Тренінг "Все добре пам'ятай, а злого уникай"

Про матеріал
Метою тренінгу є ознайомлення учнів із загально-людськими цінностями, навчання ввічливому ставленню до ровесників та дорослих, формування практичних навичок спілкування, виховання ціннісного ставлення до людей. Використання прийомів: вправа "Очікування", колективне обговорення, рольове моделювання, робота в групах, руханки, рефлексія створюють атмосферу довіри, активізують дітей, мають позитивний вплив на емоційну сферу учнів. Заняття проходить у формі гри -подорожі на казковому зорельоті.
Перегляд файлу

Тренінг

факультативного заняття «Уроки гарної поведінки»

2 клас

Тема: Все добре пам’ятай, а злого уникай.

Мета: Продовжити знайомити дітей із загальнолюдськими цінностями, навчати ввічливому ставленню до ровесників і дорослих; сприяти розвитку мовлення; виховувати почуття доброти, ввічливості, дружби і поваги одне до одного, виховувати ціннісне ставлення до людей.

Обладнання: картки з правилами ввічливої поведінки.

Хід заняття

  1. Організаційна частина.
  • Діти, я дуже рада, що ми зібралися знову у дружньому колі на наше улюблене заняття.  Сьогодні  на вас чекає подорож до Країни Ввічливості і Доброти.
  1. Вправа «Очікування».
  • Скажіть, чого ви очікуєте від сьогоднішньої зустрічі?
  1. Вступне слово вчителя.
  • Країна Ввічливості і Добра  - чудова країна. Якби її не було, у світі було б сумно, невесело. Люди потерпали б від грубощів, хуліганства, не знали б, що таке дружба, взаємодопомога. Ввічливими люди не народжуються, а стають, опанувавши знання і правила хорошого тону. Ввічливість – це шанобливість, доброзичливість, прагнення не задати неприємностей іншим, готовність своєчасно прийти на допомогу тому, хто її потребує.

Подорожуватимемо ми на чарівному зорельоті.

  1. Зупинка №1 «Словник ввічливої людини».
  • Діти, ви знаєте ввічливі слова? Тоді нам треба скласти словник ввічливих слів. (Діти називають слова, а вчитель записує їх)
  • Молодці! Вийшов гарний словник! Сподіваюся, ви будете ним завжди користуватися.
  1. Зупинка №2 «Місто вихованих людей».
  • Наш зореліт приземлився у місті вихованих людей.  О! тут побував хуліган. Він переплутав усі правила, і життя в містечку зіпсувалося, все переплуталося. Давайте допоможемо мешканцям містечка виправити помилки. Попрацюйте в групах та створіть Правила чемної поведінки.
  • Я впевнена, з нашою допомогою життя в містечку вихованих людей налагодиться, всі діти запам’ятають: щоб люди вас поважали, слухали, дотримуйтеся золотого правила: «Ставитися до людей треба так, як би ви хотіли, щоб ставилися до вас».
  1. Зупинка №3 «Королівство Добрих вчинків».

Рольове моделювання

Діти розігрують та аналізують ситуації:

1) Дві дівчинки вітаються чемно.

2) Хлопчик загубив олівець, а інший підняв і повернув товаришу.

3) Хлопчик пропускає в дверях дівчинку.

4) Хлопчик допомагає вчителю нести сумку.

5) Дівчинка упала і  хлопчик допоміг їй підвестися.

6) Дівчинка забула ручку, а однокласниця дала їй запасну.

7) Хлопчик ділиться печивом з товаришем.

8) Двоє дітей мають пройти вузенький місточок.

Читання і обговорення оповідання В. О. Сухомлинського  «Красиві слова і красиве  діло».

7.  Зупинка №4 «Ігрова».

Гра «Підморгни мені, мій друже».

Учні знаходять поглядом одне одного, підморгують і міняються місцями.

 

  1. Зупинка №5  «Селище Жартівливе».

Гра «Відшукай шкідливу пораду»

  1. Як у друга іменини,

Ти не гай ані хвилини!

Залітай до нього вранці,

Ввімкни музику для танців,

Ще й пісні горлай щосили,

Щоб скоріше стіл накрили.

  1. Подарунок лишай вдома,

Треба він тобі самому.

За один обід не варто

Подарунок віддавати.

  1. Загрібай цукерки в жмені

І ховай їх у кишені.

Торт хапай двома руками

Їж великими шматками.

  1. Після торту руку жирну

Витри краєм скатертини.

А якщо вікно є поруч,

Витри руки краєм штори.

  1. А коли ступнеш на ганок,

Скажеш: «Стіл був препоганий!»

Стане соромно родині –

Особливо господині.

  1. Зупинка №6 «Шквал запитань».
  • Ви прийшли до школи. Яке перше слово повинні сказати?
  • Хто вітається перший, коли зустрілися молодший і старший?
  • Хто вітається перший, коли зустрілися хлопчик і дівчинка?
  • Ви йшли коридором і випадково когось штовхнули. Що потрібно сказати?
  • Якщо вам потрібно попросити виконати якусь роботу, що ви скажете?
  • У шкільному коридорі розмовляють вчителі. Серед них і твоя вчителька. Як треба привітатися?
  1. Зупинка №7 «Станція Музична».

Звучить пісня «А я бажаю вам добра». Діти виконують танцювальні рухи.

  1.  Рефлексія.
  • Діти, який настрій у вас? Давайте створимо «Галявинку настрою» . оберіть квіточку відповідного кольору: рожева – веселий, жовта – спокійний, блакитна – сумний.
  1.  Підсумок заняття.

Ось наша подорож і добігла кінця. Я сподіваюсь, що всі діти будуть ввічливими, чемними, добрими, уважними до всіх оточуючих.

 

 

 

 

docx
Додано
2 січня 2020
Переглядів
569
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку