11 червня о 15:00Вебінар: Формування підприємницької компетентності учнів на уроках англійської мови

Проект "Говорила мені моя мати"

Про матеріал
«Говорила мені моя мати» Проект з інформатики з елементами християнської етики та музики для учнів 3 або 4 класу, розрахований на два тижні. В рамках проекту учні закріплюють та вдосконалюють навички роботи з редактором презентацій МS Power Point, застосовують і розвивають вміння редагувати зображення та текст, вчаться естетично оформляти презентацію, самостійно добирати тексти. На уроках музики учні заздалегідь вивчають пісню «Говорила мені моя мати». Вдома готують мамам невеличкі подарунки (наприклад, щось схоже на «валентинку»), які разом з квітами подарують мамам на святі. Результатом роботи учнів у проекті є презентації про маму, які містять фотографії, коротку розповідь про маму, про її характер, про те, чого вона навчає, а також побажання та обіцянки для неї. Основний наголос у презентації – якою є моя мама, чого вона мене навчає? Учитель інформатики готує плакат із зображенням квітів для мам. На уроці малювання учні розмальовують обрані зображення і підписуються під ними, а також розмальовують (і домальовують) малюнок на плакаті. У ході свята на плакат почіпляють зірочки з біблійними текстами, які навчають як слід відноситися до батьків, старших осіб та до навчання. Результати роботи у проекті учні демонструють на уроці-святі до Дня матері перед мамами, вчителями, гостями. Урок-свято включає різні конкурси для учнів, які напередодні об’єднуються у 3 групи, та конкурс для мам. У архіві подано План проекту, Конспект уроку-захисту, презентація вчителя, заготовки плакату та всіх конкурсів.
Перегляд файлу

Конкурс для мам.

Мами об’єднуються у ті ж групи, що й їхні діти ( Мудрагелики, Розумники, Вундеркіндики).

Вони отримують завдання «розшифрувати» правила поведінки під час роботи за комп’ютером, подані у малюнках.

Кількість отриманих балів дорівнює кількості правильно «розшифрованих» правил.

Вкінці конкурсу всі мами отримують роздруковані правила з побажанням почепити їх на видному місці вдома.

А також мами (за бажанням) вибирають зірочки і зачитують з них біблійні тексти, які їхні діти прикріплюють до плакату.

Перегляд файлу

Правила поведінки при роботі за комп’ютером

1. Не бешкетувати біля комп’ютера.

2. Не їсти і не пити за комп’ютером.

3. Не працювати за комп’ютером брудними чи мокрими руками.

4. Не вдаряти по клавішам клавіатури. Натискати на клавіші легко, плавно.

5. Не торкатися дротів та роз’ємів комп’ютера.

6. Не торкатися пальцями екрана монітора.

7. Не включати комп’ютер без дозволу (вчителя, батьків).

8. Працювати за комп’ютером без перерви не більше 15 хв.

Перегляд файлу

Правила поведінки при роботі за комп’ютером

 

1.         2.       3.          4.

5.       6.          7.   8.                  

Перегляд файлу

                                ,,,

                                          ть

 А=Е

 

------------------------------------------------------------------------------

 

                                                                         ,               ,              

П 

             В           

 

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

                                           ,         ,,               ,,,,          ,

П        

                                                                                                                         Б=Д

Перегляд файлу

 

Матусю, єдина й рідненька,

Щоб ти не хилилась ніколи в журбі,

І сонце, і зорі, і даль журавлину –

Усе ми даруєм тобі.

 

Троянди хай в'януть на сильнім морозі,

А ти щоб цвіла і цвіла.

З очей щоб ніколи не капали сльози,

Щоб завжди здорова була.

 

------------------------------------------------------------------

 

Матусю, єдина й рідненька,

Щоб ти не хилилась ніколи в журбі,

І сонце, і зорі, і даль журавлину –

Усе ми даруєм тобі.

 

Троянди хай в'януть на сильнім морозі,

А ти щоб цвіла і цвіла.

З очей щоб ніколи не капали сльози,

Щоб завжди здорова була.

 

 

----------------------------------------------------------------------

 

Матусю, єдина й рідненька,

Щоб ти не хилилась ніколи в журбі,

І сонце, і зорі, і даль журавлину –

Усе ми даруєм тобі.

 

Троянди хай в'януть на сильнім морозі,

А ти щоб цвіла і цвіла.

З очей щоб ніколи не капали сльози,

Щоб завжди здорова була.

 

Перегляд файлу

Ось я кнопку натискаю

І папір вже заправляю.

Він друкує без зупинки

Вірші, пісні і картинки

І швидкий він, наче спринтер

Відгадайте, що це? ...

 

----------------------------------

 

Я не нишпорю в коморах,

Не ховаюся по норах.

Ковзаю по столу трішки,

Бо комп’ютерна я

 

---------------------------------

 

А, Б, В, Г, Д і кома —

Всім, мабуть, уже відома

Така клавішна структура.

Звісно ж це   

 

Перегляд файлу

Урок 34 (3 або 4 клас)

Тема: Урок-свято до дня матері «Говорила мені моя мати»

(захист проекту)

Мета: практично застосувати знання, набуті при вивченні теми «Комп’ютерні презентації», привітати мам з їхнім святом.

Тип уроку: застосування знань, умінь та навичок.

Обладнання і матеріали: проектор, комп’ютери, картки з завданнями, учнівські презентації, плакат, подарунки для мам.

Хід уроку

І. Організаційний етап:

  • звучить запис пісні «Дякую тобі, мамо» (виконує Катя Бойко)
  • вступне слово вчителя;
  • оголошення мети уроку;
  • «Хто є хто?» - визначення назви груп (представники груп обирають «наосліп» кольорову картку; за вибраним кольором кожен отримує картку з назвою групи – Мудрагелики, Розумники, Вундеркіндики);
  • «Хто перший?» - визначення порядку виступу груп (інші представники груп так само витягують картку з номером 1, 2 або 3);
  • «А судді хто?» - запрошення до роботи журі.

ІІ. Актуалізація опорних знань: повторення прийомів роботи з комп’ютерною презентацією – фронтальне опитування.

ІІІ. Застосування знань, умінь, навичок:

1) демонстрація робіт групи 1;

2) конкурс «Відгадай ребус» (розгадки – добрі риси, яких мами навчають своїх дітей: праця, порядок, чесність);

3) демонстрація робіт групи 2;

4) конкурс «Відгадай загадку» (віршовані загадки про основні пристрої комп’ютера);

5) демонстрація робіт групи 3;

6) повторення клавіатури, конкурс «Надрукуй привітання» (представники груп повинні надрукувати вірш про маму; оцінюється швидкість введення тексту, відсутність помилок та правильне збереження – у папці класу, назва «Вірш мамі»);

7) конкурс для мам «Правила поведінки…» (поки учні вводять текст, відбувається конкурс для мам, які об’єднуються у групи так, як їхні діти, і повинні розгадати правила поведінки при роботі з комп’ютером, подані у малюнках);

8) всі мами отримують роздруковані правила поведінки з побажанням почепити їх вдома на видному місці (і контролювати їх дотримання);

8) завершення роботи журі, оголошення переможців.

IV. Фізкульт-хвилинка «Ялинка».


V. Святкові привітання:

  • обговорення та доповнення віршами із Святого Письма плакату для мам (бажаючі з мам витягають зірочку з біблійним текстом, зачитують, їхні діти приклеюють зірочку до плакату);
  • виконання учнями пісні «Говорила мені моя мати».

VІ. Підсумок:

  • подяка мамам, вчителям, гостям, учням (заключне слово вчителя);
  • вручення мамам подарунків та квітів (під звуки пісні «Дякую тобі, мамо»);
  • загальна фотографія.

VІІ. Домашнє завдання

  • виконувати те, що довідалися сьогодні зі Святого Письма;
  • виконувати все, що обіцяли сьогодні мамам;
  • гарно відпочити на канікулах.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Перегляд файлу


Перегляд файлу

 

План навчального проекту

Опис проекту

Назва проекту:

Говорила мені моя мати

Навчальні предмети:  інформатика, християнська етика, музика

Основні питання: 1) Якою є твоя мама?

 2) Чого вона тебе навчає?

 3) Що би ти хотів побажати мамі і пообіцяти їй?

Стислий опис:

Проект з інформатики з елементами християнської етики для учнів 3 або 4 класу, розрахований на два тижні.

В рамках проекту учні  закріплюють та вдосконалюють навички роботи з редактором презентацій МS Power Point, застосовують і розвивають вміння редагувати зображення та текст, вчаться естетично оформляти презентацію, самостійно добирати тексти.

На уроках музики учні заздалегідь вивчають пісню «Говорила мені моя мати». Вдома готують мамам невеличкі подарунки (наприклад, щось схоже на «валентинку»), які разом з квітами подарують мамам на святі.

Результатом роботи учнів у проекті є презентації про маму, які містять фотографії, коротку розповідь про маму, про її характер, про те, чого вона навчає, а також побажання та обіцянки для неї. Основний наголос у презентації – якою є моя мама, чого вона мене навчає?

Учитель інформатики готує плакат із зображенням квітів для мам. На уроці малювання учні розмальовують обрані зображення і підписуються під ними, а також розмальовують (і домальовують) малюнок на плакаті. У ході свята на плакат почіпляють зірочки з біблійними текстами, які навчають як слід відноситися до батьків, старших осіб та до навчання.

Результати роботи у проекті учні демонструють на уроці-святі до Дня матері перед мамами, вчителями, гостями. Урок-свято включає різні конкурси для учнів, які напередодні об’єднуються у 3 групи, та конкурс для мам.


Навчальні цілі та очікувані результати навчання:

Діяльність учнів:

Вчительська презентація допомагає учням зрозуміти напрям та мету проекту, подає план презентації про маму, інформує про вимоги до презентації.

----------------------------------------------------------------------------

І етап: навчитися аналізувати питання, визначати головне і другорядне;

формувати навики самостійної роботи над завданням та навики підбору фотографій, тексту;

застосовувати набуті знання при виконанні тесту, який допомагає скерувати зусилля учнів у потрібному напрямку.

-----------------------------------------------------------------------------

ІІ етап: застосувати вмінння та навички вводити, редагувати, форматувати текст, вставляти на слайд та редагувати фотографії, використовувати теми для оформлення презентацій;

навчатися відповідальності за свою роботу; розвивати творчість, логічне мислення, естетичний смак, вчитися формулювати і записувати думки.

 

-----------------------------------------------------------------------------

ІІІ етап: далі розвивати творчість, фантазію, моторику рук, вчитися грамотно формулювати і записувати думки; вдосконалювати навики малювання, розмальовування зображень.

 

---------------------------------------------------------------------------

IV етап: вчитися виступати перед аудиторією, стисло висловлюватися, використовувати мультимедійне обладнання, вчитися працювати в групі.

 

Перед початком проекту учні знайомляться із вчительською презентацією.

 

-------------------------------------------------------------------------------------------

І етап – учні знайомляться з метою проекту, визначають, що про свою маму кожен напише за планом, поданим у вчительській презентації.

Учні добирають фото мами, разом з учителем у школі (якщо потрібно) сканують їх, щоб помістити у свою презентацію

На цьому етапі учні виконують тестові завдання з теми «Створення презентацій»

-------------------------------------------------------------------------------------------

 ІІ етап – робота над індивідуальною презентацією, на уроках музики повторюють вивчену пісню.

Учні у класі працюють над своєю презентацією:

 – вставляють та редагують фото;

 – додають, редагують тексти;

– обирають тему оформлення презентації;

– вчаться працювати з мультимедійним обладнанням.

 

-----------------------------------------------------------------------------------------

ІІІ етап – діти готують подарунки для мам, працюють над плакатом: на уроці інформатики обирають та вставляють у файл плакату зображення букету для мами, на уроках малювання розмальовують букет, підписують, спільно розмальовують малюнок на плакаті, додають свої малюнки; далі розучують пісню, вдосконалюють свою презентацію.

----------------------------------------------------------------------

ІV етап – учні демонструють готові роботи мамам, вчителям та всім зацікавленим на уроці-святі, беруть участь у цікавих конкурсах, доповнюють плакат текстами зі Святого Письма, дарують мамам пісню, приготовані подарунки та букетики конвалії.


Приблизний час, необхідний для реалізації навчального проекту:

2 тижні

Вхідні знання та навички:

Перед початком роботи в проекті учні повинні мати знання та навики створення та роботи з текстом, зображеннями; учні повинні вміти створювати, зберігати, відкривати, редагувати, переглядати презентації у редакторі презентацій Power Point.

Матеріали та ресурси:


Обладнання: комп’ютери, проектор, екран, сканер


Програмне забезпечення: редактор презентацій, текстовий редактор


Додаткове приладдя та витратні матеріали:

папір для друкування плакату, завдань до конкурсів, заготовки для подарунків, олівці та фломастери для розмальовування плакату, двосторонній скотч.

Оцінювання знань та вмінь учнів:

Основна оцінка – це усмішки, задоволення, захоплення мам, їхня вдячність та оплески…

 

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Про маму. Зразок презентації для учнів підготувала вч. Лайбіда Г. М. Проект "Говорила мені моя мати..."1

Номер слайду 2

Моя мама –Проект "Говорила мені моя мати..."2

Номер слайду 3

Моя мама:добра, лагідна, розумна, гарна, терпелива, весела, серйозна, дбайлива, працьовита,вимоглива, стримана, співчутлива, охайнапоблажлива, справедлива, віруюча, талановита, культурна, сучасна, любляча. Проект "Говорила мені моя мати..."3

Номер слайду 4

Мама навчає менебути добрим, працьовитим, слухняним, дбайливим, справедливимгарно вчитися, не говорити поганих слів, допомагати іншимдотримуватися порядку, чистотимолитися Богу, шанувати і читати Святе Письмолюбити людей, шанувати старших, піклуватися про слабших. Проект "Говорила мені моя мати..."4

Номер слайду 5

Мамо, я тебе …я обіцяю…я хочу, щоб ти…. Проект "Говорила мені моя мати..."5

Номер слайду 6

Дякую за увагу. Проект "Говорила мені моя мати..."6

Перегляд файлу

            8       œj Bœmj œj œj œj œj œj Eœmj œ œ œj Aœj œj œj œj œ œ

              21.. "ЦНіа сслвоі -- тваан-мкуе -чниі в псіезр--нцьео -зїа - пнао--лчиі,, ДЯкебв етсо--нбоі -нюе пдроий-бшілро--сняі збеур -- нвяа--ттиа,, ДІорвяис--

                       . В ніж-нім смут-ку тво-їм      го - лу - би-нім              Я тво - ю доб-ро - ту від-чу - ва-ю,               Тво-є

                       Сріб - ло    скро-ні    мо - ї      по-кри - ва-є,           Ста-ло сон-це    за     об-рій хи - ли-тись,           А-ле

  & ## 68 Œ                       ∑                          ∑                          ∑                          ∑

       ? #                                                                                                                            œ

&

### 68оBœтj #пœj- œjœœмœаjйœ свœjœ - œœїj œEоœmj-œ œ œ -œ œ œоœjœœоj -œ Aœи- лœjœ мœœеj œœіj œœо- œj œ œDœjœœ œ      ‰œ

                  сні     їхі    ддоі - щі   поо- ли - ва - лчиі",,           БГо ж за мре - неа мо -- лни - мла - сяя ммаа--ттии..

с сло - во тво - є па - м'я - та - ю: "Си-ну мій, не за - будь по - мо - ли-тись". ? ## œ

      & ## ло - во,   не -на - че    пер - ли - на,      ∑   Мов-би     зі - ронь - ка  в не - бі,  що      ся - є.

При&сп#і#в:œœj œ#jœ œBJœ Jœœ Jœœ nœJœ Jœ œœjœ Eœmœj œœ œ ‰œ œjœ œj œ Aœj œœj œœj Jœœ œjœœj œDœj œœ œ œ‰ & #### œœj œœj #œœœœj #œœœœj œœœœj nœœœœj œœœœj œœœj œœœj œœœ ‰ œj œj œœœj œœœj œœœj œœœj œœœj œœj œœœj œœœ ‰ Не за - будь по - мо - ли - ти - ся Бо- гу, Бо в мо-лит-ві на - ді - я і си-ла.

?

    ## œj œj Bmœœ œj œj œj œj œj Eœmj œœœ      œ  ‰œ œœj œœj Fœœ#j œœœj œœj œ#œjœ Jœ œ Jœœ BœJmœ œœ œ ‰œ

       &                   j

& ## œj œj œj œj œj #œœœœj œj œj œœœj œœœ ‰ œœj œœj œœj œœj œœj #œœœj œœj œœj œœj œœ ‰ Ста-не лег-шо - ю тво - я до - ро-га. Тиз мо-лит - во - ю бу -деш щас - ли-вим!

     ? ## œ œ   œ

1.  "На свіœтанœку чœи пœізн#ьœої нœочі,œœ     œ      œ      œ      œ      œІ ряœœсні#їœœœх доœœœщі пœœолиœœœвалœœœи, œœ  œœœ    œœœ       œ

                    Де б тобі не прийшлося бувати,                       Бо ж за мене молилася мати.

                     До висот підіймай свої очі", —                             3. В ніжнім смутку твоїм голубинім

                    Говорила мені моя мати.                                     Я твою доброту відчуваю,

Приспів: Не забудь помолитися Богу, Твоє слово, неначе перлина, Бо в молитві надія і сила.     Мовби зіронька в небі, що сяє.

Стане легшою твоя дорога. 4. Срібло скроні мої покриває, Ти з молитвою будеш щасливим! Стало сонце за обрій хилитись,

2.  Ці слова мені в серце запали,       Але слово твоє пам'ятаю:

90         Як весною добірні зернята,                             "Сину мій, не забудь помолитись".

Перегляд файлу

Ти навчила мене відрізняти

Чесне слово від злої неправди

І любити навколишній світ,

Розуміти кохання і гріх.

Ти співала мені колискові,

Вчила вірі, надії, любові.

І в садочку, і в школі казали:

«В світі все починається з мами».

 

Приспів:2 р

 

Дякую тобі,мамо,

Все життя в боргу перед вами.

За турботу, любов і віру в себе

Дякую, моя нене.

 

Ти мене до грудей пригортала,

Коли було мені так погано,

Цілувала ніжно в чоло,

Світило сонце і щастя цвіло.

Ти співала мені колискові,

Вчила вірі, надії, любові.

І в садочку, і в школі казали:

«В світі все починається з мами».

Перегляд файлу

Проект з інформатики для 3 класу "Говорила мені моя мати..."

 

 

 

 

 

 

Конкурс

Мудрагелики

Розумники

Вундеркіндики

 

 

Ребус  (5 б.)

 

 

 

 

 

Загадка (2 б. + 1)

 

 

 

 

 

Введення тексту (5 б.)

 

 

 

 

 

Правила ТБ (мами) (8 б.)

 

 

 

 

 

Сума

 

 

 

 

 

 

zip
Додав(-ла)
Лайбіда Галина
Додано
25 березня
Переглядів
75
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку