ЗВИЧАЙНІ ДРОБИУрок-подорож. Математика5 клас. Вчитель: КУЦИК Г. І.
Номер слайду 2
МЕТА. Узагальнити та систематизувати знання з теми; удосконалити вміння розв’язувати задачі на застосування поняття звичайного дробу та вміння порівнювати дроби, перетворювати неправильні дроби у мішане число; додавати і віднімати дроби;розвивати творче мислення учнів, уважність;виховувати акуратність математичних записів та формувати правильність вимови.
Номер слайду 3
ЕПІГРАФ ДО УРОКУ:« Без знання дробів нікого не можна вважати знавцем арифметики» ( римський оратор Цицерон)« Розум полягає не лише в знаннях, а й у вмінні застосовувати ці знання» ( Аристотель)
Номер слайду 4
ДЕВІЗ УРОКУ: РОЗУМ + ЗНАННЯ + КМІТЛИВІСТЬ»
Номер слайду 5
ТЕОРЕТИЧНА РОЗМИНКА1) Що таке звичайний дріб?2) Що показує знаменник дробу?3) Що показує чисельник дробу? 4) Що означає риска дробу? 5) Який дріб називають правильним? 6) Який дріб називають неправильним?7) Як порівняти дроби з однаковими знаменниками?8) Як порівняти дроби з однаковими чисельниками?9) Як порівняти правильний дріб із неправильним?10) Який дріб завжди менший за 1?11) Який дріб завжди більший за 1?
Номер слайду 6
Записати дробом зафарбовану частину фігури
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Номер слайду 10
ПОРІВНЯТИ
Номер слайду 11
Номер слайду 12
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА- Якщо дріб правильний, то нахилитись вліво.- Якщо дріб неправильний, то нахилитися вправо.- Якщо дріб рівний 1, присісти.
Номер слайду 13
Номер слайду 14
УСНІ ВПРАВИ
Номер слайду 15
Номер слайду 16
ВСТАНОВИТИ ВІДПОВІДНІСТЬ
Номер слайду 17
Номер слайду 18
МІШАНІ ЧИСЛА
Номер слайду 19
ДЕРЖАВНИЙ СИМВОЛ
Номер слайду 20
РЕФЛЕКСІЯ- Мені вдавалось ...- Було цікаво... - Я запам'ятав (запам'ятала)...- Я старався ( старалась)... - Все було зрозуміло...- Мені було важко...