Про сучасні практики оцінювання

Про матеріал
Оцінювання: цінності та принципи Що ми оцінюємо? Для чого ми оцінюємо? Коли ми оцінюємо?
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Про сучасні практики оцінювання. Підготувала: вчитель Петруненко С. В. Оцінювання без знецінювання

Номер слайду 2

1. Оцінювання: цінності та принципи Що ми оцінюємо? Для чого ми оцінюємо?Коли ми оцінюємо? Навчальні досягнення учнів, а не їх самих. Компетентності, які на кожному етапі навчання мають конкретні навчальні результати.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Завдання оцінювання. Види оцінювання. Надати зворотній зв*язок. Формувальне та поточне оцінювання. Висловлювати підтримку. Формувальне оцінювання. Визначати наявний рівень компетентностей та начальних досягнень. Підсумкове оцінювання, ДПА{21 E4 AEA4-8 DFA-4 A89-87 EB-49 C32662 AFE0}Оцінювання є частиною освітнього процесу, тому відбувається постійно {21 E4 AEA4-8 DFA-4 A89-87 EB-49 C32662 AFE0}Формувальне оцінювання. Підсумкове оцінювання. Постійний зворотний зв*язок. Проводиться періодично

Номер слайду 3

Як ми оцінюємо?Основоположні принципи оцінювання

Номер слайду 4

{21 E4 AEA4-8 DFA-4 A89-87 EB-49 C32662 AFE0}Зміни в процесі оцінювання згідно з концепцією НУШ1. Формувальне оцінювання застосовується на всіх рівнях здобуття освіти2. Оцінювання має грунтуватися на засадах компетентісного підходу3. Оцінка – конфіденційна інформація, яку не можна оприлюднювати іншим учням4. Школи отримали автономію в розробленні власної системи оцінювання5. З другого класу з навчальних предметів проводяться діагностичні роботи6. У початковій школі учні в підсумковому оцінюванні отримують характеристику набутих умінь

Номер слайду 5

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Особливості оцінювання. Фінляндія. Україна. Оцінювання- відокремлений процеснініПорівняння учнів один з однимнініОцінювання на національному рівнінітак. Оцінювання вчителя учнями. За ініціативою вчителя. Під час моніторингів. Оцінювання окремих шкіл або вчителівнітак. Взаємооцінювання вчителівніінколи. Оцінювання вчителя директоромніінколи. Перевірка навчальних матеріалів та підручників. Оцінювання грунтується на особистості учнянініТакні

Номер слайду 6

Оцінювання у країнах OECDКожні три роки Організація економічного співробітництва та розвитку (ОЕСD) проводить оцінку систем освіти у всьому світі. Для цього у 79 країнах проводиться дослідження PISA — програма міжнародного оцінювання учнів. У межах програми 15-річні учні проходять тестування з природничих наук, читання та математики (плюс спільне вирішення проблем та фінансова грамотність).

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Вербальні шаблони для зворотного зв’язку. Обов’язкова частина формувального оцінювання — це зворотний зв’язок. Зокрема у вигляді усних і письмових коментарів.

Номер слайду 10

Портфоліо як прийом формувального оцінювання. Що таке учнівське портфоліо?Портфоліо — це набір робіт учня, який відображає його запити, інтереси та навчальний поступ. Навіщо створювати портфоліо?Для учнів процес створення портфоліо сприяє розвитку навичок самостійної роботи, креативності та орієнтованості на результат. А вчителеві/-льці портфоліо допомагає простежити навчальний поступ учнів. На основі портфоліо вчитель/-ка разом із учнем / ученицею та батьками планує подальший навчальний поступ дитини. Які види робіт може містити портфоліо?Портфоліо може містити будь-які роботи, за якими можна простежити навчальний поступ учня / учениці:малюнки;письмові роботи;форми самооцінювання;фото;щоденники;коментарі вчителів;коментарі батьків;результати групової роботи;матеріали проєктів та експериментів;мистецькі роботи, поробки тощо.

Номер слайду 11

Дякую за увагу! Бажаю успіхів!

pptx
Додано
24 жовтня 2023
Переглядів
278
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку