ПрезентаціяУзагальнення знань по темі: ”Процеси життєдіяльності тварин”

Про матеріал
Узагальнити та систематизувати знання про основні процеси життєдіяльності тварин; Розвивати вміння зіставляти і робити висновки, аналізувати інформацію і використовувати раніше здобуті знання на практиці; Виховувати поважне ставлення до всієї природи,тварин свого краю,культуру мовлення,самостійність, світогляд,. Очікувані результати: учні називають види скелета; уміють визначати види скелета тварин; порівнюють опорно-рухові системи різних груп тварин; роблять висновок про ускладнення будови організму тварин, пов’язане з ускладненням функцій Урок узагальнення та систематизація знань
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Узагальнення знань по темі: ”Процеси життєдіяльності тварин”

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Послухайте, будь-ласка, уривок з твору Л. Керролла «Аліса в країні чудес» «За кілька кроків від неї сидів Чеширський кіт. «Скажіть, будь ласка, куди мені йти?» « А ти куди хочеш потрапити?» « А мені все одно…», - сказала Аліса.» «Тоді все одно куди йти», - зауважив кіт.» «Що хотів сказати цим кіт Алісі?

Номер слайду 4

Мета уроку: Узагальнити та систематизувати знання про основні процеси життєдіяльності тварин; Розвивати вміння зіставляти і робити висновки, аналізувати інформацію і використовувати раніше здобуті знання на практиці; Виховувати поважне ставлення до всієї природи,тварин свого краю,культуру мовлення,самостійність, світогляд,.

Номер слайду 5

Очікувані результати: учні називають види скелета; уміють визначати види скелета тварин; порівнюють опорно-рухові системи різних груп тварин; роблять висновок про ускладнення будови організму тварин, пов’язане з ускладненням функцій.

Номер слайду 6

Тип уроку Урок узагальнення та систематизація знань

Номер слайду 7

А протонефридії Б метанефридії В тулубові нирки Г тазові нирки Д мальпігієві судини 1дощовий черв’як 2метелик 3 щука 4 черепаха Органи виділення Тварини АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ Установити відповідність між тваринами та притаманними їм органами виділення

Номер слайду 8

2.2. «Загадковий диктант». Вибрати правильні твердження, які стосуються будови та функцій органів виділення. У разі правильного виконання завдання учні визначать основну складову будови опорно-рухової системи тварин. Р Усі одноклітинні тварини мають скоротливі вакуолі. С Мальпігієві судини — це трубчасті канальці, що є сліпими виростами кишечника. У Від кожної нирки ссавців відходить по два сечоводи, які відкриваються в сечовий міхур. К Амфібії мають тулубові нирки. Е У птахів відсутній сечовий міхур. Х Органи виділення комах — зелені залози. Л Органи виділення павуків — мальпігієві судини. Е Видільна система вперше з’являється у плоских червів. В У всіх членистоногих наявні однакові органи виділення. Т Кожна група тварин має свої особливості в будові видільної системи.

Номер слайду 9

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності За якими ознаками ми впізнаєм, що організм живий?

Номер слайду 10

Мозковий штурм Обговорення запитань: — Що входить до складу опорно-рухової системи тварин? — Які опорні та рухові структури має тіло одноклітинних тварин? — Які опорні та рухові структури має тіло кишковопорожнинних? — Які опорні та рухові структури має тіло кільчастих червів? — Які опорні та рухові структури має тіло членистоногих? — Які опорні та рухові структури має тіло хребетних?

Номер слайду 11

Робота за варіантами I варіант — Установіть та вкажіть переваги зовнішнього скелета тварин. II варіант — Установіть та вкажіть переваги внутрішнього скелета тварин. Переваги зовнішнього скелета: Результати самостійної роботи учнів: • Міцність, прикріплення м’язів і забезпечення руху, освоєння нових способів переміщення (політ). Переваги внутрішнього скелета: • Росте разом з твариною, збільшує швидкість руху тіла за рахунок значної спеціалізації окремих м’язів і їх груп. Висновок: більш прогресивним є внутрішній скелет.

Номер слайду 12

Робота в парах Завдання для пар: I пара — установити особливості будови скелета риби. II пара — установити особливості будови скелета амфібій. III пара — установити особливості будови скелета рептилій. IV пара — установити особливості будови скелета птахів. V пара — установити особливості будови скелета ссавців.

Номер слайду 13

Фізкультхвилинка Встаньте, діти, посміхніться, Землі нашій уклоніться За щасливий день вчорашній. Всі до сонця потягніться, Вліво, вправо нахиліться, Раз присядьте, два присядьте І за парти тихо сядьте.

Номер слайду 14

Цікаві запитання Відомо, що риби не можуть повертати голову. Чи можуть це робити жаби та тритони? Відповідь поясніть. — У скелеті змій відсутня грудна клітка. У зв’язку із чим вона була втрачена у цих тварин? Шия у ссавців має різну довжину: у собаки вона коротка, у жирафи — довга. Яка причина такої відмінності.

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Самостійна робота з картками Дати письмову відповідь на запитання

Номер слайду 21

VІ. Підбиття підсумків уроку. Рефлексія. Сьогодні на уроці гарно працювали всі учні. Кожен учень одержав оцінку за свої знання, діяльність на уроці. Чи справдились ваші сподівання стосовно оцінок за урок? Щоб знати багато! Потрібно ……….

Номер слайду 22

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Бардукова Ніна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додано
4 серпня 2019
Переглядів
2490
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку