• Місія школи: формування здорової конкурентноспроможної особистості з постійною потребою самовдосконалення і відповідальністю за долю України.
• Загальні виховні завдання:
1. Розвиток мобільності та конкурентноспроможності особистості.
2. Формування почуття відповідальності за долю України.
3. Виховання в учнів розуміння особистості, як органічної частини навколишнього середовища.
Виховна програма. Місія школи: формування здорової конкурентноспроможної особистості з постійною потребою самовдосконалення і відповідальністю за долю України. Загальні виховні завдання:1. Розвиток мобільності та конкурентноспроможності особистості.2. Формування почуття відповідальності за долю України.3. Виховання в учнів розуміння особистості , як органічної частини навколишнього середовища.
І семестр. Вересень - Проведення засідання з питання результатів виховної роботи у 2010 – 2011 н.р. - Визначення основних напрямків методичної та виховної роботи на 2011-2012 н.р. - Затвердження перспективного плану роботи шкільного МО класних керівників. - Консультації з питань виховної роботи для класних керівників. - Складання графіку проведення відкритих ГККЖовтень - Оформлення класних куточків. - Організація самоврядування в класах, розподіл доручень. - Підведення підсумків Місячника безпеки. - Адаптація учнів 5 класу до середньої школи. Анкетування. Грудень - Проведення тижня здоров’я в школі. - Проект «Життя без паління» - «Традиційні українські свята». Ознайомлення учнів з зимовими святами на Україні, вчити поважати звичаї і традиції свого народу.
ІІ семестр Березень. Презентація досвіду роботи класних керівників, що атестуються. Вивчення нових технологій організації виховного процесу. Диспут «Формування конкурентоспроможної особистості» Травень. Підбиття підсумків роботи з виховання учнів у навчальному році та визначення завдань колективу на новий навчальний рік. Підбиття підсумків проекту «Життя без паління». Анкетування класних керівників щодо планування заходів на наступний рік.
Проект «Життя без паління»ЦІЛІ ПРОЕКТУСприяння духовно - моральному вихованню підлітків, формування в них негативної установки стосовно вживання тютюнових виробів як способу рішення своїх проблем або проведення дозвілля, орієнтація на позитивні соціальні й особисті цінності через залучення схильних до паління учнів у роботу по профілактиці тютюнопаління.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}№Прізвище, ім'я, по батькові Місце роботи(навчання), посада123456789