Презентація "Звичайні дроби. Розв'язування вправ"

Про матеріал

Матеріали презентації можуть бути використані для підсумкового уроку по темі "Звичайні дроби" у 5- му класі.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

5 клас Звичайні дроби Розв'язування вправ

Номер слайду 2

ЗАПРОШУЄМО ВАС ДО ДРОБІВ

Номер слайду 3

“ПОТРАПИТИ У ДРОБИ” крилатий вислів «потрапити у дроби» ще в давні часи означав, що людина потрапила в скрутне становище Адже ще 250 років тому в підручниках з арифметики розділ “Дроби” був необов‘язковим для вивчення, і його розміщували в кінці книги. У середні віки уміння легко оперувати дробами було ознакою високої математичної майстерності. Недаремно в німецькій мові й до наших днів збереглася приказка “потрапити в дроби”. Її використовують тоді, коли хочуть сказати, що людина опинилася в складному становищі.

Номер слайду 4

Найвище призначення математики - знаходити порядок у хаосі, який нас оточує. Норберт Вінер

Номер слайду 5

Виконання усних вправ

Номер слайду 6

ДОПОМОЖІТЬ ВІННІ !!! 6 5 1 2 5 6 7 9 25 23 6 11 15 26 2 2 12 7 8 12 30 19 97 95

Номер слайду 7

ПЕРЕВІР СЕБЕ 5 6 7 9 25 23 6 11 15 26 2 2 12 7 8 12 30 19 97 95 6 5 1 2

Номер слайду 8

ПОРІВНЯЙТЕ ДРОБИ і і і і 1 і і

Номер слайду 9

> < > > 1 > < ПЕРЕВІР СЕБЕ

Номер слайду 10

ЗНАЙДИ ПОМИЛКУ

Номер слайду 11

ПОДУМАЙТЕ РАЗОМ Що більше: половина половини 20 або четвертина четвертини 80?

Номер слайду 12

Завдання У багатьох садах живе істота, яка має 14 175 зубів. Дізнайтеся назву цієї найзубатішої істоти, розгадавши слово. Відповідь : ЧЕРВ’ЯК 3 4 14 5 87 8 1 е в я ч р ‘ к

Номер слайду 13

Видатний вчений давнини Піфагор уперше математично описав звук. Тому його цілком можна називати «прадідом» акустики (наука про звук). Його октава (музичний інтервал) стала виражатися так: 1 1/2 1/3 1/4 1/5 1/6 1/8 1/18 до ре мі фа соль ля сі до А дроби 3/8 ; 3/4 ; 2/4 …, показують розміри музичного твору. Різні твори мають різні розміри. Наприклад, вальс має розмір 3/4, марш 2/4 або 4/4. А ЧИ ЗНАЄТЕ ВИ ЩО…

Номер слайду 14

А греки виявили, що дві струни звучать наймелодійніше, коли відношення їх довжин дорівнює 1/2, 2/3 або 3/4 Математика допомагає майстрам виготовляти музичні інструменти. Найпростіша сопілочка, наприклад, створюється так: на половині довжини свердлять дірочку — це «до», на третині — «ре», на чверті «мі».

Номер слайду 15

Отже, якщо з науки математики вирізати знання про «Звичайні дроби», то зникне і музика, яку ви так любите, зникнуть і музичні інструменти, ноти.

Номер слайду 16

Дізнайся більше Дізнайся прізвище вченого ХIII ст., який першим ввів риску для дробу.

Номер слайду 17

Розв’яжи задачі 2. В класі 36 учнів, з них катались на лижах. Скільки учнів катались на лижах? (х) На гілці сиділо 12 пташок, з них полетіли. Скільки пташок полетіло? (а) 3. На сторінці 200 букв, усіх букв складає літера «а». Скільки разів зустрічається літера «а» на даній сторінці? (с) 4. Було 350 грн., витратили усіх грошей. Скільки грошей залишилось? (а)

Номер слайду 18

5. В зошиті 24 сторінки, на всіх сторінок виконані записи. Скільки сторінок чистих? (л) 6. Сину 8 років. Його вік становить віку батька. Скільки років батькові? (с) 7. У саду росте 120 яблунь, що становить усіх дерев. Скільки дерев зростає в саду? (р) 8. Яка довжина відрізка, якщо його мають довжину 18 см? (а)

Номер слайду 19

Відповідь: ал-Хассар – Таджикський вчений XІІІ ст.

Номер слайду 20

Питання-жарт: Що обов’язково потрібно математику, мисливцю і барабанщику?

Номер слайду 21

Номер слайду 22

ІСТОРИЧНА СТОРІНКА У Вавилоні знали тільки дроби зі знаменником 60, У Стародавньому Римі - зі знаменником 12. Римська система ґрунтувалася на діленні маси на 12 рівних частин. Цю одиницю називали ассом, а одну дванадцяту асса – унцією. Лише грецький математик Герон Олександрійський у I столітті до нашої ери почав працювати з дробами, що мають будь-який чисельник і знаменник.

Номер слайду 23

ІСТОРИЧНА СТОРІНКА Як називають дроби в побуті? А в стародавньому Китаї 1/2 називалась половиною,1/3 – малою половиною,2/3 - великою половиною.

Номер слайду 24

Розв'язування прикладів «Крутий підйом»

Номер слайду 25

Розв'язування рівнянь

Номер слайду 26

Встав пропущене число

Номер слайду 27

Підсумок уроку. - Навіщо людям знання дробів? - Як ці знання можна використовувати у житті?

Номер слайду 28

Номер слайду 29

Номер слайду 30

Номер слайду 31

Номер слайду 32

Номер слайду 33

Номер слайду 34

ppt
Пов’язані теми
Математика, 5 клас, Презентації
Додано
9 лютого
Переглядів
277
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку