Пізнаємо природу (за програмою Коршевнюк) Урок 2. (автор Янкавець О.О.)

Про матеріал

Для учнів 5 класу НУШ, за підручником Пізнаємо природу авторського колективу О.О. Янкавець, О.Д. Дубчак, Г.В. Ільченко

Перегляд файлу

Умовні позначки

 

 

Якщо над словом Ви побачите індекс, то це говорить про виконання певних завдань (за зразком):

Зразок - Наука2,3 – для даного слова треба провести морфемний та фонетичний аналізи.

1 – лексичне значення слова;

2 – морфемний аналіз слова;

3 – фонетичний аналіз слова;

4 – фемінитив (наприклад: ХІМІК, якщо чоловік, але ХІМІКИНЯ, якщо жінка)


Урок 2    ___/___ 20___     Lesson 2

Тема: Природа: її складники і методи дослідження

 

Dictionary

Географія2,3,4geography

Астрономія2,3,4astronomy

Фізика2,3,4physics

Хімія2,3chemistry

Біологія2,3,4biology

Екологія2,3,4ecology

 

Завдання 1. Поєднайте і підпишіть об’єкти з методами дослідження.

Девушка с биноклем на фоне природы. Наблюдение за птицами. Наблюдение за птицами Руки инженера измеряют металлическую деталь цифровым штангенциркулем на фоне технических чертежей. Контроль качества деталей, обрабатываемых на токарном станке. Smart kids in glasses mixing liquids in flasks while doing chemistry experiments in modern laboratory

_______________________ ______________________ _______________________

 

 

 

the plumber measures the length of a plastic pipe with a tape measure  Рецепт домашнего приготовления. Рецепт приготовления брускетты, пошаговая инструкция, ингредиенты. Wisent or European bison (Bison bonasus) in National Park de Maashorst in the Netherlands, Europe

   ____________________ _______________________ _____________________

 

Завдання 2. Для виділених слів (Dictionary) виконайте відповідні завдання

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________

Домашнє завдання:

  1. Прочитати: §2. Вивчити визначення: спостереження, вимірювання, експеримент
  2. Виконати індивідуальні завдання (усно)

Вам запропоновані об’єкти природи. Запропонуйте варіанти досліджень, якими Ви б скористались, і вкажіть, що саме Ви досліджуватиме.

Любовь хищника. Львица и детеныш в Крюгер НП, Южная Африка   Sunflowers in the sunset in a field

  1. Завдання на випередження: прочитати §3.
docx
Додано
6 вересня 2022
Переглядів
267
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку