Проєкт «Гармата» з інформатики для учнів 6 класу

Про матеріал

Проєкт містить послідовний план створення гри «Гармата» в Scratch (тривалість - 1 урок).

Матеріал використовується для демонстрації учням «розбиття задачі на підзадачі» при вивченні теми «Алгоритми» у 6-му класі.

Якщо документ роздрукувати і роздати учням, то за цим зразком учні впевнено створять свою варіацію гармати, що стріляє по рухомих цілях.

Перегляд файлу

1.  Повертання гармати.

E:\Google\6 klas\2-sb (8)\05-Гра Гармата\1.png E:\Google\6 klas\2-sb (8)\05-Гра Гармата\1.png

 

2.  Постріл.

E:\Google\6 klas\2-sb (8)\05-Гра Гармата\2.png E:\Google\6 klas\2-sb (8)\05-Гра Гармата\2.png

 

 

E:\Google\6 klas\2-sb (8)\05-Гра Гармата\3a.png

 

 

 

3а).  Снаряд попадає у ціль і «оповіщає» їй зникнути.    

E:\Google\6 klas\2-sb (8)\05-Гра Гармата\2.png

 

 

3б).  Зникнення цілі і поява її знову у випадковому місці через 1 секунду.

E:\Google\6 klas\2-sb (8)\05-Гра Гармата\3b.png E:\Google\6 klas\2-sb (8)\05-Гра Гармата\3b.png

 

4.  Ціль хаотично рухається.     5а).  Багато рухомих цілей.

E:\Google\6 klas\2-sb (8)\05-Гра Гармата\3b.pngE:\Google\6 klas\2-sb (8)\05-Гра Гармата\4.png  E:\Google\6 klas\2-sb (8)\05-Гра Гармата\2.pngE:\Google\6 klas\2-sb (8)\05-Гра Гармата\5.png

 

5б).  Скопіюйте скрипти однієї Цілі на решту Цілей!

docx
Додано
17 вересня
Переглядів
77
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку