Завдання з математики для усного рахунку. Додавання з переходом через десяток 2 клас.

Про матеріал
Найважливішим завданням навчання математики почтакових класів є формування в учнів усвідомлених обчислювальних навичок - основи обчислювальної компентентності. Усний рахунок формує прийоми усних обчислень, які активізують розумову діяльність учнів. Підвищують увагу і швидкість реагування. Виконання таких завдань активізує пізнавальну діяльність, сприяють розвитку логічного мислення та аналітичних здібностей учнів, стимулюють і підвищують їх інтерес до навчання.
Перегляд файлу

Додавання з переходом через десяток

 

  1. Знайди завдання, пиши як Макс.

 

37 + 7 = __                  __  +  __  = __          __ + __ = __             __ + __ = __

37 + __ = __                __ +   __ =  __          __ + __ = __             __ + __ = __

__ + __ = __                __ +   __ = __           __ + __ = __             __ + __ = __

 

  1. Намалюй завдання, запиши як Макс.

 

26  + 5 = _____                             26 + 8 =  ______                       68 + 7 = ____

 

__ + __ = __                                  __ + __ = __                                __ + __ = __

__ + __ = __                                  __ + __ = __                                __ + __ = __

__ + __ = __                                  __ + __ = __                                __ + __ = __

 

  1. Обчисли приклади.

55 + 6 =   __           55 +  7  = __          55 + 8  = __          55 + 9  =  __

55 + 5 = 60             55 + __ = __          55 + __ = __         55 + __ = __

60 + __ = __           __ + __ = __          __ + __ = __         __ + __ = __

 

12

 

Перевір себе

 

1.А) 25+6=_            Б) 65+6=_       В) 78+6=_         Г) 58+7=_

        63+8=_                 34+9=_            45+6=_     39+4=_

        17+5=_     26+7=_            74+7=_     73+8=_

        75+7=_     35+7=_             45+6=_     35+7=_

        53+8=_     47+5=_             38+5=_     67+8=_

 

 

2.А) 35+6=_         Б) 35+7=_      В) 35+8=_        Г) 35+9=_

       35+_=_   35+_=_          35+_=_             35+_=_

        40+_=_   40+_=_          40+_=_             40+_=_

 

 

 

3.А) 65+6=_         Б) 65+7=_       В) 65+8=_        Г) 65+9=_

 65+_=_  65+_=_            65+_=_             65+_=_

 70+_=_  70+_=_            70+_=_      70+_=_

 

 

 

 

4.А) 25+6= _         Б)  25+7=_         В) 25+8=_       Г) 25+9=_

25+_=_     25+_=_              25+_=_     25+_=_

30+_=_               30+_=_              30+_=_     30+_=_

 

 

 

5.А) 75+6=_           Б) 75+7=_         В) 75+8=_         Г) 75+9=_

        75+_=_  75+_=_              75+_=_    75+_=_

       80+_=_  80+_=_              80+_=_    80+_=_

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
17 січня 2021
Переглядів
595
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку