Принципи тривимірної навігації

Про матеріал
Що таке тривимірна графіка Які є режими роботи з середовищем Tinkercad Як змінювати властивості об’єктів побудови
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 2

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 3

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцькякі клавіші клавіатури належать до клавіш керування.

Номер слайду 4

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Що таке тривимірна графіка. Які є режими роботи з середовищем Tinkercad. Як змінювати властивості об’єктів побудови

Номер слайду 5

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Принципи тривимірної навігації

Номер слайду 6

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Режими роботи з середовищем Tinkercad. Програма, в якій можна створювати та роздруковувати, завантажувати та змінювати 3 D-моделі є середовище Tinkercad (https://www.tinkercad.com/)

Номер слайду 7

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Режими роботи з середовищем Tinkercad. Способи створення нового проєкту. Редагування раніше створеного. Режим 3 D-перегляду. Режим 2 D-перегляду. Перехід до режиму редагування. Завантаження моделіСтворення нового

Номер слайду 8

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Режими роботи з середовищем Tinkercad. Робоча поверхняІм’я проєктуІнструменти для роботи з файлом проєктуІнструменти для роботи з проєктом. Панель інструментівІнструменти для роботи з робочою площиною

Номер слайду 9

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Режими роботи з середовищем Tinkercad. Об’єкти побудови моделей згруповані у бібліотеці форм. За замовчуванням доступний список основних форм. Переміщення 3 D-примітиву з бібліотеки на робочу площину здійснюють простим перетягуванням. Властивості кожної з фігур доступні в режимі редагування. ФігураІнструменти для роботи з проєктом. Згладження кутів. Розміри

Номер слайду 10

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Режими роботи з середовищем Tinkercad. Колір заповнення фігури обирають на палітрі кольорів після натиснення Solid. Палітра. Вибір кольору. Прозорість

Номер слайду 11

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Режими роботи з середовищем Tinkercad. Для визначення та встановлення розмірів об’єктів використовують інструмент Лінійка. Маркер зміни рівня об’єкта над робочою площиною. Значення параметра рівня об’єкта над робочою площиною

Номер слайду 12

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Домашнє завдання. Вивчити § 20 стор. 210-214; Вправа 1 (стор. 212)Опрацювати всі запитання і завдання з рубрик. Заповнити словничок Завантаження середовища Tinkercad, способи створення нового проєкту, середовище моделювання Tinkercad, режими роботи з середовищем Tinkercad

Номер слайду 13

Розгадайребус. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 14

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Розгадай ребус. СЕРЕДОВИЩЕ

Номер слайду 15

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Працюємо за комп'ютером. Завдання. Дослідіть призначення інструментів для роботи із робочою поверхнею середовища Tinkercad. Вправа 1. Середовище Tinkercad.

Номер слайду 16

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Працюємо за комп’ютером

pptx
Додано
18 вересня
Переглядів
93
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку