Тема місяця: Приховані можливості речей.
Інтегрований урок: Що приховує яблуко?
Мета: вчити самостійно добирати та поширювати інформацію природничого змісту (ПРО); порівнювати інформацію природничого змісту з відомих та запропонованих джерел (ПРО); розвивати вміння співпрацювати в парі, групі (ГІО); визначати джерела, потрібні для підтвердження чи пристосування інформації (ІФО).
Хід уроку
Ранкове коло
Колом сонечко іде,
За собою день веде.
Станьмо разом, станьмо в колі –
Станем сонечком у школі!
– А тепер, я пропоную прислухатись до власних почуттів і обрати той малюнок, який відповідає вашому настрою і який ви хотіли б зберегти на цілий день.
Фенологічні спостереження
— Яка зараз пора року?
— Який місяць? А чому він так називається ?
— Чи були сьогодні протягом дня опади?
— Чи є на вулиці вітер?
Результати спостережень чергові синоптики записують до «Календаря природи».
У цей день світ відзначає День очікування дива, Всесвітній день дикої природи, Всесвітній день письменника та Міжнародний день слуху.
Дидактична гра «Збери яблуко»
Учні отримують картки пазли і складають яблука різного кольору (на килимку)
Група №1
Завдання
Якщо яблуко розрізати, то через деякий час місце зрізу потемніє. Учні пошукали інформацію і дізналися, що так плід захищається від шкідників, які можуть проникнути всередину. Яблуко містить речовини, які при взаємодії з киснем утворюють темну плівку, яка запобігає псуванню фрукта.
Проведіть дослідження і довідайтеся, які плоди мають подібну властивість. Результати дослідження запишіть у таблиці.
Група №2
Завдання
Четверо дітей висловили гіпотези про те, як уникнути потемніння яблука, не зіпсувавши його смаку. Дослідіть, який спосіб дасть найкращий результат.
Група №3
Завдання
Виготовте яблуко в техніці квілінгу за інструкцією.
Презентуйте свою роботу, поясніть, що приховує ваше яблуко.
Група №4
Завдання Відновіть англійське прислів’я. Поясніть його змість.
Перегляньте відео і повідомте однокласникам інформацію про користь яблука.
https://www.youtube.com/watch?v=_FxqfBMLOls
Вправа «Мій інстаграм канал»
Учні отримують картки, на яких протягом хвилини записують свої враження від роботи.
Учні заповнюють «Скарбничку успіху».
Було важко
Прошу допомоги