Проблеми чистої води

Про матеріал
Проблеми чистої води. Охорона води від забруднень -теми важливі для вивчення, бо виховують бережливе відношення до цілющої води.Виявити проблеми чистої води. Закріпити знання учнів про важливість чистої питної води для живого організма. Розкрити заходи щодо охорони водойм від забруднення.. Формувати практичні навички створення навчальних проектів щодо дослідження якості питної води з різних джерел та визначення фізичних і хімічних властивостей води за допомогою органолептичних методів-мета уроку проекту.Дослідження дітей питної води у власних домівках сприяють спостережливості, активізують пізнавальний інтерес під час проведення домашнього експерименту
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Проблема чистої води. Охорона водойм від забруднення. Представлення результатівнавчальних проектів №9: « Дослідження якості води з різних джерел.»; №10«Дослідження фізичних і хімічних властивостей води.»Урок-проект для 7-класників. Вчитель: Пантелей Г. Г.

Номер слайду 2

Проблемне питання:-що є хімія для нас?Це наше життя – все, що ми відчуваємо, бачимо навколо, та й самі складаємося з хімічних речовин, які постійно реагують між собою. А вода-основна складова організма людини, всіх живих істот на Землі,важливий компонент обмінних процесів в організміПроблемне питання:-Якою повинна бути вода, потрапляючи в живий організм(чистою, структурованою). Пропоную стати справжніми технологами у дослідженні якості питної води та виявленні джерел забруднення води

Номер слайду 3

Чому так говорять?

Номер слайду 4

Завдання. Виявити джерела забруднення води. Дослідити їх небезпеку. Результати оформити таблично{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Назва джерел забруднення. Забруднюючий фактор. Небезпека забруднення

Номер слайду 5

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Назва джерел забруднення. Забруднюючий фактор. Небезпека забруднення

Номер слайду 6

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Назва джерел забруднення. Забруднюючий фактор. Небезпека забруднення

Номер слайду 7

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Назва джерел забруднення. Забруднюючий фактор. Небезпека забруднення

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Навчальні проекти №9: « Дослідження якості води з різних джерел.»; №10«Дослідження фізичних і хімічних властивостей води.»План навчально-дослідницького проекту1. Виявити якість питної води за органолептичними властивостями

Номер слайду 13

1 1. Дослідження смаку води1 2. Дослідження каламутності води. Висновок:

Номер слайду 14

3. Дослідження кольоровості води. Безбарвна. Світло жовта. Зеленувати. Сірувата. Висновок: кольоровість води напряму пов»язана із її забрудненням. Темно сіра

Номер слайду 15

Висновок:4. Дослідження запаху води

Номер слайду 16

Вода з крану(щойно набрана)Вода з крану (яка простояла 2 дні)Висновокзанести до таблиціФотодослід-ження

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Навчальні проекти №11:«Способи очищення води в побуті.»; №12: «Збереження чистоти водойм: розв’язування проблеми у вашій місцевості.»Навіщо потрібно очищати воду???

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Фільтрування

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Результати використання власних методів очищення води занести до таблиці {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Назва методу. В чому особливістьфотодослідження

Номер слайду 29

Зробіть висновок

Номер слайду 30

pptx
Пов’язані теми
Хімія, Презентації
Додано
24 травня 2023
Переглядів
149
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку