Природні комплекси. Широтна зональність та висотна поясність

Про матеріал
Презентація до уроку на тему "Природні комплекси. Широтна зональність та висотна поясність". Є завдання для самостійної роботи учнів та тести.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема уроку: Природні комплекси материків та океанів. Широтна зональність і вертикальна поясність.

Номер слайду 2

1. Активізація знань1. Що таке Природний комплекс (ПК)? Наведіть приклад різнихза розмірами ПК.2. Назвіть компоненти природного комплексу. (У нас на екзотичному дереві ростуть плоди. Давайте зірвемо їх і пригадаємо які компоненти входять до складу ПК. Учні зривають плоди і називають компоненти ПК)3. Назвіть найбільші ПК в межах географічної оболонки.4. Складіть логічний ланцюжок взаємозв’язків компонентів природи на прикладі будь-якого ПК.

Номер слайду 3

1. Природні комплекси

Номер слайду 4

1. Природні комплекси

Номер слайду 5

2. Географічні пояси. Географічні пояси – це найбільші зональні природні комплекси географічної оболонки.

Номер слайду 6

Творча лабораторія. Дослідження. Проаналізуйте карту географічних поясів і природних зон та визначте:1. Які географічні пояси існують на Землі?2. Що поєднує географічні та кліматичні пояси? Чим вони відрізняються?3. Скільки географічних поясів перетинає кожний материк і океан?4. Материк і океан, який перетинає найбільша й найменша  кількість географічних поясів.5. Який географічний пояс і на якому материку охоплює найбільшу площу?

Номер слайду 7

3. Широтна зональність. Широтна (горизонтальна) зональність – це зміна природних комплексів від екватора до полюсів.

Номер слайду 8

4. Висотна поясність

Номер слайду 9

4. Висотна поясність

Номер слайду 10

Робота в групах (випереджувальне)1 група – зона арктичних пустель і тундри;2 група – зона тайги , лісостепу і степу;3 група – зона пустель і напівпустель;4 група – зона саван і вологих екваторіальних лісів;Звіт груп

Номер слайду 11

Прийом “Творча лабораторія”Завдання: користуючись картою “Географічні пояси і природні зони” заповнить таблицю{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Назва природної зони. Материк, географічний поясвологі екваторіальні ліси. Африка (ЕП), Південна Америка (ЕП), Євразія (ЕП)cавани і рідколіссястепилісостепитундралісотундра

Номер слайду 12

Тестові завдання1. Оберіть природні зони, які поширені в помірному географічному поясі Північної півкулі:а) тайга;                                     д) мішані ліси;б) тундра;                                  е) савани і рідколісся;в) перемінно – вологі ліси;     є) твердо листі ліси і чагарники.г) лісостеп;

Номер слайду 13

Тестові завдання2. Найбільший зональний ПК географічної оболонки:а) природна зона;б) географічний пояс.г) лісостеп;

Номер слайду 14

Тестові завдання3. Найвиразнішими компонентами за якими можна впізнати природну зону є рослинність і тваринний світ:а) так;б) ні.

Номер слайду 15

Тестові завдання4. До зональних ПК належать:а) географічні пояси;         в) природні зони;б) материки;                        г) океани.

Номер слайду 16

Тестові завдання5. Зміна природних зон разом із зміною температури повітря і кількості опадів у вертикальному напрямку називається:а) широтною зональністю;б) вертикальною поясністю.

Номер слайду 17

Тестові завдання6. Найбільшим за розміром природним комплексом є:а) материк;                               в) горбб) географічна оболонка;      г) географічний пояс.

Номер слайду 18

Домашнє завдання. Опрацюйте § 8 сторінки 34 – 38. Повторити §§ 2 – 7. Буде тематичне оцінювання. Підготувати виступ на тему: “Взаємодія Світового океану, атмосферита суходолу, її наслідки”.

pptx
Додав(-ла)
Алексєєв Іван
Пов’язані теми
Географія, Розробки уроків
Додано
29 вересня 2020
Переглядів
7752
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку