Методична розробка практичного заняття
з дисципліни англійська мова
Тема заняття: Природні катаклізми. Різновиди природних катаклізм. Розвиток навичок читання та перекладу та граматичних навичок та вмінь.
Граматичний матеріал: Present Simple. Безособові речення.
Актуальність теми: полягає у визначенні різновидів природніх катаклізм та їх наслідків на навколишній світ; систематизації фонетичних, лексичних, граматичних особливостей англійської мови; складання монологів з використанням лексико-граматичного мінімуму.
Мета:
Практична:
- активізувати активну лексику заняття в усному та письмовому мовленні;
- практикувати студентів у вживанні безособих речень;
- розповідати про природні катастрофи та їх наслідки;
- вдосконалювати навички читання та перекладу;
- Розвиваюча:
- розвивати об'єм короткочасної пам'яті, уяву, мовну здогадку;
- розвивати вміння логічно викладати думки, працювати в різних режимах;
- розвивати граматичні навички та вміння;
- розширити та узагальнити знання студентів з даної теми.
Виховна:
Оснащення: текст для читання, роздатковий матеріал, словники.
Методи і прийоми заняття: монологічне мовлення, робота з текстом та лексичними виразами; індивідуальна та фронтальна робота.
Кількість годин: 2
Курс, група, спеціальність: 1, група А, Сестринська справа.
Змістова лінія:
Структура та основні етапи практичного заняття
I. Підготовчий етап:
1.1. Організаційний момент. Бесіда викладача з черговим студентом.
* Викладач вітається зі студентами. Запитує про чергування. Здійснює перехід в іншомовний режим.
T: Good morning! Sit down, please. Be comfortable and easy! How are you?
Cтуденти відповідають. T: Who is on duty today! Черговий студент спілкується з викладачем.
1.2.Оголошення теми, мети заняття.
T: Our topic for today is «Natural disasters and their types». We are going to learn about types of natural disasters and their damages. Our tasks will be: learn new vocabulary, read and discuss the text, make up monologues and deal with grammar « Present Simple. Impersonal sentences». But first let’s do phonetic drill.
1.3. Проведення мовленнєво – фонетичної розминки.
* Студенти разом з викладачем обговорюють приказки.
T: «The sky is the daily bread of the eye »; « Nature is content with little» (Latin proverb);
«In all things of nature there is is something of the marvelous» (Aristotel)
1.4. Актуалізація опорних знань і контроль вихідного рівня знань, вмінь, навичок.
* Викладач перевіряє домашнє завдання: лексичний та граматичний матеріал; вправи № 4, 5 сторінка 64, дж.№1 (виконати за зразком).
II. Основний етап:
2.1. Вивчення нового лексичного матеріалу.
*Викладач пояснює студентам лексичний матеріал: сторінка 93, дж. № 1.
2.2. Фонетичне відпрацювання та закріплення нових лексичних виразів (робота з текстом,побудова монологів з теми та виконання вправ).
* Cтуденти разом з викладачем опрацьовують текст та нові лексичні вирази: вправи № 1,2 3,4, сторінки 92-95, дж.№ 1. *Студенти висловлюються з теми.
2.3. Вивчення нового граматичного матеріалу.
* Викладач пояснює студентам новий граматичний матеріал.
2.4. Опрацюювання та закріплення граматичного матеріалу (виконання вправ).
* Виконання вправ № 2,3,4,5,сторінки 8-9, дж. №3.
2.5. Узагальнення та систематизація знань студентів( побудова бесід).
* Викладач проводить узагальнюючу бесіду зі студентами з теми. Студенти висловлюються.
III. Заключний етап:
3.1. Підведення підсумків. Виставлення оцінок.
* Викладач підводить підсумок заняття та виставляє оцінки.
3.2. Домашнє завдання.
* Викладач пояснює домашнє завдання: вправа № 5, сторінки 95-96 (письмово); вправа № 6, сторінка 96 ( усно), дж.№1; вивчити поданий лексичний матеріал; повторити граматичний матеріал.
IV. Список літератури:
1) Карпюк О.Д. Англійська мова: Підручник для 10 – го класу загальноосвітніх навчальних закладів. Рівень стандарту. – Тернопіль: Видавництво «Астон», 2010. – 224с.: іл.
2) .Г.В. Верба, Л.П. Верба, «Довідник з граматики англійської мови»: Довідн. вид. – 4-те вид. – К.: Освіта, 1995. – 320с.
3) Жилко Н.М., Панова Л.С. Вправи для граматики англійської мови: Навчальне вид: - 2 – ге вид., із змінами. – К.: Освіта, 1995.- 144с.
Викладач: _____________ Довгорук Л.П.
1