ТЕМА. Пригодницький квест « Магія весни»
МЕТА. НАВЧАЛЬНА: формувати в учнів пізнавальні інтереси,
потребу у глибокому і творчому оволодінні знаннями,
прагнення постійно ознайомлюватися з новітньою інформа –
цією і формувати вміння аналізувати, порівнювати,
абстрагуватися.
РОЗВИВАЮЧА: розвивати творче мислення, пізнавальний
інтерес, самоосвітню, інформаційну і життєву компетенції.
ВИХОВНА: виховувати прагнення до отримання нових знань,
створювати умови для самореалізації.
ОБДАДНАННЯ. Малюнки, ілюстрації до теми ( портрет Юрія Гага-
ріна, журавлиний «ключ»), «таймики», обруч, самокат, кольо-
ровий папір, ножиці, клей, призи.
ХІД КВЕСТУ
Вчитель: сьогодні у нас не зовсім звичайний захід, а пригодницький
квест. А хто з вас знає, що означає слово «квест»?
(Квест –
це відгадування непростих і несподіваних завдань (об’єднано
ігри «Що? Де? Коли?» і «Острів скарбів») для досягнення
кінцевої цілі, в результаті якої гравець або команда отриму-
ють призи)
Найчастіше квести об’єднані однією темою. Наш квест також присвячений весні і називається «Магія весни», адже ми всі з нетерпінням чекаємо приходу весни, бо в цей час дійсно відбувається щось магічне, все оживає і буяє.
Учасниками нашого квесту будуть учні 3-4 класів.
За виконані завдання ви будете отримувати таймики – це така умовна одиниця – валюта, яку вкінці можна буде обміняти на призи.
РОЗМИНКА
Я пропоную вам об’єднатися в одну команду і придумати назву.
А поки ви думаєте, давайте почнемо з розминки.
Станьте в коло і, тримаючись за руки, передайте обруч по колу, пройшовши через нього.(Отже, команда називається…)
Завдання 1
Разом з весною до нас завітали і її помічники – сонячні зайчики. Вони хочуть зігріти нас і наші класні кімнати, але ми маємо їм у цьому допомогти. А для цього ви повинні сказати, скільки вікон є в нашій школі? (29)
Завдання 2
Весна багата на свята і події, але давайте пригадаємо, шо ви знаєте про день 12 квітня, яка подія відбулася в цей день? ( Юрій Гагарін здійснив перший політ в космос на ракеті у 1961 році)
Звичайно, ракета дуже швидка, але є і інші засоби пересування.
Вам потрібно буде назвати і правильно записати якомога більше засобів пересування)
Завдання 3
Весною до нас повертаються журавлі. А чи знаєте ви, чому журавлі летять «ключем»? ( У кожній зграї попереду летить вожак. Він задає ритм польоту. Решта птахів летить за ним у 2 ряди. Ті, що летять позаду, точно повторюють його рухи. Завдяки цьому птахи не налітають один на одного і можуть пролетіти багато кілометрів. Вожак змінюється. А ще птах, який летить попереду, зменшує опір повітря і птахам, які летять за ним, легше летіти)
Завдання 4
Наступне завдання - музичне. Вам потрібно подумати і всім разом заспівати пісню.
Завдання 5
Наступне завдання - математичне. Порахувати, скільки вашій команді років. Ви повинні проїхати на самокаті, додати кількість років, яка є вам і за правильну відповідь отримати таймик.
Завдання 6
Вам потрібно колективно створити аплікацію на тему: « У весняному лузі» Кожен наклеїть свою квітку, за це отримує таймик.
ПІДСУМОК: яке завдання вам сподобалось найбільше? Що було
складно?
Ви виконали всі завдання і я пропоную ваші таймики
обміняти на призи.