Пригоди Червоної Шапочки - для дітей старшого дошкільного віку з логіко-математичного розвитку

Про матеріал
Тема: Пригоди Червоної Шапочки - для дітей старшого дошкільного віку з логіко-математичного розвитку Мета: Розвивати фантазію, пам’ять, логічне мислення, увагу. Виховувати наполегливість у досягненні мети, товариськість. Виявляти обсяг та якість знань дітей про числа, сформованість навичок лічби в зворотному напрямі від заданого числа. Продовжувати вчити малят складати задачі, називати приклад, називати сусідів числа. Закріплювати знання геометричних площиних і об’ємних фігур. Вправляти у поділі цілого навпіл і на чотири частини, у вимірювання сипких речовин. Закріплювати з дітьми знаки більше, менше, дорівнює Матеріал: Килим – літак, геометричні фігури – площинні і об’ємні, д\гра «Лабіринт», знаки >, <, =, математичні набори, іграшки по сюжету заняття, цукор, борошно, вода, умовна мірка
Перегляд файлу

Тема: Пригоди Червоної Шапочки - для дітей старшого дошкільного віку з логіко-математичного розвитку

Мета: Розвивати фантазію, пам’ять, логічне мислення, увагу. Виховувати наполегливість у досягненні мети, товариськість. Виявляти обсяг та якість знань дітей про числа, сформованість навичок лічби в зворотному напрямі від заданого числа. Продовжувати вчити малят складати задачі, називати приклад, називати сусідів числа. Закріплювати знання геометричних площиних і об’ємних фігур. Вправляти у поділі цілого навпіл і на чотири частини, у вимірювання сипких речовин. Закріплювати з дітьми знаки більше, менше, дорівнює

Матеріал: Килим – літак, геометричні фігури – площинні і об’ємні, д\гра «Лабіринт», знаки >, <, =, математичні набори, іграшки по сюжету заняття, цукор, борошно, вода, умовна мірка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                          Хід заняття

 

- Дітки я вам пропоную вирушити у незвичайну подорож – математичку. А щоб нам не заблукати в дорозі, треба знати арифметику. На нашому шляху траплятимуться різні завдання, і я гадаю що вони для нас будуть цікавими а саме головне корисними.

- На чому ми вирушимо у подорож? (відповіді дітей)

- А давайте відправимося у подорож на казковому транспорті килимі – літаку. Подивіться який він гарний, які на ньому візерунки.

- Які геометричні фігури ви тут бачите? Назвіть їх.

- Як називаються ці фігури? (площині)

- А які ви ще знаєте фігури? (об’ємні)

Назвіть їх і покажіть (куб, куля, конус, циліндр)

- Дітки  площинні фігури шукають собі друзів: з ким може товаришувати круг – з кулею, квадрат – з кубом, конус – з трикутником, циліндр з прямокутником.

- Молодці!!!

- Щоб полетіти на цьому килимі, потрібні квитки. (роздаю)

Бачите, на них зображені сніжинки а на килимі є цифри. Полічивши сніжинки на нашому квитку знайдіть на килимі цифру, яка показує їхню кількість. Там і буде ваше місце. (знаходять місця, стають біля них)

- Щоб ми змогли злетіти як космонавти, треба полічити в зворотному напрямі (діти лічать від 10 до 1)

Старт, полетіли.

- Кого ми можемо зустріти під час зустрічі? (відповіді)

- Ой, малята, куди це ми приземлилися? Що це за дівчинка? (Та, це ж Червона Шапочка) З якої казки? Вітаємо тебе! А чи знаєш ти, Червона Шапочка, що в лісі блукає голодний вовк? Ми не можете тебе відпустити саму. Діти, давайте допоможемо їй дістатися до бабусиної хатинки. Разом і веселіше і дорогу швидше відшукаємо.

- Малята, подивіться, перед нами дві стежки. А якою ж нам іти?

(З’являється сорока)

Сорока: Скре-ке-ке, скре-ке-ке, я все знаю, вже лечу, швидко вам все підкажу. Вам потрібно віднайти ту доріжку, яка приведе вас з Червоною Шапочкою до хатинки бабусі, але так щоб не потрапити до Вовка.

 

                                                (діти сідають до столів)

                                                      Д/Гра «Лабіринт»

- Ми вже майже прийшли, он видніється будинок бабусі.

- Дітки, подивіться, хто це тут сидить під пеньочком? (Їжачок) Що ти тут робиш?

Їжачок: Я фантазую, вигадую, малюнки і викладаю їх з паличок. А ви вмієте фантазувати?

Я: Звичайно вміємо! Ось подивись.

                                            Д/Гра «Склади предмет із паличок»

                                  (з телевізора прапорець, з прапорця будинок)

Їжачок: Які ж ви молодці!. Гарно вмієте фантазувати!. Дякую що погралися зі мною.

Я: Їжачку, а що це в тебе таке є, та це кулька, а давайте ми з нею пограємось.

                                       (виходять із-за столів і стають в коло)

                                           Гра «Ти котися наша кулько»

Ти котися наша кулько , швидко швидко побіжи, тому хто тебе спіймає сусідів числа називати допомжи.

                                             (після гри лопається кулька)

Вовк: Хто це мене збудив? Що тут за гамір? Я такий голодний, усіх зараз з’їм!

Я: Не їж нас вовчику. Ми тут займаємося арифметикою. Приєднуйся до нас, разом веселіше.

Вовк: А що ж таке-рифметика? Риму придумувати? Це я люблю: кущ-хрущ, каляка-маляка.

Я: Вовчику, не риметика а арифметика!

Вовк: А це безпечно?

Я: Звісно безпечно. Ми просто вчимося додавати і віднімати.

Вовк: Це мені довподоби: віднімати, грабувати, ображати та з’їдати.

Я: Ні, ми нікого нічого не забираємо, ми просто розв’язуємо задачі та приклади.

Вовк: Що ж тут цікавого?

Я: А ти пограйся з нами, подивися, може й тобі сподобавється?

Вовк: Добре, умовили.

                                                 (сідають до столів)                       
Я: Малята, а хто це тут на дереві сидить? (білочка) вона гірко плаче.

- Біолочко, ти чого плачеш? У лісовій школі їй задали завдання скласти задачу, і вона не може впоратися з цим завданням. Давайте допоможемо Білочці.

                                                 Д/гра «Склади задачу»

Вовк: Так, цікава у вас арифметика. Я так не вмію. А куди ви йдете?

Червона Шапочка: Я іду до Бабусі і несу їй пиріг, молоко та горщик масла.

Вовк: Краще віддай це все мені. А то я дуже голодний, дуже хочу їсти.

Червона Шапочка: Не відам. Це все для моєї Бабусі.

Вовк: Ну хоч половинку, хоч четвертинку.

Я: Добре, ми пригостимо тебе, якщо ти зумієш поділити пиріг і наполовину, і на чотири частини. Що, не знайти як це потрібно робити? Тоді ми тобі допоможемо. Дітки, може коли Вовк поїсть то стане добірним.

Я: Дітки, що треба зробити щоб ціле розділити на дві однакові частини? (Треба розрізати навпіл) Ось у мене вийшло дві однакові частини, тобто дві половини від цілого. А як отримати чверть від цілого? (Треба кожну половину розділити ще навпіл) У мене в руках четвертинки від цілого пирога. Червона Шапочко, пригощай всіх звірят пирогом. (дівчинка пригощає і вовка, їжачка, білочку і сороку)

Червона Шапочка: Більше не залишилось.

- Не сумуй. Ми щось придумаємо. Дітки де ми можемо взяти пиріг? Зараз ми прийдемо до бабусі і спечемо великий пиріг, щоб на всіх вистачило. До побачення звірята. До бабусиної хати вже зовсім близько. А щоб біло веселіше йти давайте по дорозі пограємо.

                                        Гра «Hands up, hands down»

- А ось і бабусин будинок. Як же ми відчинимо двері? Подивіться на цей незвичайний замок. Що це тут за знаки? (знаки рівності) Все зрозуміло, нам потрібно правильно поставити знаки: >, <, =.

2 і 5 1 і3 4 і 6

Виходить бабуся

-Добрий день, Бабусю. Ми до вас у гості прийшли. Хочемо вам пиріг спекти.

Бабуся: Я дуже рада бачити свою онучку і всіх вас здоровими і веселими.

-Дітки, що потрібно щоб замісити тісто? (борошно, цукор, молоко)

Ось у бабусі все є.

- Як дізнатися, скільки всього нам потрібно? (потрібно виміряти все умовною міркою)

                         Д/гра «Спечи пиріг» (вимірювання сипучих)

Борошна на треба – 4 умовних мірки

Цукор – 3 умовних мірки

Води – 2 умовних мірки

Тепер треба замісити тісто. Давайте закриємо оченята.

- Мішу, мішу тісто. Тісто наше сходить, росте, росте. Зробили пиріг та й в піч його.

- Малята, подивітся, який ми з вами спекли пиріг!(показую справжнього пирога)

Що ж, будемо всіх частувати.

 

Підсумок:

- Дітки як називається наша подорож?

- Що найбільше вам сподобалось?

docx
Додав(-ла)
Коренєва Марія
Додано
1 листопада 2023
Переглядів
216
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку