Проєкт – дослідження за темою «Ми - особливі»

Про матеріал
Моніторингове дослідження серед учнів класу надало можливість зрозуміти, що діти намагаються покращити свій настрій або вирішити свої проблеми за допомогою різних видів діяльності, які не завжди бувають корисними та сприятливими для організму, а тому головною метою проєкту є ознайомлювальна та просвітницька діяльність щодо покращення внутрішньої гармонії школяра за допомогою арттерапії.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Арттерапія та її види. Вчитель Валецька Сніжана Олександрівна. КЗ «Христофорівська гімназія»

Номер слайду 2

До основних видів арттерапії належать:образотерапія (живопис, графіка, скульптура, різьба, інсталяція, вироби з тканини і шкіри, кольоротерапія тощо)танцювально-рухова терапія;казкотерапія;музикотерапія;драматерапія.

Номер слайду 3

Образотерапія. Образи – це картини нашої уяви. За допомогою кольорів, живопису, графіки, різьби та скульптури ми можемо ділитися почуттями та плодами нашої уяви з іншими.

Номер слайду 4

Методика лікування кольоротерапією. Вибір кольору одягу – своєрідний тест, який дозволяє оцінити стан здоров'я. Організм вимагає вибрати той колір, який необхідний для його роботи. Це дозволяє встановити, які органи й системи потребують зцілення. Якщо у людини серйозні проблеми з тим або іншим органом, то вона неусвідомлено виділяє відповідний колір і загострює на ньому увагу. Люди з добрим здоров'ям однаково сприймають усі кольори.

Номер слайду 5

Танцювально-рухова терапія. Тіло – дзеркало душі. Танцювально-рухова терапія розвиває креативність, додає впевненості в житті, покращує самопочуття і настрій.

Номер слайду 6

Музикотерапія. Звуки створюють енергетичні поля, що змушують резонувати кожну клітинку нашого організму. Ми поглинаємо музичну енергію, і вона нормалізує ритм нашого дихання, тиск, температуру, знімає напругу.

Номер слайду 7

Казкотерапія. Казкотерапія - це створення особливої казкової атмосфери, яка робить мрії дійсністю, дозволяє вступити у боротьбу зі своїми страхами, комплексами. Головний герой переживає ті ж емоції, що і ви, долає ті ж страхи та комплекси, знаходить виходи із проблемної ситуації.

Номер слайду 8

Драматерапія. Драматерапія – лікування за допомогою прийомів тетрального мистецтва. Вона впливає на емоційний стан людини, вона може розслабити або, навпаки, зарядити енергією, щоб позбутися депресій і негативних емоцій.

Номер слайду 9

Результати тестування учнів КЗ «Христофорівська гімназія» “Улюблений вид діяльності для покращення настрою”

Номер слайду 10

ПАМ'ЯТКА ДЛЯ УЧНІВ«БУДЕМО ЩАСЛИВИМИ ОПТИМІСТАМИ»

Номер слайду 11

Пам’ятайте про те, що кожна людина народжується з багатими внутрішніми ресурсами та здатністю взаємодіяти зі світом мистецтва і природи. Використайте ці можливості за допомогою запропонованих рекомендацій – і ви відчуєте, що світ навколо вас став яскравішим і прекраснішим!

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Арттерапія та її види. Вчитель Валецька Сніжана Олександрівна. КЗ «Христофорівська гімназія»

Номер слайду 2

До основних видів арттерапії належать:образотерапія (живопис, графіка, скульптура, різьба, інсталяція, вироби з тканини і шкіри, кольоротерапія тощо)танцювально-рухова терапія;казкотерапія;музикотерапія;драматерапія.

Номер слайду 3

Образотерапія. Образи – це картини нашої уяви. За допомогою кольорів, живопису, графіки, різьби та скульптури ми можемо ділитися почуттями та плодами нашої уяви з іншими.

Номер слайду 4

Методика лікування кольоротерапією. Вибір кольору одягу – своєрідний тест, який дозволяє оцінити стан здоров'я. Організм вимагає вибрати той колір, який необхідний для його роботи. Це дозволяє встановити, які органи й системи потребують зцілення. Якщо у людини серйозні проблеми з тим або іншим органом, то вона неусвідомлено виділяє відповідний колір і загострює на ньому увагу. Люди з добрим здоров'ям однаково сприймають усі кольори.

Номер слайду 5

Танцювально-рухова терапія. Тіло – дзеркало душі. Танцювально-рухова терапія розвиває креативність, додає впевненості в житті, покращує самопочуття і настрій.

Номер слайду 6

Музикотерапія. Звуки створюють енергетичні поля, що змушують резонувати кожну клітинку нашого організму. Ми поглинаємо музичну енергію, і вона нормалізує ритм нашого дихання, тиск, температуру, знімає напругу.

Номер слайду 7

Казкотерапія. Казкотерапія - це створення особливої казкової атмосфери, яка робить мрії дійсністю, дозволяє вступити у боротьбу зі своїми страхами, комплексами. Головний герой переживає ті ж емоції, що і ви, долає ті ж страхи та комплекси, знаходить виходи із проблемної ситуації.

Номер слайду 8

Драматерапія. Драматерапія – лікування за допомогою прийомів тетрального мистецтва. Вона впливає на емоційний стан людини, вона може розслабити або, навпаки, зарядити енергією, щоб позбутися депресій і негативних емоцій.

Номер слайду 9

Результати тестування учнів КЗ «Христофорівська гімназія» “Улюблений вид діяльності для покращення настрою”

Номер слайду 10

ПАМ'ЯТКА ДЛЯ УЧНІВ«БУДЕМО ЩАСЛИВИМИ ОПТИМІСТАМИ»

Номер слайду 11

Пам’ятайте про те, що кожна людина народжується з багатими внутрішніми ресурсами та здатністю взаємодіяти зі світом мистецтва і природи. Використайте ці можливості за допомогою запропонованих рекомендацій – і ви відчуєте, що світ навколо вас став яскравішим і прекраснішим!

Перегляд файлу

КЗ «Христофорівська гімназія»

Лозуватської сільської ради

 

 

 

 

Проєкт – дослідження    з навчального предмету                      «Здоров’я, безпека, добробут»                 учнів 5 класу

за темою «Ми - особливі»

 

Вчитель – Валецька

Сніжана Олександрівна

 

 

                    смт  Христофорівка

 

Вид проєкту:  дослідницький

Учасники:    учні школи, вчитель

Проблема: покращення здоров’я школяра за допомогою секретів арттерапії

Завдання:

-         надання освітніх послуг учням

 школи щодо лікування художньою творчістю;

-         впровадження інноваційних технологій

для засвоєння арттерапевтичних вправ у навчально – виховному процесі школи.

Кінечний результат:

-         практичний посібник арттерапевтичних вправ для школяра;

-         презентація.

-          

                     Проєкт – дослідження  за темою «Ми - особливі»

 

Мета:навчити створювати відповідні умови для продуктивного навчання; розвивати увагу,пам’ять, навички самоаналізу; впроваджувати арт-терапевтичні вправи у навчальному процес і щодо  розвитку в учнів творчих здібностей ; виховувати культуру розумової праці.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу.

Форма проведення: урок- презентація

Обладнання:   схеми-опори, ілюстрації, мультимедійне обладнання та презентація.

Такого, як ти, немає,

ніколи не було і не буде в цілому світі…

 

Структура уроку

1.Організаційний момент

Привітання вчителя.                                                                                                                                    Установка на позитивний настрій.

Вправа « Тримай усмішку – вона додає здоров’я»

2.Активізація опорних знань(мотивація навчальної діяльності)

Робота за схемою « Шануй себе та інших»:

- твоя самооцінка;

-унікальність  і неповторність;

-недоліки як частина твоєї унікальності.

3. Повідомлення теми уроку, мети та завдань

Слово вчителя

Сьогодні на уроці ми поговоримо про внутрішній світ кожної людини унікальний і неповторний, ми будемо вчитися розуміти і пізнавати самого себе та інших людей. Моніторингове дослідження серед учнів класу надало можливість зрозуміти, що діти намагаються покращити свій настрій або вирішити свої проблеми за допомогою різних видів діяльності, які не завжди бувають корисними та сприятливими для організму, а тому головною метою проекту є ознайомлювальна та просвітницька діяльність щодо покращення внутрішньої гармонії школяра за допомогою арттерапії.

Слайд (актуальність визначеної проблеми)

4.Вивчення нового матеріалу

Дослідження в групах:

-         науковці-дослідники (створення презентації «Арттерапія та її види»)

-         психологи-пошуковці ( створення практичного посібника «Секрети внутрішньої гармонії»)

 

Тестування «Для покращення настрою обери улюблений вид діяльності»

-малювання»;

-ліплення;

-комп’ютер;

-музика;

-тварини;

-шоколад;

-книги;

-спорт;

-спілкування з товаришами.

Слайд (результати анкетування)

 

Творче завдання

(Учні аналізують власні ілюстрації)

Слайд ( методика лікування кольоротерапією)

 

Робота з підручником

Гра «Знайомся, це ти»

Напиши своє ім’я великими літерами у стовпчик. Навпроти кожної літери напиши те, що характеризує тебе.

 

 

 

Фізкультхвилинка.

Руки вбоки, руки так,

 Руки вгору, як вітряк,

                      Сіли- встали,сіли –встали,

                       Іза парти посідали.

Мінілекція за презентацією « Арттерапія та її види»

5. Закріплення вивченого матеріалу  і систематизація знань

Робота в зошиті (складання схеми- опори « Арттерапія та її види» )

Гра «Незакінчене речення»

« Я пишаюся тим , що ………..»

Рефлексія навчальної діяльності.

-         Що вам допоміг з'ясувати сьогоднішній урок?

-         Що з уроку ви взяли для себе?

-         Виразіть свій настрій одним словом (іменником, прикметником).

 

6.Оцінювання роботи учнів на уроці

7. Заключне слово вчителя

Пам’ятка для учнів.

Слайд ( «Будемо щасливими оптимістами»

Домашнє завдання

      Підготувати твір- роздум  за темою «Я - особливий».

 

zip
Додано
8 грудня 2023
Переглядів
184
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку