Приклади психолого-педагогічних характеристик учнів з поганою поведінкою та низьким рівнем успішності

Про матеріал
Приклади психолого-педагогічних характеристик учнів з поганою поведінкою та низьким рівнем успішності
Перегляд файлу

Психолого-педагогічна характеристика

ПІБ,

учня 7 класу

Назва школи

ПІБ учня народився _______ року. Навчається в даній школі з 1 класу. Проживає за адресою  _________. Батьки - ПІБ, ПІБ. Батько проживає окремо, дитиною не цікавиться. Учень виховується в неповній сім’ї. Вдома Ім’я авторитету серед дорослих не має.

Рівень успішності має низькій з усіх предметів. Домашні завдання систематично не виконує. Навчанням не цікавиться. На уроках постійно відволікається на розмови з однокласниками, на зауваження вчителів не реагує. Схильний до пропусків уроків без поважної причини.

Під час уроку веде себе байдуже. Вчителю постійно треба нагадувати про належну підготовку до уроку. З багатьох предметів відсутні зошити. Шкільна мотивація розвинена недостатньо, про що свідчить  неохоче відвідування школи, на уроках часто займається сторонніми справами, іграми, зазнає серйозних труднощів у навчанні: не справляється з навчальною діяльністю, що пов'язано з недостатнім розвитку довільності уваги.

До виконання громадських доручень ставиться недбало та безвідповідально. На перервах порушує дисципліну. З однокласниками відносини складні, часто створює навколо себе конфліктні ситуації. До старших ставиться нешанобливо, може нагрубити. Порушення Уставу школи стало причиною постановки учня на внутрішкільний облік.

Мати дитини підтримує контакт з класним керівником по телефону. Та також з’являється до школи за проханням адміністрації та вчителів.

 

 

Класний керівник      _______

Директор        _______

 

 

Психолого-педагогічна характеристика

ПІБ,

учня 7 класу

Назва школи

ПІБ учня народився _______ року. Навчається в даній школі з 1 класу. Проживає за адресою  _________. Дитина виховується в неповній сім’ї. Проживає з батьком та бабусею.

Батько – ПІБ.  Мати – ПІБ, з сім’єю не проживає, сином не цікавиться.

Рівень знань учня – середній. Навчається не в повну міру своїх сил, потребує постійного контролю. Під час занять інколи буває пасивним, може відволікатися, концентрація уваги слабка. На уроках потрібна постійна організуюча допомога вчителя. Міцність запам'ятовування низька. Домашні завдання переважно виконує, але неякісно. Траплялися випадки пропусків уроків без поважної причини.

Ім’я займається футболом у шкільному гуртку. Брав активну участь у спортивному житті школи. Сумлінно виконує доручення трудового характеру.

На перервах має порушення дисципліни, схильний до протиправної поведінки. Не завжди організований, дуже рухливий. Інколи буває нестриманим. У минулому навчальному році був поставлений на внутрішкільний облік, у зв’язку з порушенням Уставу школи та низьким рівнем навчальних досягнень. Дружить з окремою групою учнів. У класі інколи може створювати конфліктні ситуації.

Батько і бабуся підтримують зв’язок з класним керівником у телефонному режимі. На батьківських зборах завжди присутня бабуся.

 

 

Класний керівник      ________

Директор        ________

 

 

 

Психолого-педагогічна характеристика

ПІБ,

учня 7 класу

Назва школи

ПІБ учня народився _______ року. Навчається в даній школі з 1 класу. Проживає за адресою ___________.

Дитина виховується в овній родині. Батько - ПІБ, працює ____________.

Мати - ПІБ, працює ___________.

Рівень знань учня – середній. Належить до тієї категорії учнів, які не повною мірою використовують свій потенціал. Навчається не в повну міру, потребує постійного контролю, не виявляє зацікавленості до навчання. Має довільну пам'ять, повільно запам'ятовує учбовий матері­ал, потребує багаторазового повторення і роз'яснення, більше часу на опрацювання матеріалу. До уроків готується не систематично, характе­ризується недостатнім поточним самоконтролем за власною діяльністю, що призводить до численних  помилок при виконанні навчальних за­вдань. Опанування частини шкільних предметів даєтеся важко, але схильний до вивчення гуманітарних дисциплін. Мало читає .

Активної участі в громадському житті класу не бере. Секції та гуртки за інтересами не відвідує. Легко піддається чужому впливу. У дружньому спілкуванні не займає лідерські позиції. Має небагато  друзів, але намагається підтримувати дружні сто­сунки з багатьма  учнями. До доручень ставиться безвідповідально. Правила  поведінки часто порушує. У минулому навчальному році був поставлений на внутрішкільний облік, у зв’язку з порушенням Уставу школи та низьким рівнем навчальних досягнень.

Батьки цікавляться навчанням дитини, підтримують зв’язок з класним керівником у телефонному режимі. Регулярно відвідують школу.

 

Класний керівник      ________

Директор        ________

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Chota Taras
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
10 травня 2019
Переглядів
52253
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку