Презинтація про превентивне виховання

Про матеріал
Презинтація про превентивне виховання. Матеріал підійте для використання класному керівникові,заступнику з ВР
Перегляд файлу

image

image

Превентивневиховання

imageце цілісна система підготовчих, профілактичних дій педагогічного колективу спрямованих на попередження, подолання відхилень у поведінці школярів і запобігання розвитку різних форм їх асоціальної, аморальної поведінки.

Сутність

комплексний цілеспрямований вплив на особистість у процесі її активної динамічної взаємодії із соціальними інституціями, спрямованої на фізичний, психічний, духовний, соціальний розвиток особистості; вироблення в неї імунітету до негативних впливів соціального оточення , профілактику, корекцію і подолання асоціальних проявів у поведінці дітей та молоді , а саме :

    правопорушень (схильність до агресії , крадіжок, брехні та інших вад, що можуть призвести до кримінальних дій);

    поганих звичок (алкоголізму , наркоманії,  тютюнопаління , токсикоманії, то що );

    статевих порушень  та їх наслідків ( статевої розпусти , венеричних захворювань, ВІЛ, СНІД , проституції , то що) ;

    imageегоцентризму та екологічної брутальності (позитивне ставлення до всього, що оточує, свідомість, підвищення культури споживання , загальноприйнятні норми людської моралі, то що).

image

image

image

imageФункції превентивного виховання:

    Діагностично - прогностична функція

    Корекційно - реабілітаційна функція 

    Освітньо - консультативна функція

    Iнтeгрaтивно - просвітницька функція

    Регулятивна функція

    Пізнавальна функція

    Охоронна функція

    Комунікативна функція

    Профілактична функція

image

image

image

imageОсновні педагогічні умови реалізації якісного превентивного виховання

    Оновлення виховання шляхом впровадження активних форм і методів виховного впливу на основі досягнень сучасної педагогічної науки .

    Соціологізація школяра , перетворення його як об'єкта на суб'єкт виховного процесу

    Системне планування превентивного виховання , визначення чіткої структури  ;

    Стимулювання позитивної соціальної орієнтації учнів 

    Інформаційне забезпечення : аналіз, звіти, діаграми, самоосвіта педагогів, м\о кл. керівників

    Управлінські рішення: річний план роботи школи, довідки, накази,  рішення педради, тощо.

image

    учні школи, неповнолітні, які перебувають на обліку (шкільному, кримінальному, нарkологічному);

    неповнолітні, соціалізація яких відбувається під впливом негативних явищ (групи ризику);

    неповнолітні, які не мають умов сімейного виховання й опіки;

    педагогічний колектив навчально-виховного закладу;

    imageпрацівники служби у справах дітей, центрів соціальної служби для молоді, кримінальної міліції й інших правових установ, медичних закладів;

    працівники засобів масової інформації;

Очікувані   виховні   досягнення :

Учнів 5-7-х класів:

           Учнів 1-4-х класів:           Усвідомлення :

    норм та правил власної

    imageсформованість основ поведінки та норм духовно-морального соціально важливих для розвитку особистості: само

                       оцінювання ,                                     суспільства;

                       самоконтролю, знання та                  наслідків негативного

навички ведення здорового впливу шкідливих звичок способу життя ,

усвідомлення цінності    на здоров'я людини; власного життя і       сформованість активної

необхідності збереження  життєвої позиції щодо здоров'я  з раннього

                       дитинства .                   негативних проявів у

соціумі;


Учнів 8-9-х класів:

        усвідомлення наслідків негативного впливу шкідливих звичок на здоров'я людини; розуміння необхідності подолання стигматизації та дискримінації людей, що живуть з ВІЛ;

        imageвміння визначати свій соціальний статус у соціальній групі, адаптуватися в різних життєвих ситуаціях та конструктивно впливати на них, регулювати власну поведінку; розуміння особистістю своїх прав, свобод, обов'язків.

Учнів 10-12-х класів :

        сформованість життєвих компетенцій, активної та громадської позиції, необхідності дотримуватись конституційно-правових

норм, своїх прав, обов'язків ;

        імунітету до асоціальних впливів, чітке розуміння необхідності ведення

здорового способу життя;

        готовності до виконання різних соціальних ролей;

        наявність життєвих

пріоритетів, цілей та ідеалів.


imageПоказники  успішності превентивного виховання:

        рівень загальної вихованості учнів школи;

        рівень самооцінки учнів;

        орієнтація  на здоровий спосіб життя, дотримання його норм в повсякденні;

        наявність (відсутність) сформованих шкідливих звичок у дітей і підлітків;

        наявність скоєних правопорушень, злочинів учнями школи, ступінь їх важкості;

        показник кількості учнів , що знаходяться на обліку в школі, ВКМСД, ССД.

        динаміка пропусків занять учнями без поважних причин;

Контрольно – аналітична  діяльність стану 

превентивного виховання: реалізується засобами:

аналіз рівня вихованості учнів школи;

виконання вимог «всеобучу»;

контроль відвідування занять учнями школи  адміністрацією, його системний  моніторинг;

контроль рівня обізнаності класних керівників із зазначеного питання;

відвідування тематичних класних годин;

imageщоквартальний аналіз роботи школи і прийняття управлінських рішень, динаміка розвитку.

pdf
Додано
25 жовтня 2021
Переглядів
326
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку