощі виникали під час роботи?

Номер слайду 11

Сьогодні 16 січня 2021 р. Ви молодці!Дякую за працю на уроці!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Petrovich Lidiya
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Teacher ...
    Корисний матеріал! Дякую!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
17 січня 2021
Переглядів
4369
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку