Продуктивний урок "Гори суходолу .Практична робота №3(продовження)"

Про матеріал
Мета: поглиблення та систематизація знань про основні форми рельєфу Землі; розвиток первинних умінь характеризувати географічне положення гір на фізичнійкарті, складатиїхкомплексну характеристику; виховання оригінального творчого мислення.
Перегляд файлу

 

Урок географії 6 кл.

Тема: Гори суходолу .Практична робота №3(продовження)

Мета: : поглиблення та систематизація знань про основні  форми рельєфу Землі; розвиток первинних умінь характеризувати географічне положення гір на фізичнійкарті, складатиїхкомплексну характеристику; виховання оригінального творчого мислення.

Тип уроку.Продуктивний урок.

Педтехнологія:  ІКТ,продуктивний урок

Матеріали та обладнання:фізична карта світу, атласи, підручники, підручник, 

Основніпоняття та терміни: гори,  гірський хребет,  пік,  перевал, долина.

План та хід уроку.

 

І. Пропедевтична  практика  5хв

1.Прийом «Географічний крос»

Необхідно доповнити фрази, запропоновані вчителем, відомостями, яких не вистачає.

• Рівнини, абсолютна висота яких не перевищує 200 м, називають...

• Вторинні рівнини утворюються на місці...

• Нанесеннями річок утворені такі рівнини, як...

• На території України найбільшими низовинами є...

• Гірські породи, що складають рівнини, мають, як правило, походження...

2. Прийом «Вірю — не вірю»

• Чи вірите ви, що в Україні велику площу займають височини?

• Чи вірите ви, що деякі рівнини можуть утворюватися зі зруйнованих гір?

• Чи вірите ви, що всі рівнини на фізичній карті зображені зеленим кольором?

• Чи вірите ви, що дно давнього моря може стати рівниною?

• Чи вірите ви, що у формуванні Придніпровської низовини «брала участь» річка Дніпро?

ІІ.Орієнтація 5хв

Повідомлення  теми уроку

Формулювання теми, мети та завдань уроку.

Сьогодні на уроці ми спробуємо розгадати деякі загадки природи, з’ясувавши, як утворюються гори, які процеси беруть участь у їх формуванні, де на Землі можна побачити найвищі гірські вершини.

Проблемне запитанняЯк видно з «Фізичної карти України», майже вся територія нашої країни рівнинна. Чим це можна пояснити?

ІІІ. Презентація 10хв

1.Гори суходолу

2.Гори – це

3.Класифікація гір за  віком

4.Класифікація гір  за  висотою  над  рівнем моря.

5. Класифікація гір  за  висотою  над  рівнем моря.

6 Класифікація гір за  утворенням

7.Клстасифікація  гір  за  віком

8. Молоді  гори. Старі гори

9.Класифікація  гір  за  зовнішнім виглядом  вершин

 

10. Гора.Пагорб

11.Гірські системи  України

12.Найвищі  вершини України

13.Вершини Львівщини

14.Завдання   для закріплення  знань

15.Назвати основні   форми  рельєфу

16.Основні форми рельєфу

17.Контурна  карта.

ІV. Практика на приладах5хв

Технологія «Незакінчене речення».

- Великі простори суші з майже рівною поверхньою – це…(рівнини).

- Низовини на карті позначають… (зеленим кольором).

- Підвищення на рівнині … (горб).

- Горб має таку будову… (вершина, схил, підніжжя).

- Великі і глибокі, з крутими схилами заглиблення називають … (яром).

- Яри з пологими і зарослими рослинами схилами називають … (балками).

- Ряд гір називають… (гірським хребтом).

- Між гірськими хребтами лежить … (долина).

- Найвища гора Українських Карпат… (Говерла).

- Найвища гора Кримських гір … (Роман – Кош).

V.Керована практика 5хв

Гра «З’єднай лініями»

Якими кольорами позначаються на карті та глобусі форми земної поверхні

а) Синім                   височини.

б) Зеленим               гори.

в) Жовтим               воду.

г) Коричневим         рівнини.

Прийом «Експрес-тест»

1. Українські Карпати та Кримські гори за висотою належать до гір:

а) високих;

б) середніх;

в) низьких.

2. Найвищими горами у світі є:

а) Кавказькі;

б) Гімалаї;

в) Анди.

3. Молоді гори зазвичай мають вершини:

а) гострі;

б) округлі;

в) пласкі.

4. Переважну частину території України займають:

а) гори;

б) плоскогір’я;

в) рівнини.

5. На фізичній карті гори зображують відтінками кольору:

а) зеленого;

б) жовтого;

в) коричневого.

VI.Незалежна практика

Виконання  практичної  роботи

Позначити  на  контурній  карті найбільших  гір суходолу.

І. Домашня практика.2хв

Скласти кросворд з п’яти-шести назв гір та гірських систем.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Сербін Віталій
Додано
4 лютого 2020
Переглядів
872
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку