"Пристосування тварин до життя в різних умовах"

Про матеріал

продовжити формувати поняття «тварини - живі організми», сформувати уявлення про довкілля тварин, різноманітність умов життя тварин на Землі; про ознаки пристосування тварин до добування корму та до захисту від ворогів;розвивати мислення (формувати уміння аналізувати та порівнювати); увагу(формувати уміння при спостережні бачити основні ознаки пристосування до умов життя та до захисту тварин від ворогів);виховувати пізнавальний інтерес, бережливе ставлення до тварин.

Перегляд файлу

Тема: Пристосуваннятварин до життя в різних умовах.

Мета:продовжити формувати поняття «тварини - живі організми», сформувати уявлення про довкілля тварин, різноманітність умов життя тварин на Землі; про ознаки пристосування тварин до добування корму та до захисту від ворогів;розвивати мислення (формувати уміння аналізувати та порівнювати); увагу(формувати уміння при спостережні бачити основні ознаки пристосування до умов життя та до захисту тварин від ворогів);виховувати пізнавальний інтерес, бережливе ставлення до тварин.

ПОКРОКОВА ІНСТРУКЦІЯ

Любий друже!

Сьогодні ти докладніше дізнаєшся про довкілля тварин, різноманітність умов життя тварин на Землі, познайомишся із ознаками пристосування тварин до добування корму та до захисту від ворогів.

1.Вправа «Пригадай»

- Світ тварин дуже різноманітний. Для того, щоб пригадати, на які групи поділяють тварин, запрошую тебе до кінозалу. Натисни на посилання та передивись відео:

Додаток 1.Тварини. Різноманітність тварин у природі.mp4

2.Робота з презентацією.

- А тепер попрацюй з презентацією. Для цього натисни на посилання:

Додаток 2. Тварини. Різноманітність тварин.ppt

3. Тестування «Різноманітність тварин у природі».

— Уважно прочитай запитання та обери правильні відповіді. Натисни на посилання:

Додаток 3. Тестування Різноманітність тварин у природі.docx

4.Перевір себе. Відповіді на тестування.

Додаток 4. Відповіді до тестування.docx

 

- Отже, ти вже знаєш, що світ тварин дуже різноманітний, щотварина сама по собі не існує, її завжди щось оточує.Основнимиумовамиіснуваннятварин є наявність води,світла, тепла, повітря, продуктівживлення. А сьогодні ти дізнаєшся про те, як пристосувалися тварини до життя в різних умовах.

5. Робота з підручником. (І.Грущинська «Природознавство» 3 клас)

— Комахи — найчисельнішагрупатварин на Землі.Вони живуть у ґрунті, повітрі, воді. Комахиповзають, бігають, літають, стрибають, плавають. Ко-махиживутьпоодинціабо великими сім’ями.

- Попрацюй із статтєю підручника та дізнайся, як комахи пристосувалися до життя в різних умовах. Для цього натисни на посилання:

Додаток 5. Стаття з підручника Грущинської Пристосування комах.docx

- Наступна група тварин – риби. Усівониживуть у воді. Більшістьрибмешкає в морях і океанах.

- Попрацюй із статтєю підручника та дізнайся, як риби пристосувались до життя у водоймах. Для цього натисни на посилання:

Додаток 6.Стаття з підручника Грущинської Пристосування риб.docx

6. Робота з презентацією.

- Якщо ти хочеш дізнатися більше про пристосування риб до життя у водоймах, попрацюй з презентацією. Натисни на посилання:

Додаток 7.Пристосування риб до життя в різних умовах.pptx

7. Робота над загадками.

- Прочитай та відгадай загадки. Натисни на посилання:

Додаток 8. Загадки.docx

8. Робота з підручником. (І.Грущинська «Природознавство» 3 клас)

- Сподіваюсь, ти здогадався, про яку групу тварин зараз поговоримо. Цітвариниможутьжити на земліі у воді. Тому їх назвализемноводні. А ці тварини все життяпо¬взають — плазують, тому їхназиваютьплазуни.

- Попрацюй із статтєю підручника та дізнайся, як земноводні та плазуни пристосувались до життя у навколишньому середовищі. Для цього натисни на посилання:

Додаток 9. Стаття з підручника Грущинської Пристосування земноводних і плазунів.docx

9. Робота з відео.

- Запрошую тебе до кінозалу. З цього відео ти довідаєшся про короткі цікаві факти з життя змій. Натисни на посилання:

Додаток 10.Короткі цікаві факти про змій.mp4

10. Хвилинка для відпочинку.

- А зараз я пропоную тобі перепочити та зробити танцювальну розминку разом з жабками. Натисни на посилання:

Додаток 11. Жаб'ячий концерт.mp4

11.Робота з підручником. (І.Грущинська «Природознавство» 3 клас)

- Наступна група тварин – це птахи. Тіло їх укрите пір’ям і поділяється на голову, шию, тулуб і кінцівки. На голові — дзьоб, за допомогою передніх кінцівок — крил — птахи літають.

- Попрацюй із статтєю підручника та дізнайся, як птахи пристосувалися до життя в різних умовах. Для цього натисни на посилання:

Додаток 12. Стаття з підручникаГрущинськоїПристосування птахів.docx

12. Робота з відео «Птахи»

- Якщо ти хочеш більше дізнатися про птахів та про їх пристосування до життя у довкіллі, натисни на посилання:

Додаток 13. Про птахів.mp4

13.Робота з підручником. (І.Грущинська «Природознавство» 3 клас)

- Ця групатваринвигодовуєсвоїхдитинчат молоком. Здогадався? Ну, звичайно, це звірі. Попрацюй із статтєю підручника та дізнайся про особливостіпристосування звірів до життя в різнихприроднихумовах.

Додаток 14. Стаття з підручника Грущинської Пристосування звірів.docx

14. Робота з відео.

- А чи знаєш ти, навіщо тигру смужки, а жирафу плями? Дізнатися про це ти зможеш, переглянув це відео:

Додаток 15. Зачем тигру полоски,а жирафу пятна.mp4

- Про майстрів маскування розповість тобі цей пізнавальний фільм:

Додаток 16. Мастерамаскировки. Познавательный фильм.mp4

-А цей фільм розповість тобі, як моржі пристосувалися до водного середовища:

Додаток 17. Приспособлениеморжей к водной среде.mp4

15. Гра «Вірю – не вірю»

- Сподіваюсь, що ти добре засвоїв матеріал щодо пристосування тварин до життя в різних умовах. Пропоную тобі перевірити себе і пограти у гру «Вірю – не вірю». Уважно читай речення. Якщо ти погоджуєшся з даним висловлюванням, говори «так», якщо не погоджуєшся – «ні». Натисни на посилання:

Додаток 18. Додаток Гра Вірю - не вірю.docx

16. Перевір себе.

Додаток 19. Відповіді до гри Вірю - не вірю.docx

17. Інформація для допитливих.

- Якщо хочеш дізнатися більше, попрацюй з презентацією:

Додаток 20. Як тварини пристосувалися до життя в різних умовах.ppt

- А ще я пропоную тобі переглянути розвивальний та пізнавальний мультфільм:

Додаток 21. Адаптацияживотных. Развивающий и познавательный мультфильм.mp4

 

- Молодець! Ти виконав усі завдання. Сподіваюсь, що ти будеш з великою повагою ставитися до тварин та станеш для них другом.

 

Додаткові джерела інформації:

1.ТвариниРізноманітністьтварин у природі

https://www.youtube.com/watch?v=LrZxasU4tGY

2.Тварини в природі

https://www.youtube.com/watch?v=zakMTocZAi8

3. Про птахів https://www.youtube.com/watch?v=MXWjAMD3g98

4.Короткіцікавіфакти про змій

https://www.youtube.com/watch?v=P6F2shiq3qQ

5.Адаптация животных. Развивающий и познавательный мультфильм.

https://www.youtube.com/watch?v=Ab0FqS1OC34

6.Зачем тигру полоски, а жирафу пятна? (что такое мимикрия) развивающие мультфильмы

https://www.youtube.com/watch?v=b1jBtbzB5xE

7.Мастера маскировки животного мира. Познавательный фильм.

https://www.youtube.com/watch?v=sDXMfjOoOx0

8.Електронний підручник І.Грущинської «Природознавство» 3 клас

http://shkola.in.ua/132-prirodoznavstvo-3-klas-grushchinska.html

docx
Додано
13 березня 2019
Переглядів
15786
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку