Презетація з географії 6 клас НУШ Практична робота №3 “Складання й аналіз графіка добового і річного ходу температури повітря, рози вітрів, діаграми хмарності й опадів”.

Про матеріал
Презентація створена згідно модельної навчальної програми "Географія. 6 клас" НУШ для ЗЗСО (автори Запотоцький С.П. та ін.), 2021 р.. В презентації розкрито матеріал з даної теми уроку, а також підібрано різноманітні завдання та цікава інформація. Опублікувала: вчитель географії Комар Н.Ф.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Практична робота №3 “Складання й аналіз графіка добового і річного ходу температури повітря, рози вітрів, діаграми хмарності й опадів”. Підготувала вчитель географії Наталія КОМАР

Номер слайду 2

Мета: Знаннєвий компонент. Закріпити в учнів поняття «температура», «вітер», «хмарність», «опади». Діяльнісний компонент. Навчитися будувати графіки ходу температури, діаграми розподілу опадів за певний період, розу вітрів; аналізувати зміни температури повітря, напряму вітру, хмарності, опадів; оцінювати вплив стану повітряна здоров’я людини та значення прогнозу погоди для життя і діяльності людини. Ціннісний компонент. Навчити встановлювати взаємозв`язки  між елементами погоди. Тип уроку: застосування знань, вмінь, навичок. Обладнання: таблиці показників погоди. Опорні та базові поняття:  температура , вітер, хмарність, опади. ХІД УРОКУI. Організаційний момент(Визначення мети і завдань уроку, основних видів та етапів роботи на уроці). Оголошення теми і мети уроку. II. Мотивація навчальної і пізнавальної діяльностіЕпіграф уроку: Головна ідея навчання – вести до успіху кожну дитину. Вчитель:  Навчитися будувати графіки ходу температури, діаграми розподілу опадів за певний період, розу вітрів; аналізувати зміни температури повітря, напряму вітру, хмарності, опадів.

Номер слайду 3

Прийом “Логічний ланцюжок”Температура атмосферний тиск вітер вологість повітря хмарність опади температура III. Актуалізація опорних знань IV. Виконання практичної роботи. 4.1 Загальний інструктаж 4.2 Усвідомлення учнями алгоритму дій. 4.2.1 Складання і аналіз графіка річного ходу температури повітря.

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Завдання . Географічний практикум Побудувати графік річного ходу температури повітря для Києва за даними таблиці. Зробити висновок. Визначити середньорічну температуру повітря та річну амплітуду температур для Києва.

Номер слайду 6

4.2.2 Побудова діаграми рози вітрів за місяць за даними таблиці

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Завдання . Географічний практикум Робимо висновок: який вітер у даному місяці був переважаючим ; чи були безвітряні дні .

Номер слайду 9

4.2.3 Побудова діаграми хмарностіАлгоритм дії. 1) Аналіз даних хмарності за певний період.2) Створення узагальненої таблиці.3) Побудова стовпчикової діаграми. Завдання. Географічний практикум

Номер слайду 10

Номер слайду 11

4.2.4 Побудувати стовпчикову діаграму кількості опадів за рік по місяцях . Алгоритм дії . 1) Побудувати таблицю.2) Використати дані таблиці для побудови діаграми опадів за рік.3) Підрахувати річну кількість опадів.

Номер слайду 12

Завдання. Географічний практикум. Побудувати стовпчикову діаграму кількості опадів за рік по місяцях, використовуючи дані таблиці. Підрахувати річну кількість опадів. Кількість опадів по місяцях для Києва. V. Підсумок уроку . Виконання домашнього завдання. Завдання. Прийом “Знайди пару”. Термометр. Флюгер. Гігрометр. Опадомір. Барометр. Анемометр. А. кількість опадів. Б. вологість повітря. В. напрям і сила вітру. Г. температура повітря. Д. атмосферний тиск. У. сила вітру. Робимо висновок: в якому місяці випала найбільша кількість опадів, а в якому найменша.

Номер слайду 13

Дякую за увагу!

pptx
Додав(-ла)
Комар Наталия
Пов’язані теми
Географія, 6 клас, Презентації
Додано
22 січня
Переглядів
1031
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку