МЕТА. Узагальнити та систематизувати знання з теми; удосконалити вміння розв’язувати задачі на застосування поняття звичайного дробу та вміння порівнювати дроби, перетворювати неправильні дроби у мішане число; додавати і віднімати дроби;розвивати творче мислення учнів, уважність;виховувати акуратність математичних записів та формувати правильність вимови.
ТЕОРЕТИЧНА РОЗМИНКА1) Що таке звичайний дріб?2) Що показує знаменник дробу?3) Що показує чисельник дробу? 4) Що означає риска дробу? 5) Який дріб називають правильним? 6) Який дріб називають неправильним?7) Як порівняти дроби з однаковими знаменниками?8) Як порівняти дроби з однаковими чисельниками?9) Як порівняти правильний дріб із неправильним?10) Який дріб завжди менший за 1?11) Який дріб завжди більший за 1?