Природа 5 клас Внесок видатних вчених натуралістів

Презентація до уроку Внесок видатних учених натуралістів у вивчення природи. Вчитель Милоход Ірина Олександрівна
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Внесок видатних учених натуралістів у вивчення природиприродознавство 5 клас. Вчитель: Мілоход І. О.

Номер слайду 2

Натуралісти. Натуралісти– учені, які досліджують явища природи.

Номер слайду 3

Джозеф ПрістліДжозеф Прістлі(1733-1803)Джозеф Прістлі— британський натураліст, філософ, громадський діяч. Увійшов до історії перш за все як видатний хімік, який відкрив кисень і вуглекислий газ.

Номер слайду 4

Парацельс. Парацельс(1493-1541)Парацельс— всесвітньо відомий лікар, натураліст. Він відстоював думку про те, що жива і нежива природа має однаковий склад. Це давало йому змогу успішно добирати речовини для лікування хвоих.

Номер слайду 5

Михайло Ломоносов. Михайло Ломоносов(1711-1765)Видатний природодослідник. Дійшов висновку, що на Землі постійно відбуваються зміни, і вони є причиною мінливості тварин і рослин. Відкрив закон збереження маси речовин.

Номер слайду 6

Чарлз Дарвін. Чарлз Дарвін(1809 - 1882)Увійшов в історію природничих наук як дослідник походження видів організмів на Землі. Завдяки зібраній ним колекції рослин і тварин стало відомо про поширення організмів на нашій планеті.

Номер слайду 7

Володимир Вернадський. Володимир Вернадський(1863 - 1945)Видатний український вчений. Започаткував створення науково – дослідницьких інститутів із вивчення природи. Створив вчення про біосферу – особливу оболонку Землі, у якій поширене життя

Номер слайду 8

Станьте дослідниками природи. Провести самостійне дослідження (тривалістю не менше місяця) за поведінкою, живленням, способом життя домашньої тварини. Для фіксування результатів спостереження по можливості використовуйте фотографування. Доберіть із різних джерел цікаві відомості про тварину, за якою спостерігаєте. З`ясуйте, персонжами яких казок, легенд чи пісень вона є.

Номер слайду 9

Домашнє завдання§ 5 (с.20- 23) – читати. Скласти таблицю «Визначні вчені-натуралісти». Виступити із коротким повідомленням про одного із вчених - природодослідників.

Середня оцінка розробки