Тема: Пристрої для створення та опрацювання графічних зображень.
Мета:
-
навчальна: познайомити учнів із пристроями для створення та опрацювання графічних зображень;
-
розвивальна: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
-
виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Тип уроку:
-
засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.
Хід уроку
І. Організаційний етап
Доброго дня, діти.
-
Повідомлення теми і мети уроку
Сьогодні на уроці ми познайомимось із пристроями для створення та опрацювання графічних зображень.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності
Не забувайте про правила поведінки на уроці.
Мишеня «Мі» вирішив схуднути та хоче дібратись до сиру за найбільшу кількість ходів, але так щоб іти лише по новим клітинкам. Допоможіть Мі дістатись сиру. Якщо сир в сусідній клітинці та немає стіни, тоді мишеня може спокуситись та схопити сир. Порахуйте, діти, скільки ходів зробило мишеня?
Погляньте на подане зображення та подумайте, яким чином потрібно перекласти 3 сірники. Щоб рибка попливла в іншу сторону.
Молодці! Бачу ви дуже активно налаштувались на роботу. Продовжуємо в тому ж темпі!
ІІІ. Актуалізація опорних знань
-
Повторення раніше вивченого матеріалу
-
Що таке віртуальна екскурсія?
-
Чим вона краща, а чим ні від реальної екскурсії?
-
Що нового Ви дізнались за допомогою віртуальних екскурсій?
IV. Вивчення нового матеріалу
Погляньте на ряд пристроїв та вкажіть їх назву. Яким чином кожен з пристроїв пов’язаний з зображеннями?
-
Фотоапарат - прилад для фіксації зображень матеріальних об'єктів за допомогою світла на спеціальному носії (зазвичай фотоплівці або у формі комп'ютерного файлу на електронній карті пам'яті).
-
Відеокамера - електронний кінознімальний апарат, пристрій для отримання оптичних образів об'єктів за допомогою зйомки на світлочутливому елементі, пристосований для запису або передавання зображення у русі.
-
Веб-камера - цифрова відео- чи фотокамера, яка має можливість в реальному часі фіксувати зображення, призначені для подальшої передачі по мережі Інтернет (в програмах типу Skype, Instant Messenger, Viber тощо).
-
Планшет - клас ноутбуків, обладнаних планшетним пристроєм рукописного введення, об'єднаним з екраном
-
Графічний планшет - пристрій для вводу планшетного типу, призначений для введення інформації у цифровій формі
-
Смартфон
-
Ноутбук. Нетбук - невеликий мобільний комп'ютер (ноутбук), основне призначення котрого полягає в доступі до Інтернету та роботі з офісними програмами, в тому числі для обробки зображень.
-
Комп’ютер
-
Неттоп – настільний комп’ютер з вбудованим «системним блоком» в монітор.
V. Фізкультхвилинка
А зараз, шановні діти давайте поглянемо на екран (слайд з фізкультхвилинкою) та попробуємо повторити всі ці дії які будуть нам демонструвати герої на екрані (відео фізкультхвилинка)
VІ. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок
Як пристрій ручка може допомогти при створенні зображень? Попрацюємо на аркушах паперу. Встановіть в продемонстроване положення свої ручки та повторюйте подані команди:
-
4 клітинки ліворуч
-
1 клітинка вниз
-
1 клітинка ліворуч
-
8 клітинок вниз
-
1 клітинка праворуч
-
1 клітинка вниз
-
16 клітинок праворуч
-
1 клітинка вгору
-
1 клітинка праворуч
-
9 клітинок вгору
-
2 клітинки ліворуч
-
1 клітинка вгору
-
2 клітинки ліворуч
-
1 клітинка вгору
-
1 клітинка ліворуч
-
1 клітинка вниз
-
2 клітинки ліворуч
-
1 клітинка вниз
-
6 клітинок ліворуч
-
2 клітинки вниз
-
1 клітинка ліворуч
-
1 клітинка вниз
-
1 клітинка ліворуч
-
1 клітинка вниз
-
1 клітинка ліворуч
-
2 клітинки вниз
-
1 клітинка праворуч
-
1 клітинка вниз
-
1 клітинка праворуч
-
1 клітинка вниз
-
1 клітинка праворуч
-
1 клітинка вниз
-
2 клітинки праворуч
-
1 клітинка вгору
-
1 клітинка праворуч
-
1 клітинка вгору
-
1 клітинка праворуч
-
1 клітинка вгору
-
1 клітинка праворуч
-
2 клітинки вгору
-
1 клітинка ліворуч
-
1 клітинка вгору
-
1 клітинка ліворуч
-
1 клітинка вгору
-
1 клітинка ліворуч
-
1 клітинка вгору
-
4 клітинки ліворуч
-
1 клітинка вгору
-
Завершили
Результат виконання дій:
VII. Підведення підсумків уроку
-
Бесіда за питаннями (Слайд71)
-
Які пристрої допомагають створювати зображення?
-
Які пристрої допоможуть опрацювати зображення?
-
Про які пристрої, які працюють з зображеннями, ми не згадували на уроці?
VIIІ. Домашнє завдання
Розфарбувати малюнок та домалювати до фотоапарату підставку .