1. Активізація знань1. Що таке Природний комплекс (ПК)? Наведіть приклад різнихза розмірами ПК.2. Назвіть компоненти природного комплексу. (У нас на екзотичному дереві ростуть плоди. Давайте зірвемо їх і пригадаємо які компоненти входять до складу ПК. Учні зривають плоди і називають компоненти ПК)3. Назвіть найбільші ПК в межах географічної оболонки.4. Складіть логічний ланцюжок взаємозв’язків компонентів природи на прикладі будь-якого ПК.
Творча лабораторія. Дослідження. Проаналізуйте карту географічних поясів і природних зон та визначте:1. Які географічні пояси існують на Землі?2. Що поєднує географічні та кліматичні пояси? Чим вони відрізняються?3. Скільки географічних поясів перетинає кожний материк і океан?4. Материк і океан, який перетинає найбільша й найменша кількість географічних поясів.5. Який географічний пояс і на якому материку охоплює найбільшу площу?
Прийом “Творча лабораторія”Завдання: користуючись картою “Географічні пояси і природні зони” заповнить таблицю{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Назва природної зони. Материк, географічний поясвологі екваторіальні ліси. Африка (ЕП), Південна Америка (ЕП), Євразія (ЕП)cавани і рідколіссястепилісостепитундралісотундра