Прийоми формувального оцінювання

Про матеріал
У презентації подано методи та прийоми формувального оцінювання на уроках навчальних предметів в закладах освіти
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Формувальне оцінювання

Номер слайду 2

Оцінювання в інших країнах Фінляндія – будь-яке оцінювання – перешкода на шляху до освітніх досягнень. Японія – немає традиційної системи оцінювання. Франція – 20-ти бальна система оцінювання. Канада – немає поурочного оцінювання. Велика Британія – 10-ти бальна система оцінювання.

Номер слайду 3

Два види оцінювання Оцінювання навчальних досягнень (evaluation) Оцінювання для навчання (assessement )

Номер слайду 4

Формувальне оцінювання в науково-педагогічній літературі Ф. Перру (Швейцарія) – “будь-яке оцінювання, яке допомагає учневі навчатися й розвиватися”. Б. Коуві, Б. Белл (Нова Зеландія) – “двосторонній процес між учителем та учнем з метою оптимізації процесу навчання”. П. Блек, В. Ділан (Велика Британія) – “діяльність учителя та учнів, яка дає відомості, що можуть бути використані як зворотній зв’язок для кореляції навчального процесу”.

Номер слайду 5

Формувальне оцінювання – шлях до успішного навчання Н. В. Морзе, О. В.Барна, В. П. Вембер “Формувальне оцінювання: від теорії до практики”

Номер слайду 6

Має зворотній зв’язок Показує недоліки Є доказовими Є ціннісним Застосовується відповідно до стандартів Індивідуалізоване Виносить оціночне судження Застосовують засоби вимірювання Завжди є позитивним Оцінює результат Вимагають критеріїв Оцінює процес Підсумкове Обидва Формувальне Порівняльна таблиця

Номер слайду 7

Цілі оцінювання Підсумкове оцінювання – оцінити якість навчання. Здійснюється по його завершенні. Формувальне оцінювання – підвищити якість навчання. Здійснюється у його процесі.

Номер слайду 8

Допомагає учням вчитися один в одного Змушує учнів конкурувати між собою Відбувається в процесі навчання Відбувається в кінці навчання Виявляє недоліки і покращує навчання Судить про якість Діагностувальне:визначає, де треба покращення Оціночне: вимірює рівень досягнення Перевіряє, як триває навчання Перевіряє, що було вивчено Формувальне Підсумкове Порівняльна таблиця

Номер слайду 9

Шляхи здійснення формувального оцінювання Педагогічне спостереження. Оцінювання особистісного розвитку та соціалізації учнів їхніми батьками. Само і взаємооцінювання. Застосування прийомів отримання зворотного зв’язку щодо сприйняття та розуміння учнями навчального матеріалу.

Номер слайду 10

Орієнтири моделі формувального оцінювання Хто оцінює? Як оцінює? Що оцінює? Навіщо оцінює?

Номер слайду 11

Робота вчителя щодо формувального оцінювання Визначає цілі уроку та формулює їх зрозумілою для учня мовою. Встановлює разом з учнями критерії оцінювання. Встановлює ефективний зворотній зв’язок. Впроваджує самооцінку та дружню оцінку. Розрізняє функції підсумкової та формувальної оцінки.

Номер слайду 12

Техніки формувального оцінювання Шкала Світлофор Тижневий звіт Мовні підказки Вимірювання температури Трихвилинна пауза Дві зірки і побажання

ppt
Пов’язані теми
Педагогіка, Презентації
Додано
22 грудня
Переглядів
1
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку