Контрольна робота за І семестр "Здоров'я, безпека і добробут", 5 клас

Про матеріал
Контрольна робота за І семестр "Здоров'я, безпека і добробут", 5 клас. Є два варіанти. Робота містить завдання з розділів "Вступ. Базові поняття", "Безпека на дорогах", "Уміння вчитися", "Фізичне здоров'я".
Перегляд файлу

Контрольна робота за І семестр «Здоров’я, безпека і добробут»  5 клас

Варіант І

1. Як обійти автобус, щоб перейти на інший бік вулиці?           (1б)

А) спереду, щоб тебе бачив водій автобуса;  Б) ззаду, щоб не потрапити під машину, яка їде за автобусом;  В) слід дочекатися, поки автобус поїде, пройти до переходу і перейти дорогу в зазначеному місці.

2. Як слід поводитися в салоні громадського транспорту?      (1б)

А) стояти близько до дверей, спираючись на них;  Б) пройти ближче до водія і розпитувати про маршрут;  В) пройти всередину салону, триматися міцно за поручень, поводитись чемно;

3. Назвіть типи сприйняття інформації.                                      (2б)

4. Який відпочинок краще обрати після уроків, щоб відновити енергію?     (2б)

5. Дайте визначення понять:                          (2б)

Безпека – це ….

Пам’ять – це ….

6. Назвіть шляхи інфікування ВІЛ.              (2б)

7. Напишіть ваші дії під час сигналу «Увага! Повітряна тривога!»          (2б)

 

Контрольна робота за І семестр «Здоров’я, безпека і добробут»  5 клас

Варіант ІІ

1. Як слід поводитися на зупинці громадського транспорту?         (1б)

А) не стояти близько до проїзної частини дороги;  Б) стояти близько до проїзної частини, щоб першим зайти до салону; В) стояти там, де зручно; Г) чекати на транспорт на проїзній частині дороги;

2. Які складові має здоров’я людини?                                                   (1б)

А) фізичну, психічну, соціальну, духовну;  Б) фізичну, психічну, соціальну, матеріальну;  В) фізичну, психічну, соціальну, духовну, матеріальну;

3. Назвіть види рухової активності.                                                       (2б)

4. Який відпочинок краще обрати після уроків, щоб відновити енергію?            (2б)

5. Дайте визначення понять:                                (2б)

Небезпека – це …

Увага – це …

6. Напишіть, коли не відбувається інфікування ВІЛ.           (2б)

7. Напишіть ваші дії під час сигналу «Увага! Повітряна тривога!»         

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Юзьвяк Любов Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
10 грудня 2023
Переглядів
5858
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку