Презентація "Звідки людина дізнається про природу"

Про матеріал
Презентація до уроку з інтегрованого курсу "Пізнаємо природу" для 5 класу за підручником “Пізнаємо природу”( Т. Коршевнюк, Г. Ярошенко ). Матеріал допоможе поглибити і розширити знання про природничі науки та об’єкти їх вивчення; розвивати логічне мислення, вміння аналізувати, порівнювати та узагальнювати, робити висновки, а також сприяє прагненню досліджувати навколишній світ.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Звідки людина дізнається про природуІнтегрований курс “Пізнаємо природу”5клас. Вчитель: Капуста Валентина Миколаївна04.09.2022

Номер слайду 2

Мета:поглибити і розширити знання про природничі науки та об’єкти їх вивчення;розвивати логічне мислення, вміння аналізувати, порівнювати та узагальнювати, робити висновки; формувати уявлення про інтегрований курс “Пізнаємо природу” як про навчальний предмет; розвивати інтерес до вивчення природничих наук; виховувати прагнення досліджувати навколишній світ, почуття взаємодопомоги, толерантності.04.09.2022

Номер слайду 3

Знайомство з підручником. Електронний варіант підручника “Пізнаємо природу”(авторки: Тетяна Коршевнюк, Г. Ярошенко ) Швидко знаходити дослідницькі завдання, важливу інформацію, цікаві відомості й корисні поради вам допоможуть рубрики й умовні позначення розміщені на форзаці підручника.04.09.2022

Номер слайду 4

Що ти дізнаєшся, вивчаючи предмет Для чого та як досліджують природу? Звідки людина дізнається про природу? Що слід знати й уміти природодослідницям і природодослідникам? Які кроки пізнання природи? Як можна досліджувати природу? Що допомагає пізнавати природу?04.09.2022

Номер слайду 5

Пізнаємо природу. Природа — це все, що оточує людину і виникло без її втручання. Наприклад, Сонце, Місяць, гори, зорі, повітря, тварини, рослини. Їх називають природними тілами й об’єднують у дві групи: живі природні тіла й неживі природні тіла. Існують тіла, створені людиною. Їх називають рукотворні тіла або вироби. Наприклад автомобіль, смартфон, книжка, годинник. Зміни, що відбуваються з тілами, називають явищами. Наприклад, танення льоду, цвітіння яблуні навесні й листопад восени. Пізнавати природу  означає здобувати нові знання про основні складники природи (тіла і явища). 04.09.2022

Номер слайду 6

Завдання 1. Визнач групи, до яких належать зображені тіла. Тіл якої групи немає?  Наведи їх приклади.  Синиця Їжак Долина Сонце Динозавр Медуза Сонячна система Метелик04.09.2022

Номер слайду 7

Завдання 2. Прочитай і поміркуй. Одного разу учні й учениці на уроці почули таку розповідь: «Їжею, повітрям, водою, матеріалами для створення  різноманітних виробів людину забезпечує природа. А ще  вона дарує нам приємні відчуття та емоції. Спостеріга ючи за природою, людина створює різні тіла. Наприклад, за зразком клешні рака людина сконструювала ножиці, а насінина кульбаби підказала ідею створення парашута. Дивосвіт природи надихає художників, музикантів,  письменників на творчість, а її таємниці спонукають науковців до нових досліджень і відкриттів». 04.09.2022

Номер слайду 8

Джерела інформації про природу  Дізнаватися про природу можна з книжок, інтернету, телепрограм і фільмів про природу. Сучасні наукові від криття і знахідки минулого можна побачити в наукових музеях, на виставках. З природою певного регіону ознайомлюють краєзнавчі музеї. Важливу наукову інформа цію про природу отримують завдяки дослідженням приро ди різними методами . 04.09.2022

Номер слайду 9

Які органи чуття та як допомагають пізнавати навколишній світ?04.09.2022

Номер слайду 10

Дослідження природи різними методами Пізнаючи природу, ти досліджуватимеш природні тіла та явища й здобуватимеш нові знання за допомогою спостереження, вимірювання, експерименту. Спостереження — це спосіб дослідження природи за допомогою власних органів чуття (схід Сонця, проростання рослини з насінини). Вимірювання — цей спосіб передбачає отримання конкретних показників та порівняння їх з еталонним результатом, на основі чого можна робити висновки (визначення розмірів тіл в космосі та на Землі (довжина річок, висота гір, глибина водойм, маса тіл). Експеримент — спосіб вивчення природи на основі спеціально створених умов (розчинність речовин у воді).  04.09.2022

Номер слайду 11

Видання про природу. Видання про природу, що містять впорядковану інформацію з різних природничих наук Це енциклопедії, словники, довідники, атласи зоряного неба, географічні карти, визначники рослин і тварин. 04.09.2022

Номер слайду 12

Пошук інформаціїПерш ніж шукати інформацію в довідковому виданні, варто переглянути його ЗМІСТ. Так ти дізнаєшся, про що це видання, на якій сторінці знайти інформацію, що зацікавила. Якщо ж завітаєш на сайт про природу, то скористайся мапою сайту. Так ти зможеш швидше зорієнтуватися в інформації, що розміщена на ньому, і відшукати відповіді на різні запитання. Відвідай сайт про природу за посиланням https://cutt.ly/ROg. Qz7j.04.09.2022

Номер слайду 13

Поміркуй. Назви одне природне явище, два джерела інформації природничого змісту, три природних тіла.2. Наведи приклади складників природи.3. Розкажи, звідки людина дізнається про природу.4. З якими джерелами інформації про природу ти працював/працю-вала? Яка інформація була для тебе найбільш цікавою? Чим саме?5. Прочитай вислів: «Цінністю називають те, що має значення для суспільства й людини». У чому, на твою думку, полягає цінність природи?6. Поміркуй і розкажи, для чого людям різних професій потрібні джерела інформації про природу.04.09.2022

Номер слайду 14

Домашнє завдання. Електронний варіант підручника “Пізнаємо природу”(авторки: Тетяна Коршевнюк, Г. Ярошенко ) с.8-14, уважно прочитати,підготувати відповіді на питання С.13 , ( або слайд 13).04.09.2022

Номер слайду 15

Використані джерелаhttps://docs.google.com/document/d/1lb9g. C56 GKwujov. Keg0 Qv. OZ9riid5tps. Ya. Hryj. LRy. Edo/edithttps://lib.imzo.gov.ua/yelektronn-vers-pdruchnikv/5-klas-nush/prirodnicha-osvtnya-galuz/pznamo-prirodu/pznamo-prirodu-pdruchnik-ntegrovanogo-kursu-dlya-5-klasu-zakladv-zagalno-seredno-osvti-avt-korshevnyuk-t-v-yaroshenko-g-o/https://www.google.com/search?q=%D0%B7%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%BA%D0%B8+%D0%BB%D1%8 E%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D0%B0+%D0%B4%D1%96%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D1%94%D1%82%D1%8 C%D1%81%D1%8 F+%D0%BF%D1%80%D0%BE+%D0%BF%D1%80%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%B4%D1%8304.09.2022

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 5
Оцінки та відгуки
  1. Костіна Неля Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Майоренко Світлана Георгіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Koval Irina
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. САВКО АНТОНІНА МИКОЛАЇВНА
    Чудовий матеріал та презентація до уроку!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Куряченко Людмила
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 2 відгука
pptx
Додано
4 вересня 2022
Переглядів
13220
Оцінка розробки
5.0 (5 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку