Природні катаклізми. Різновиди природних катаклізм. Розвиток навичок читання та перекладу та граматичних навичок та вмінь.

Про матеріал
полягає у визначенні різновидів природніх катаклізм та їх наслідків на навколишній світ; систематизації фонетичних, лексичних, граматичних особливостей англійської мови; складання монологів з використанням лексико-граматичного мінімуму.
Перегляд файлу

Методична розробка практичного заняття

з дисципліни англійська мова

 

Тема заняття:  Природні катаклізми. Різновиди природних катаклізм. Розвиток навичок читання та перекладу та граматичних навичок та вмінь.

Граматичний матеріал:  Present Simple. Безособові речення.

Актуальність теми: полягає у визначенні різновидів природніх катаклізм та їх наслідків на навколишній світ; систематизації фонетичних, лексичних, граматичних особливостей англійської мови; складання монологів з використанням лексико-граматичного мінімуму.

Мета:

Практична:

- активізувати активну лексику заняття в усному та письмовому мовленні;

   - практикувати студентів у вживанні безособих речень;

   - розповідати про природні катастрофи та їх наслідки;

- вдосконалювати навички читання та перекладу;

- Розвиваюча:

- розвивати об'єм короткочасної пам'яті, уяву, мовну здогадку;

- розвивати вміння логічно викладати думки, працювати в різних ре­жимах;

- розвивати  граматичні навички та вміння;

- розширити та узагальнити знання студентів з даної теми.

Виховна:

  • виховувати у студентів  повагу до вивчення даного предмета;
  • формувати ввічливість, самостійність, працелюбство, уважність у студентів на практичному занятті з англійської мови;
  • збагачувати лінгвістичний досвід студентів.

Оснащення: текст для читання, роздатковий матеріал, словники.

Методи і прийоми заняття: монологічне мовлення, робота з текстом та лексичними виразами; індивідуальна та фронтальна робота.

Кількість годин:  2

Курс, група, спеціальність: 1, група А, Сестринська справа.

Змістова лінія:

  • Екологічна безпека та сталий розвиток: усвідомлює причинно-наслідкові зв’язки у взаємодії людини, суспільства і природи.
  • Здоров’я і безпека: демонструє розуміння впливу екологічних чинників на здоров’я людини.
  • Підприємливість та фінансова грамотність: демонструє розуміння необхідності використання енергозбережувальних технологій.

 

Структура та основні етапи практичного заняття

I. Підготовчий етап:

1.1. Організаційний момент. Бесіда викладача з черговим студентом.

* Викладач вітається зі студентами. Запитує про чергування. Здійснює перехід в іншомовний режим.

 T: Good morning!  Sit down, please. Be comfortable and easy!  How are you?

Cтуденти відповідають. T: Who is on duty today! Черговий  студент спілкується з викладачем.

1.2.Оголошення теми, мети заняття.

T: Our topic for today is «Natural disasters and their types».  We are going to learn about types of natural disasters and their damages.  Our tasks will be: learn new vocabulary, read and discuss the text, make up monologues and deal with grammar « Present Simple. Impersonal sentences».  But first let’s do phonetic drill.

1.3. Проведення мовленнєво – фонетичної розминки.

* Студенти разом з викладачем обговорюють приказки.

T: «The sky is the daily bread of the eye »;  « Nature is content with little» (Latin proverb);

«In all things of nature there is is something of the marvelous» (Aristotel)

1.4. Актуалізація опорних знань і контроль вихідного рівня знань, вмінь, навичок.

* Викладач перевіряє домашнє завдання: лексичний та граматичний матеріал; вправи № 4, 5 сторінка 64, дж.№1 (виконати за зразком).

II. Основний етап:

2.1. Вивчення нового лексичного матеріалу.

*Викладач пояснює студентам лексичний матеріал: сторінка 93, дж. № 1.

2.2. Фонетичне відпрацювання та закріплення нових лексичних виразів (робота з текстом,побудова монологів  з теми та виконання вправ).

* Cтуденти  разом з викладачем опрацьовують текст та нові лексичні вирази: вправи № 1,2 3,4, сторінки 92-95, дж.№ 1. *Студенти висловлюються з теми.

2.3. Вивчення нового граматичного матеріалу.

* Викладач пояснює студентам новий граматичний матеріал.

2.4. Опрацюювання та закріплення граматичного матеріалу (виконання вправ).

* Виконання вправ №  2,3,4,5,сторінки 8-9, дж. №3.

2.5. Узагальнення та систематизація знань студентів( побудова бесід).

* Викладач проводить узагальнюючу бесіду зі студентами з теми. Студенти висловлюються.

 

III. Заключний етап:

3.1. Підведення підсумків. Виставлення оцінок.

* Викладач підводить підсумок заняття та виставляє оцінки.

3.2. Домашнє завдання.

* Викладач пояснює домашнє завдання: вправа № 5, сторінки 95-96 (письмово); вправа № 6, сторінка 96 ( усно), дж.№1; вивчити поданий лексичний матеріал; повторити граматичний матеріал.

 IV. Список літератури:

  1)  Карпюк О.Д. Англійська мова: Підручник для 10 – го класу загальноосвітніх навчальних закладів. Рівень стандарту. – Тернопіль: Видавництво «Астон», 2010. – 224с.: іл.

2) .Г.В. Верба, Л.П. Верба, «Довідник з граматики англійської мови»: Довідн. вид. – 4-те вид. – К.: Освіта, 1995. – 320с.

3) Жилко Н.М., Панова Л.С. Вправи для граматики англійської мови: Навчальне вид: - 2 – ге вид., із змінами. – К.: Освіта, 1995.- 144с.

 

 

 

 

 

Викладач: _____________ Довгорук  Л.П.

 

 

1

 

docx
До підручника
Англійська мова (9-й рік навчання, рівень стандарту) 10 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
1 квітня 2020
Переглядів
942
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку