Додавання тривимірних примітивів. Переміщення, масштабування, обертання об’єктів

Про матеріал
Які є режими роботи з середовищем Tinkercad Як змінювати властивості об’єктів побудови Як працювати з фігурами в робочій площині
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 2

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 3

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Як працювати з фігурами в робочій площиніЯкі є режими роботи з середовищем Tinkercad. Як змінювати властивості об’єктів побудови

Номер слайду 4

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Додавання тривимірних примітивів. Переміщення, масштабування, обертання об’єктів

Номер слайду 5

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Фігури робочій площиніВибір фігури. Для вибору фігури, розташованої на робочій площині, натискають на неї мишею або, утримуючи мишу, обводять фігуру прямокутним виділенням. Для вибору кількох фігур можна обвести їх прямокутним виділенням або, утримуючи SHIFT, клацнути потрібні фігури. Кількість вибраних фігур відображається у дужках у шапці редактора фігур. Для зняття вибору фігури клацають у вільному місці робочої площини чи простору або на іншій фігурі.

Номер слайду 6

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Фігури робочій площиніВидалення фігури. Щоб видалити одну або кілька фігур, обирають потрібні та використовують клавіші DELETE/BACKSPACE або іконку сміттєвого бака. Для скасування дії використовують комбінації клавіш Ctrl+Z, для повтору Ctrl+Y (або іконки стрілок у верхньому лівому куті).

Номер слайду 7

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Фігури робочій площиніПереміщення фігури. Щоб перемістити фігуру, наводять курсор на фігуру і, утримуючи ліву кнопку миші, переміщують об’єкт у бажану позицію. Виділений об’єкт також можна переміщувати за допомогою стрілок на клавіатурі. Якщо є потреба рухати об’єкти прямими лініями, то переміщення здійснюють при натиснутій клавіші SHIFT.

Номер слайду 8

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Фігури робочій площиніОбертання фігури. Для обертання фігури використовують вигнуті стрілки вздовж осей X, Y, Z, які для куба задають довжину, ширину та висоту. Для цього затискають вигнуту стрілку — навколо фігури з'явиться шкала градусів. Якщо пересувати мишу всередині шкали, то об’єкт обертатиметься на 22,5 °, якщо ззовні — то на 1°. Також можна встановити конкретне значення градусів у невеликому білому полі поруч із шкалою

Номер слайду 9

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Фігури робочій площиніПродублювати фігури. Для того, щоб продублювати об’єкт використовують комбінацію клавіш Ctrl+D. Тоді залишиться тільки розділити копію та оригінал (стрілками перемістити).

Номер слайду 10

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Домашнє завдання. Вивчити § 20 стор. 214-216; Вправа 1 (стор. 215-216)Опрацювати всі запитання і завдання з рубрик. Заповнити словничок Вибір фігури, видалити одну або кілька фігур, перемістити фігуру, обертання фігури, продублювати об’єкт в середовищі Tinkercad

Номер слайду 11

Розгадайребус. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 12

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Розгадай ребус. ШРИФТ

Номер слайду 13

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Працюємо за комп'ютером. Завдання. Учні 9 класу вирішили розробити іменні пластинки із написами для слабозорих дітей, які уміють розпізнавати на дотик шрифт Брайля. Створіть таку пластинку для імені Ірина.. Вправа 1. Шрифт Брайля.{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}1. У середовищі Tinkercad створіть проєкт з назвою Новий зір.2. Розмістіть пластинку з параметрами, які вказані на малюнку.3. Перейдіть до ортогональної проекції.4. Відкрийте файл для літер українського алфавіту з файлу Шрифт Брайля (https://cutt.ly/b. YMNE5n). Сплануйте, як за допомогою цього шифру закодувати потрібне слово. Перевірте, чи вийшло у вас таке:5. Розділіть основу на 5 частин — за кількістю літер. Використайте прозорий прямокутник. Продублюйте його ще 4 рази (Ctrl+D). Розподіліть рівномірно розділювачі.6. Для створення крапки використайте кулю.7. Створюйте код. Використайте вигляд зверху. Для правильного розміщення крапок користуйтесь напрямними лініями.8. Завершіть створення проєкту. Клацніть на іконку Tinkercad. Перегляньте проєкт у списку https://www.youtube.com/watch?v=ekvga. C9 LSCY

Номер слайду 14

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Працюємо за комп’ютером

pptx
Додано
18 вересня
Переглядів
7
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку