Природознавство. 3 клас Урок з використанням мультимедійних засобів, методів інтерактивного навчання та технології розвитку критичного мислення, методу проектів. Тема. Розмноження

Про матеріал

Природознавство. 3 клас

Урок з використанням мультимедійних засобів, методів інтерактивного навчання та технології розвитку критичного мислення, методу проектів.

Тема. Розмноження тварин.

Урок дуже цікавий! Я буду рада, якщо моя публікація комусь допоможе!

Перегляд файлу

Природознавство. 3 клас

Урок з використанням мультимедійних засобів, методів інтерактивного навчання та технології розвитку критичного мислення, методу проектів.

 Тема. Розмноження тварин

Мета. Ознайомити з розмноженням тварин.

         Розвивати вміння спостерігати, аналізувати, робити висновки.

         Виховувати інтерес до тварин, бажання досліджувати і вивчати природу.

Хід уроку

(Сюрприз у коробці.)

І. Хвилинка спостережень

Яка зараз пора року? Доведіть.

Черговий метеорологічної служби заповнює квітку спостережень.

ІІ. Перевірка д/з

1. Гра «Хто зайвий?».

       а) Собака, мураха, ведмідь, лось?

       б) Щука, сонечко, заєць, вовк?

2. Природничий диктант (2 учні біля дошки, інші сигнальними картками демонструють  відповіді “+” чи “-“.)

1) тварини за способом живлення належать до однієї з трьох груп: всеїдні, рослиноїдні, орли.

2) тварини, для яких кормом є рослини, називають рослиноїдними.

3) Рослини, для яких кормом є тварини і рослини  називають всеїдними.

4) тварини, для яких кормом є інші тварини, називають хижими.

5) Павук – це комаха.

6) Летюча миша – птах.

3. Захист ланцюгів живлення (усна відповідь біля дошки з демонстрацією самостійно складеного ланцюга живлення).

 

 

ІІІ. Мотивація

  1. Тема уроку зашифрована в ребусі.

Ребус.

- Якою буде тема уроку?

- Для чого нам це вивчати?

2. Завдання тварини, тіло якої вкрите вологою, м’якою шкірою, довго не може перебувати під водою (жаби)

Ква- Щоб Ква-зна Ква- ти Ква- і Ква- лю Ква-би Ква-

ти Ква-при Ква-ро Ква- ду – Ква-тре Ква- ба Ква- її Ква-

ви Ква-вча Ква- ти. (Девіз уроку)

ІV. Вивчення нового матеріалу.

  1. Перегляд мультфільму.

Про яких тварин йдеться? Як вони розмножуються?

  1. Первинне закріплення.

Робота за підручником “Система позначок “Поміч” с. 140

  1. “Ажурна пилка”

       Діти опрацьовують матеріал в групах по 5 чоловік, вивчаючи розмноження  певної групи тварин.

спікер –1

експерт, що запитує про вивчений матеріал кожного члена групи – 3.

       За сигналом вчителя учні об’єднуються в нові групи, яка складається з членів кожної попередньої групи. Вони обмінюються вивченою інформацією. Експерт перевіряє їх знання.

Діти повертаються на свої місця і обмінюються отриманою інформацією.

V.  Закріплення.

1. Бесіда.

       Визначається група експертів, що спочатку опрацьовувала дане питання. Коли фронтально опитується клас, експерти сигнальними картками оцінюють відповіді. Так кожна група виступає в ролі експертів.

  1. Робота в зошитах.
  1. Самостійна робота

Опрацювання тестових завдань в зошиті.

Самоперевірка з дошки.

1.б 2. а 3. б 4. а

3. Об’єднання груп тварин (птахи + плазуни, риби +

земноводні).

За якими ознаками можна об’єднати групи?

Чому до 1 групи не підходять комахи?

Чи можна об’єднати групи птахи+ссавці? (За тим, що турбуються про потомство)

4. Бесіда про турботу людей про тварин. Місяць тиші.

5. Хвилинка-цікавинка. (проект)

Учениця виступає з повідомленням про незвичні для представників кожної групи тварин розмноження:

гадюка (яйцеживородна)

жаба-повитуха (самець носить ікру, намотавши на задні лапи);

риба-коник (самець виношує ікру в череві)

качкодзьоб – ссавець, що несе яйця.

VІ.  Підсумок уроку

1. Відповіді на запитання.

 Що найбільше запам’яталося на уроці?

 Що ви почули вперше? -    Що було важким?

Яка інформація була найцікавіша?

Сюрприз !!! (У коробці жива черепаха. Діти повідомляють все, що знають про цю тварину.)

7.           Домашнє завдання

С. 140-144, в.р. – с.144, повідомлення.

docx
Додано
21 лютого 2018
Переглядів
2033
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку