Приготування млинців для закусочного столу

Про матеріал
Матеріал містить розробку пісумкового уроку з модуля "Технології: кулінарія" за темою "Приготування млинців для закусочного столу"
Перегляд файлу

 КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ «САМАРІВСЬКЕ ПРОФЕСІЙНО - ТЕХНІЧНЕ УЧИЛИЩЕ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ»

РОЗГЛЯНУТО:

На засіданні методичної комісії

професійної підготовки

Протокол №__від «__»_____2025

Голова МК_____Тетяна Семенюк

ЗАТВЕРДЖУЮ:

Заступник директора КЗО

«СПТУ»ДОР»

_______Лариса Бармак

«__»______2025року

 

 

МЕТОДИЧНА  РОЗРОБКА

уроку теоретичного навчання з предмета: Навчальний модуль « Кулінарія»

 

РЕАЛІЗАЦІЯ ПРОЕКТУ: « Приготування млинців для закусочного столу»

D:\Cherkasova-VL\Documents\Різн млини.jpg

 Професія: «Кухар. Кондитер»                                         Розробила

                                                                                                  Черкасова В.Л.

                                                                         викладач  спецдисциплін

м. Самар

2025 р.

 

Девіз уроку:

« Щоб дійти до мети, перш за все потрібно йти»

Тема уроку:  Реалізація проекту: « Приготування млинців для закусочного столу»

Сьогодні на уроці ми з вами будемо працювати за таким завданням:

  • Історія виникнення млинців на Україні.
  • Презентація « Приготування млинців для закусочного столу»
  • «Продуктова вікторина» ( Впізнай мене)
  • «Захист проекту»

Форма оцінювання: кожен здобувач освіти демонструє свій проект 

2. Актуалізація опорних знань, мотивація навчання здобувачів освіти:

Слово викладача:

 Історія млинців
За історичними свідченнями, млинці з'явилися у народів, які займалися землеробством і вирощуванням пшениці. Перші посилання про випічку млинців відносяться до IX століття – і це лише тільки ті свідоцтва, які збереглися до наших днів.

D:\Cherkasova-VL\Documents\Млин.jpg

  3.   Презентація « Приготування млинців для закусочного столу»

Перегляд ( слайд – фільм)

 4.  Продуктова вікторина  «Впізнай мене»

( В загадках всі інгредієнти, які Ви використовували під час приготування млинців)

Загадка

Відповідь

З під липового куща б’є хуртовина біла густа. Заєць біжить, сліди засипає.

Борошно сіють

 

Біле як сніг, в честі у всіх, подобаюсь вам, на шкоду зубам. 

Цукор

Котилася бочка з горбочка. Покотилась та й розбилась; немає того бондаря, щоб  поправив кадібця.

Яйце

Мене саму не їдять і без мене мало їдять. 

Сіль

Що на сковорідку наливають, Так вчетверо згинають? 

Млинці

Заварили, розлили,

Цукру трішки додали...

Скибочка лимону –

Не вирватись з полону!

Чай

Без рук, без ніг, а вгору лізе.

Тісто

Біла бочка,
А в ній — ні сучечка.

Яйце

В воді родиться, а води боїться.

Сіль

Білий тулупчик
Зшитий без жодного рубчика.

Яйце

На лисину опари, вставиш, ошпариш, виймеш, поправиш.

Печуться млинці

В землю — крихти, із землі — коржики.

Зерно

Береги залізні, риба без кісток, вода дорога.

Сковорода, млинець,олія.

Струм залізний, посад яровий.

Млинець на сковороді

Його люблять всі на світі,
     Люблять дорослі і діти,
     Хоч з начинкою, хоч і без,
    Кожен хоче його з'їсти,
    Круглий він хрусткий,
    Він від маслечка блискучий.

Млинець

Сидить панна у світлиці

 молода, червонолиця.

Хто до неї завітає - вітамінами вгощає.

Морква

Хто хустиночку свою

     Влітку покриває?

    І по двадцять хустин

    На голівці має?

Капуста

Є шапка, але немає голови; є нога, але без черевика.

Гриб

Про що мова? Це чорна, ні червона, а чому вона біла бо зелена.

Смородина

Що чим більше їси, тим більше залишається?

Горіх

5. Перевірка знань здобувачів освіти за допомогою реалізації проектів з удосконалення вивченого матеріалу:

5.1. Тож, розпочнемо , кожний здобувач освіти познайомить з своїм рецептом, який обрав для  приготування млинців, а також продемонструє правила подачі та оформлення страви.

5.2.Аналіз та  дегустація млинців за власними рецептами.

5.3. Обговорення та обґрунтування виставлених оцінок за представлені проекти здобувачами освіти.

5.4. Рефлексія здобутих теоретичних знань і практичних навичок та умінь.

 1. Чи сподобався Вам урок?

2. Що цікавого Ви дізналися?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

АНОТАЦІЯ

Дана методична розробка призначена для проведення уроку з предмета: Навчальний модуль « Кулінарія» за професією « Кухар. Кондитер»

У методичній розробці розкрито формування ключових компетентностей

здобувачів освіти, за обраною професією, що здійснюються через компетентнісний потенціал   засобами  проектної діяльності, яка дозволяє   практико-орієнтовану спрямованість здобувачів освіти.   Акцентується увага на мотивації навчання в  груповій і самостійній роботі  здобувачів, взаємодопомозі, дотриманні правил безпечної праці і санітарно-гігієнічних вимог. 

зовнішні освітні продукти – самостійно знайдені та презентовані факти, сформульовані ідеї, гіпотези, закономірності, створені вироби, результати проектів

внутрішні освітні продукти – особистісні якості й здібності, знання, уміння, освоєні способи  проектної діяльності, індивідуальний рівень  кожного здобувача освіти.

 

 

 

 

 

docx
Додано
4 грудня
Переглядів
5
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку