Матеріал для підготовки та виконання проектної роботи за темою "Планети Сонячної системи". Дана презентація буде корисна як для вчителів (показати зразок виконання проектної роботи, поглибити знання та уявлення учнів з даної теми, навчить учнів критичного аналізу та порівняння) так і для учнів. Може бути використана під час уроків та позакласних заходів.
Мета проекту: Розширити уявлення про Марс як планету Сонячної системи. Завдання:1. Визначити спільні та відмінні ознаки планет Марс і Земля.2. Розширити світогляд учнів. Очікувані результати: Навчитись характеризувати Марс як планету Сонячної системи. Сформувати інтерес до пізнання Всесвіту.
Цей холодний пустельний світ коли-небудь може стати другою домівкою для людства. Звичайно, умови на Марсі ніколи не будуть такими ж райськими, як на Землі, однак четверта від Сонця планета в чомусь схожа з нашою: клімат на Марсі носить сезонний характер, тут є полярні шапки, вулкани, каньйони і навіть атмосфера.
У Землі – один, у Марса – два. Йдеться, звичайно ж, про природні супутниках. У 1877 році американський астроном Асаф Холл виявив у Червоної планети два порівняно маленьких супутника. Вони були названі в честь давньогрецьких богів Фобоса ( «страх») і Деймоса ( «жах») – супутників бога війни Ареса (тобто Марса).
Відстань між Марсом і Землею постійно змінюється, так як обидві ці планети рухаються по своїх орбітах з різною швидкістю, то наближаючись, то віддаляючись одна від одної. Мінімально можлива відстань від Землі до Марса становить приблизно 55 млн км, максимальна – 401 млн км, середній – 225 млн км.
Зробіть глибокий вдих. Що ви тільки що вдихнули? Азот, кисень і суміш інших газів. Щоб отримати на Марсі така ж кількість кисню, яке ви отримуєте від одного вдиху на Землі, вам належить зробити близько 14500 вдихів. Атмосфера Марса в сто разів поступається по щільності земної. Вуглекислий газ становить приблизно 96% атмосфери планети. Крім цього в ній також міститься трохи азоту, аргону і кисню.