Зберігаємо спокій. Віримо в ЗСУ. Разом до перемоги! 🇺🇦

Приховані можливості речей

Про матеріал
Розробка уроку з інтегрованого курсу "Я досліджую світ" для 3 класу Тема місяця "Приховані можливості речей" Тема уроку "Що приховує яблуко?"
Перегляд файлу

Тема місяця: Приховані можливості речей.

Інтегрований урок: Що приховує яблуко?

Мета: вчити самостійно добирати та поширювати інформацію природничого змісту (ПРО); порівнювати інформацію природничого змісту з відомих та запропонованих джерел (ПРО); розвивати вміння співпрацювати в парі, групі (ГІО); визначати джерела, потрібні для підтвердження чи пристосування інформації (ІФО).

Хід уроку

Ранкове коло

  1. Привітання.

Колом сонечко іде,

За собою день веде.

Станьмо разом, станьмо в колі –

Станем сонечком у школі!

  1. Психоемоційне налаштування на урок. Прийом «Мій настрій»

  – А тепер, я пропоную прислухатись до власних почуттів і обрати той малюнок, який відповідає вашому настрою і який ви хотіли б зберегти на цілий день.

Стоковые векторные изображения Летом эмоции | Depositphotos®

  1. Вправа «Виграш лотерею»
  • Вчора виграш в лотерею отримала ……. . Тож саме вона зараз представить нам роботу, яку ми виконували вчора.
  • Дякую. Пропоную обрати наступного переможця.
  • А зараз давайте дізнаємося яка ж сьогодні погода.
  1. Вправа «Синоптик»

Фенологічні спостереження

— Яка зараз пора року?
— Який місяць? А чому він так називається ?

            — Чи були сьогодні протягом дня опади?

— Чи є на вулиці вітер?

Результати спостережень чергові синоптики записують до «Календаря природи».

  1. Інформація вчителя
  • У мене є для вас інформація про цей день

У цей день світ відзначає День очікування дива, Всесвітній день дикої природи, Всесвітній день письменника та Міжнародний день слуху.

Дидактична гра «Збери яблуко»

Учні отримують картки пазли і складають яблука різного кольору (на килимку)

  • Зверніть увагу на те, що усі яблука різні і кожне з них щось приховує.
  1. Новини дня
  • Сьогодні на уроці ми з вами дізнаємося про те, що приховує яблуко. А допоможе нам у цьому робота в групах.
  • Тож запрошую вас до роботи.
  1. Робота в групах

Група №1

Завдання

Якщо яблуко розрізати, то через деякий час місце зрізу потемніє. Учні пошукали інформацію і дізналися, що так плід захищається від шкідників, які можуть проникнути всередину. Яблуко містить речовини, які при взаємодії з киснем утворюють темну плівку, яка запобігає псуванню фрукта.

Проведіть дослідження і довідайтеся, які плоди мають подібну властивість. Результати дослідження запишіть у таблиці.

Група №2

Завдання

Четверо дітей висловили гіпотези про те, як уникнути потемніння яблука, не зіпсувавши його смаку. Дослідіть, який спосіб дасть найкращий результат.

Група №3

Завдання

Виготовте яблуко в техніці квілінгу за інструкцією.

Презентуйте свою роботу, поясніть, що приховує ваше яблуко.

 

Група №4

Завдання Відновіть англійське прислів’я. Поясніть його змість.

Перегляньте відео і повідомте однокласникам інформацію про користь яблука.

https://www.youtube.com/watch?v=_FxqfBMLOls

 

  1. Презентація роботи в групах
  2. Рефлексія

Вправа «Мій інстаграм канал»

Учні отримують картки, на яких протягом хвилини записують свої враження від роботи.

  • А тепер оцініть свою роботу.

Учні заповнюють «Скарбничку успіху».

 

 

  •          Мені все вдалося

 

            Було важко

 

             Прошу допомоги

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Розробки уроків
НУШ
Додано
5 січня 2021
Переглядів
2743
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку