КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ «САМАРІВСЬКЕ ПРОФЕСІЙНО - ТЕХНІЧНЕ УЧИЛИЩЕ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ»
|
РОЗГЛЯНУТО: На засіданні методичної комісії професійної підготовки Протокол №__від «__»_____2025 Голова МК_____Тетяна Семенюк |
ЗАТВЕРДЖУЮ: Заступник директора КЗО «СПТУ»ДОР» _______Лариса Бармак «__»______2025року |
МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА
уроку теоретичного навчання з предмета: Навчальний модуль « Кулінарія»
РЕАЛІЗАЦІЯ ПРОЕКТУ: « Приготування млинців для закусочного столу»
Професія: «Кухар. Кондитер» Розробила
Черкасова В.Л.
викладач спецдисциплін
м. Самар
2025 р.
Девіз уроку:
« Щоб дійти до мети, перш за все потрібно йти»
Тема уроку: Реалізація проекту: « Приготування млинців для закусочного столу»
Сьогодні на уроці ми з вами будемо працювати за таким завданням:
Форма оцінювання: кожен здобувач освіти демонструє свій проект
2. Актуалізація опорних знань, мотивація навчання здобувачів освіти:
Слово викладача:
Історія млинців
За історичними свідченнями, млинці з'явилися у народів, які займалися землеробством і вирощуванням пшениці. Перші посилання про випічку млинців відносяться до IX століття – і це лише тільки ті свідоцтва, які збереглися до наших днів.
3. Презентація « Приготування млинців для закусочного столу»
Перегляд ( слайд – фільм)
4. Продуктова вікторина «Впізнай мене»
( В загадках всі інгредієнти, які Ви використовували під час приготування млинців)
|
Загадка |
Відповідь |
|
З під липового куща б’є хуртовина біла густа. Заєць біжить, сліди засипає. |
Борошно сіють
|
|
Біле як сніг, в честі у всіх, подобаюсь вам, на шкоду зубам. |
Цукор |
|
Котилася бочка з горбочка. Покотилась та й розбилась; немає того бондаря, щоб поправив кадібця. |
Яйце |
|
Мене саму не їдять і без мене мало їдять. |
Сіль |
|
Що на сковорідку наливають, Так вчетверо згинають? |
Млинці |
|
Заварили, розлили, Цукру трішки додали... Скибочка лимону – Не вирватись з полону! |
Чай |
|
Без рук, без ніг, а вгору лізе. |
Тісто |
|
Біла бочка, |
Яйце |
|
В воді родиться, а води боїться. |
Сіль |
|
Білий тулупчик |
Яйце |
|
На лисину опари, вставиш, ошпариш, виймеш, поправиш. |
Печуться млинці |
|
В землю — крихти, із землі — коржики. |
Зерно |
|
Береги залізні, риба без кісток, вода дорога. |
Сковорода, млинець,олія. |
|
Струм залізний, посад яровий. |
Млинець на сковороді |
|
Його люблять всі на світі, |
Млинець |
|
Сидить панна у світлиці молода, червонолиця. Хто до неї завітає - вітамінами вгощає. |
Морква |
|
Хто хустиночку свою Влітку покриває? І по двадцять хустин На голівці має? |
Капуста |
|
Є шапка, але немає голови; є нога, але без черевика. |
Гриб |
|
Про що мова? Це чорна, ні червона, а чому вона біла бо зелена. |
Смородина |
|
Що чим більше їси, тим більше залишається? |
Горіх |
5. Перевірка знань здобувачів освіти за допомогою реалізації проектів з удосконалення вивченого матеріалу:
5.1. Тож, розпочнемо , кожний здобувач освіти познайомить з своїм рецептом, який обрав для приготування млинців, а також продемонструє правила подачі та оформлення страви.
5.2.Аналіз та дегустація млинців за власними рецептами.
5.3. Обговорення та обґрунтування виставлених оцінок за представлені проекти здобувачами освіти.
5.4. Рефлексія здобутих теоретичних знань і практичних навичок та умінь.
1. Чи сподобався Вам урок?
2. Що цікавого Ви дізналися?
АНОТАЦІЯ
Дана методична розробка призначена для проведення уроку з предмета: Навчальний модуль « Кулінарія» за професією « Кухар. Кондитер»
У методичній розробці розкрито формування ключових компетентностей
здобувачів освіти, за обраною професією, що здійснюються через компетентнісний потенціал засобами проектної діяльності, яка дозволяє практико-орієнтовану спрямованість здобувачів освіти. Акцентується увага на мотивації навчання в груповій і самостійній роботі здобувачів, взаємодопомозі, дотриманні правил безпечної праці і санітарно-гігієнічних вимог.
✔ зовнішні освітні продукти – самостійно знайдені та презентовані факти, сформульовані ідеї, гіпотези, закономірності, створені вироби, результати проектів
✔ внутрішні освітні продукти – особистісні якості й здібності, знання, уміння, освоєні способи проектної діяльності, індивідуальний рівень кожного здобувача освіти.