Проєкт "Чарівна краплинка"

Про матеріал
У проєкті використані нетрадиційні форми навчання, які стимулюютьпізнавальну діяльність учнів; формують знання учнів про воду та її властивості й застосування; вчитт ділитися своїми почуттями та емоціями, розповідати про те, що вразило; трансформує візуальну інформацію у вербальну; вчить знаходити різницю між фактами і судженнями з використанням елементів STEАM технологій.
Перегляд файлу

Проєкт "Чарівна краплинка"

    

Клас:2

Тривалість виконання: короткотривалий (1 місяць)

Міжпредметні зв'язки: літературне читання, Я досліджую світ, мистецтво, дизайн і технології.

Кількість учнів: груповий.

Типологія проєкту: пізнавально – творчий, груповий.

Мета:

Навчальна:

  • використовувати нетрадиційні форми навчання, стимулювати пізнавальну діяльність учнів;
  • формувати знання учнів про воду та її властивості й застосування; вчити ділитися своїми почуттями та емоціями, розповідати про те, що вразило;
  • трансформувати візуальну інформацію у вербальну;.
  • вчити знаходити різницю між фактами і судженнями з використанням елементів STEАM технологій.
  • актуалізувати знання і застосувати їх для розв'язання проблем;
  • розвивати критичне мислення, просторове уявлення;

Виховна:

  • виховувати почуття любові до живого, природи;
  • виховувати прагнення досліджувати навколишній світ, потребу в пізнанні нового;
  • виховувати людяне ставлення до природи в розмаїтті її об’єктів та явищ;
  • розвивати дружні стосунки між учнями.

Завдання проєкту:

  • збагатити знання про воду, та її властивості й застосування;
  • дати поняття про значення води в житті людини;
  • прививати любов до читання літератури;
  • познайомити з наслідками впливу людини на природу, екологічними проблемами, які необхідно вирішувати на сучасному етапі;
  • формувати в учнів активну громадську позицію щодо забруднення водних ресурсів;
  • виховувати людяне ставлення до природи в розмаїтті її об’єктів та явищ;
  • формувати ключові компетентності (вміння вчитися, інформаційно-комунікативна, загальнокультурна, здоров’язбережувальна, громадянська, соціальна);
  • розвивати загальнонавчальні вміння і навички;

Очікувані результати:

  • розвиток здобувачів освіти по всім направленням освітніх областей;
  • навчитися знаходити своє відображення та уяву про оточуючий світ, та відношення до тієї чи іншої проблемної ситуації;
  • розвивати здатність учнів критично мислити;
  • сприяти розвитку здатності учнів працювати в колективі;
  • розширити світогляд;

Обладнання: телевізор, плакати, малюнки для плакату, глобус, цеглинки LEGO, картки-малюнки до лепбуку, сіль, склянка, літрова банка, форма для льоду, вода, грунт.

Перебіг роботи над проєктом

1. Підготовчий етап.

 Цей етап направлений на реалізацію двох направлень: методичне оснащення та мотивація учнів до майбутньої діяльності.

  1. Добірка літератури про воду.
  2. Знайомство учнів з із водою, властивостями води.
  3. Робота над створенням лепбука.
  4. Зібрати інформацію про воду.

ІІ. Планування роботи.

 Про проєкт учні дізнаються після проведення тижня «Нежива природа».

 Вихователь формує з учнів класу групи, роздає завдання.

 Виконання малюнків «Якою я уявляю краплинку води?».

ІІІ. Пошук інформації, розподіл завдань по групах.

 У рамках роботи над проєктом було створено 4 робочі групи:

  • Дослідники інформації про воду (загадки, прислів’я, цікавинки).
  • Художники (малюнки краплинки води).
  • Пошуковці (правила економії води та проводять дослід).
  • Дизайнери (оформлюють лепбук).

ІV. Проведення експерименту.

  • Лідер групи №1 презентує свій міні проєкт, в якому зібрані загадки, прислів’я, цікавинки про воду.
  • 2. Лідер групи №2 виставляє всі малюнки краплинки води.
  • 3. Група  № 3 проводить дослід та розказує правила економії води.
  • 4. Група № 4 оформлюють та наповнюють лепбук.

V. Підбиття підсумків.

 Учні по черзі обмінюються враженнями від інформації під час роботи над проєктом та роблять висновок "Чи цікаво було їм знаходити матеріал про воду?» Окрім того обговорюються всі труднощі, які виникли під час проведення експерименту та методи їх уникнення.

VІ. Оцінювання.

 Підводячи підсумки, ми можемо зробити висновок, що досягли поставлених на початку цілей. «Чи є вода джерелом життя?»

Використання в роботі з дітьми елементів STEАM технологій позитивно впливає на процес навчання, сприяє вихованню та розвитку здобувачів освіти. Дозволяє реалізувати та розвивати творчі та емоційні можливості дітей.

Вихователь оцінює проєкти з урахуванням рівня підготовки проєкту й за роботою на уроці-захисті.

docx
Додано
22 жовтня 2021
Переглядів
345
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку