Розвага "Відважні пожежники"

Про матеріал
Розвага для дітей старшого дошкільного та середнього дошкільного віку, присвячена тижню безпеки.
Перегляд файлу

Спортивна розвага «Відважні пожежники»

 

Мета: Узагальнити та закріпити знання з правил пожежної безпеки. Навчити діяти в  екстремальних ситуаціях. Виховання уважного ставлення до дотримання правил пожежної безпеки.

Хід проведення:

 

Ведуча: Добрий день діти!

                Я відчуваю тріск гілля

                Хтось наближається здаля

                Мабуть хтось сюди іде

                 Ой, знов горечко буде.

( Заходить Пожежа)

 

Пожежа: Привіт усім, хто любить сірники,

                  Хто вогнища заводить залюбки!

                   Хто із вогню усім несе біду,

                    Даю я неабиякий урок!

                  Горить хай все -  від миру до ниток!

                 Тож слухайте уважно, діти,

                  Як правильно пожежу розпалити…

 

  Ведуча:  О, стій, злодюго відьмо,стій!

                    Ти так дітей навчать не смій.

                    Разом із дітьми про безпеку

                    Вивчаємо ми правила нелегкі

                   Щоб навік тебе здолати

                    Ми повинні твердо знати.

 

Діти:  1. Для розваги і для гри

               Сірники ти не бери

               Бо з вогнем погані жарти

               Грати із вогнем не варто.

 

2. Не розпалюй багаття сам

   А ні в лісі, а ні в хаті

   Легко вогник запалити

   Та не просто погасити.

 

3.  Телевізор, плитку , праску

     Умикати нам не слід

     Пам’ятайте це будь – ласка

     Бо від нього скільки бід!

 

 

 

4.  Як вогонь іще малий,

    Чашкою води залий

    Чи піском засип, накрий,

    Щоб не зміг ожити.

 

5. А вогонь не згас

   І багато диму

  Вибігай з кімнати враз

  З дітками малими.

 

6. Щоб пожежу загасити

   Треба 101 нам подзвонити.

 

Пожежа:  Ну, чого нам сперечатись, краще треба позмагатись. Ось тоді і побачимо, як ви готові до випробувань.

 

(Діти розподіляються на команди і стають на старт)

 Я пропоную назвати першу команду – «Пожежники», а другу –  як мій синочок – дуже спритний – вогник – «Вогники».   Ну, до старту всі готові?

 

    Ось вам перше завдання яке називається: «Огороди вогонь»

   Уявіть, розгорівся великий вогонь, а щоб дітей туди не допустити, треба нам огородити. Тому перший гравець розкладає кеглі і біжить навколо кубика назад, а другий гравець збирає кеглі. Переможе команда, яка швидше виконає вправи.

 

Пожежа: Що ж до першої вправи ви були готові, а ось другу не зможете виконати вона називається : «Врятуй звірят»  

 

      В лісі нашому пожежа, врятувати звіряток треба. Капітану, я даю обруч за допомогою якого він повинен винести звірят з полум’я.( Капітан і перший гравець одягають на себе обруч і біжать навколо кубика, після чого гравець стає останнім, а капітан бере наступного гравця і біжить з ним навколо кубика. Переможе команда, яка швидше виконає завдання.)

 

Пожежа: Діти вогонь можна і піском закидати, а тому ось вам мішечки із піском і кожен з вас повинен кинути у ціль. Переможе команда, яка більше разів попаде в ціль ( враховується точність кидка).

Гра «Влуч у ціль»

 

Пожежа: А наступним завданням  будуть загадки, а ви їх відгадайте.

 

Загадки:

Без рук, без ніг, на гору повзе?  (дим)

 

Шипить, злиться, води боїться?  (вогонь)

 

 

 Наче зірочка мигтить,

 Вогнем – золотом горить.

 Хоч сам і маленький дуже,

  Бійся його юний друже.   (сірник)

 

При пожежі не дрімай,

Нас скоріше викликай   (пожежники)

 

   Пожежа Бачу, що ви до останнього завдання готові. Розподіліться по парам і готуйтесь загасити вогонь.

 

Гра – естафета «Врятуй будиночок»

Діти в командах стають в рядок завдання:

  1. набрати воду в «озері» ( 1 біжить до обруча і повертаються назад, передає відро наступному, останній виливає воду на дім);
  2. капітан біжить рятує іграшку із будиночка, і всі по черзі;
  3. троє дітей що перші у шерензі шукають картки з номером 101

Ведуча показує знак обережності (піднятий вгору вказівний палець).

 

Ведуча. Діти, а ви знаєте, що означає цей жест?

 

Діти. Бути обережним, уважним, обачним…

 

Вихователь. Уважними і обережними треба бути і під час ігор з іграшкам

 

Дівчинка з м’ячиком:

А у мене гарний м’ячик,

Я люблю, коли він скаче.

Його можна підкидати,

А ще влучно в ціль кидати.

А у вас ? (Звертається до інших дітей з іграшками).

 

Хлопчик з машинкою:

А у мене є машина –

Вона їде без упину

А у вас ?

 

Дівчинка з лялькою:

В мене стільки є ляльок –

Наче справжній дитсадок.

Всіх ляльок я доглядаю,

І годую, й напуваю,

І гуляти їх веду,

І у ліжечко кладу.

А у вас ?

 

Дівчинка та хлопчик з м’якими іграшками:

Ведмедики й зайчата,

Кумедні мавпенята,

Ми з вами любим гратись,

Свій настрій піднімати.

А у вас ?

 

Дитина з книжкою:

Я люблю книжки читати,

І писати, й малювати.

Математика й читання –

Це улюблені завдання.

 

Ведуча. Ви дуже гарно розповіли про свої улюблені іграшки. Ці іграшки цікаві, а головне – безпечні.

 

(Пожежа розглядає іграшки дітей).

Пожежа. А я теж принесла із собою іграшки. Ось подивіться!

(Висипає із портфеля свої «іграшки» – цвяхи, кнопки, зламані іграшки, ножиці, сірники, різні дрібні предмети).

 

Ведуча.     Це іграшки у тебе?

Незнайку зачекай,

З цим гратися не можна,

На правила зважай!

 

1-ша дитина  (показує кнопку і пальчик):

На кнопку можна боляче наступити і боляче вколотися.

 

2  дитина (показує зламану іграшка):

Зламаною іграшкою можна травмувати руку.

 

3 дитина (показує цвях):

Гострим предметом можна боляче вколотися.

 

4 дитина (показує намистинки, ґудзики):

А дрібні предмети деякі діти полюбляють брати до рот. Це дуже небезпечно!

 

5 дитина (показує сірники):

А сірники – це зовсім не іграшка!

 

Ведучий: Давайте з вами пограємо в гру: «Небезпечні і безпечні іграшки» (два ящика діти вибирають безпечні іграшки, інша команда небезпечні» (середня група)

 

Ведуча: Небезпечною може бути і їжа, давайте пограємо в гру «Їстівне не Їстівне» показує зображення, діти відповідають – їстівне, не їстівне.

 

Заходить світлофор

 

Світлофор.   Я яскравий, кольоровий,

Маю зір такий чудовий,

Перехрестя регулюю –

Ще й права свої диктую.

 

Пожежа.    Дивись, який поважний,

Стоїш, вогниками блимаєш.

Я тут і без тебе обійдуся!

 

Світлофор. Ну, якщо ви можете без мене обійтись, то я піду від вас!

(Обурений світлофор виходить).

 

Ведуча. Що ти наробила, Пожежа?  Якщо у нас не буде світлофора, то може трапитись багато біди на дорозі. Діти, ви знаєте, для чого потрібен світлофор?

 

Ведуча. Давайте розкажемо Пожежі про важливу роль світлофора на дорозі.

 

(Виходять 3-є  дітей із кольоровими кругами, що символізують вогники світлофора).

 

 

1. У світлофора три кольори,

І для дорослих, і для дітвори:

Ось засвітився червоний – стій!

Через дорогу рушати не смій!

 

2. Жовтий засяяв – уважним будь!

Тільки зелений відкриє путь.

 

3. Разом рушаємо я і ти –

На світло зелене можна іти.

 

Ведуча. Бачиш,  Пожежо, які правила знають діти, а ти їх знаєш?

Пожежа. Та я, та я … ні ! (Сором’язливо).

 

Ведуча. Ми допоможемо тобі вивчити правила поведінки на дорозі, для цього  пограєм у гру «Світлофор» (2-га молодша)

 

Повертається світлофор

 

Ведуча. Ми дуже раді, що ти повернувся до нас.

 

Пожежа. Вибач, що я тебе образила. Я все, все зрозуміла.

 

Світлофор. Добре! Я тобі вибачу, але ти повинна вивчити правила поведінки на дорозі, а допоможуть тобі всі діти.

 

Діти разом:

Знак червоний – треба стати!

Жовтий мовить – зачекати!

Знак зелений з висоти –

Дорогу можна перейти!

 

Пожежа: А на кінець, я вам хочу сказати:

Всі ви діти  добре грали,

І багато нас навчили.

Щоб знання великі мати,

Треба розум розвивати,

Гостре око, слух, терпіння,

А тоді прийде  уміння.

І про тебе  в сам кінець

Люди скажуть «МОЛОДЕЦЬ!»

 

Ведуча:

Хоч  ви  зовсім малята,

Проте пам’ятайте,

Оці правила безпеки

Добре всі вивчайте!

docx
Пов’язані теми
Дошкільна освіта, Сценарії
Додано
11 січня 2020
Переглядів
3214
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку