Тема уроку "Світ невидимий"

Про матеріал
Розробка уроку з інтегрованого курсу "Я досліджую світ" для 3 класу Тема місяця "Світ невидимий" Тема уроку "Які невидимі зв'язки є у природі?"
Перегляд файлу

Тема місяця: Світ невидимий?

Тема уроку: Які невидимі зв’язки є у природі?

Мета: Зясувати, які невидимі зв’язки є у природі, дослідити їх; проаналізувати як зміни у природі впливають на життя людини; продовжити працювати з Lego; продовжити розвивати вміння працювати у групах, критичне мислення, вміння презентувати свою роботу;  виховувати дослідницький інтерес.

Методично-дидактичне забезпечення: відео презентація, робочий зошит «Я досліджую світ», конструктор ЛЕГО, аудіо запис дятла, матеріали для роботи в групах.

Ранкове коло

  1. Привітання.
  • Доброго ранку, Кирило.
  • Доброго ранку, Данило.

Пісня «Новий день»

  1. Привітання з цеглинками (створення башти дружби)

Ми створили башту дружби, яка буде символом нашої співпраці.

  1. Враження дня (лотерея)
  • Вчора виграш в лотерею отримав ………... Саме він зараз представить нам роботу, яку ми виконували (з лего).
  • Вчора у нас був насичений пізнавальний урок.

На уроці Я досліджую світ ми створювали і презентували лепбуки з теми «Лікарські рослини», працювали в групах, розв’язували задачі, додавали і віднімали трицифрові числа, досліджували дієслова.

Дякую за увагу.

  • Дякую. Пропоную обрати наступного переможця, який буде представляти нам проект вражень вчорашнього уроку.
  • А зараз давайте дізнаємося, яка ж сьогодні погода?
  1. Синоптики
  • Сьогодні 4 березня, середа. На дворі сонячна погода, опадів немає, вітер помірний 5 м/с, температура повітря + 11.
  • А взагалі, сьогодні прогноз погоди в Академічній гімназії, а точніше у 3-Г класі переважатиме хороша, приємна погода у вигляді позитивного настрою, цікавих і творчих відповідей, опади тільки у вигляді піднятих рук.
  • Рекомендації від синоптиків на сьогодні: Нехай проблеми та незгоди не роблять вам в житті погоди.
  • Дякуємо за оптимістичний прогноз.

 

  1. Гра з числом 4
  • Охарактеризуйте число 4.
  • Назвіть вирази на ділення, результатом яких буде число 4.

 

  1. Інформація вчителя
  • У цей день було вперше приготовано морозиво.
  • У цей день американський винахідник Еміль Берлінер створив мікрофон.
  • Іменини сьогодні відзначають Богдан, Євген, Максим, Макар.
  • А ще у Нашого Максима сьогодні день народження. Давайте його привітаємо.

 

  1. Новини дня:
  • Сьогодні у нас буде підсумковий урок з теми «Світ невидимий», попрацюємо за планом.
  1. Вправа «Так чи ні».
  2. Фізкультхвилинка.
  3. Робота з килимками.
  4. Робота в групах.
  5. Вправа «Налаштуй свій мозок».
  6. Рефлексія «Мапа тіла».
  7. Скарбничка успіху.

 

  1. Обмін інформацією Вправа «Так чи ні»

 

  1. Подорожник – це лікарська рослина.
  2. Одеська область знаходиться на півночі України.
  3. Вилково називають «Українською Венецією».
  4. Ланцюг живлення ще називають харчовим ланцюгом.
  5. Ланцюги живлення складаються зі споживачів.
  6. Одещина омивається Азовським морем.
  7. Через Одеську область протікає річка Дніпро.
  8. Бьордери – це люди, які спостерігають за птахами.

 

  1. Фізкультхвилинка (пересідання на стільчиках)
  • Ми з вами відпочили, а тепер пропоную перейти до нашого класу і розпочати роботу в групах. Запрошую красу нашого класу - дівчаток. Запрошую гордість і силу нашого класу - хлопчиків. (музика)
  1.  Вправа з килимками
  • Пропоную виконати вправу з килимками, активізувати розумову діяльність.

274-270=4 жовта

352-350=2 червона

700:100=7 блакитна

100:10=10 синя

250:50=5 помаранчева

900:300=3 зелена

 

  • Перевірте комбінацію на слайді.

Молодці, ви готові працювати далі.

На роботу в групі ви маєте 10 хвилин. Сигналом закінчення будуть пісочні годинники, будьте уважні.

  1.  Робота в групах

1 група  (схема кругообігу води у природі з цифрами)

Сонце, водойми, пара, хмара, опади, ґрунт.

  1. Розв’яжіть задачу, встановивши правильну послідовність (комбінаторна задача).
  2. Відновіть схему.
  3. Які невидимі зв’язки є на зображеній схемі?

Задача:

  • Синя розташована над жовтою.
  • Сусіди жовтої синя і зелена.
  • Помаранчева між синьою і блакитною.
  • Червона не остання.

Ключ:

  1. Блакитна – водойма.
  2. Червона – сонце.
  3. Синя – хмара.
  4. Жовта – опади.
  5. Помаранчева – пара.
  6. Зелена – грунт.

2 група

Аудіофайл (звук дятла), інформація про дятла з виразами, ланцюжок живлення на платформах (дерево, короїд, дятел).

  1. Прослухайте аудіофайл.
  2. Висловіть припущення, кого ви почули.
  3. Перевірте своє припущення, розшифрувавши слово.
  4. Встановіть ланцюжок живлення, використовуючи Легосістем.
  5. Презентуйте свою роботу.

 

1: Всього налічується близько 75 – 50  різновидів дятлів, розміри яких варіюються від 15 до 53 сантиметрів. У фауні України рід представляють всього 25 : 5 видів: малий, середній, звичайний, білоспинний та сирійськийдятли.

2: Найбільшим представником виду вважається американський королівський дятел, довжина яког оможе досягати до 5 * 2+3  сантиметрів.

3: Самим маленьким вважається карликовий дятел, довжина якого не перевищує х : 2=4сантиметрів.

4: Поведінка жолудевого дятла цікава тим, що за

Осінь він здатний виконати близько360 + 40 отворів, у кожен з яких він кладе по жолудю.

5: Великий плямистий дятел не задовольняється личинками і комахами, він нерідко живиться яйцями інших птахів і навіть вже маленькими пташенятами.
 

3 група

Робота з календарем погоди (погода на місяць).

Побудова діаграми (сонячні, похмурі, дощові дні).

  1. Розгляньте прогноз погоди.
  2. Побудуйте діаграму з лего у такій відповідності:

                    Сонячні дні

 

                    Похмурі дні

                              Опади

  1. Зробіть висновок. Яких днів найбільше? Яких найменше?
  2. Чи зможете ви вирушити на прогулянку ……… березня?
  3. Як зміна погоди впливає на плани людини?

 

4 група

Англійська (ланцюжок живлення).

Вправа «Налаштуй свій мозок».

 

 

 

Презентація робіт

Запитання до групи:

  • Які емоції у вас викликала співпраця у групі?

Запитання до класу:

  • Про які зв’язки у природі ви дізналися від першої групи?

 

2 група «Науковці»

Запитання до групи:

  • Чи комфортно вам працювалося?

Запитання до класу:

  • Про які зв’язки у природі ви дізналися від другої групи?

 

3 група «Синоптики»

Запитання до групи:

  • Як вам працювалося у групі?

Запитання до класу:

  • Як впливає зміна погоди на плани людини?

4 група «English explorers»

 

Рефлексія

Вправа «Мапа тіла»

  • Мене змусило задуматися те, що зміна погоди може вплинути на мою прогулянку на вихідних.
  • Сьогодні мене розважила вправа «Налаштуй свій мозок».
  • Мені не хотілося б повертатися до труднощів, які сьогодні виникали.
  • Із собою я хочу взяти корисну інформацію про кругообіг води у природі, ланцюжки живлення і ще багато цікавого матеріалу з теми «Світ невидимий».

 

Формувальне оцінювання «Скарбничка успіху»

 

Пісня «А життя є»

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Розробки уроків
НУШ
Додано
5 січня 2021
Переглядів
2589
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку