Проєкт "Ігри, що сприяють гарному настрою"

Про матеріал
Гра - це не тільки задоволення і радість, що само по собі дуже важливо. У грі дитина закріплює навички, якими нещодавно оволоділа, розвиває найважливіші сторони своєї психіки. Діти в грі відчувають себе самостійними, за своїм бажанням спілкуються з однолітками, реалізують і поглиблюють свої знання та вміння. Граючи, діти пізнають навколишній світ, вивчають кольори, форму, властивості матеріалу і простору, знайомляться з рослинами, тваринами, адаптуються до різноманіття людських відносин, і т.д. У грі розкриваються такі можливості, які ще не реалізуються у повсякденному житті.
Перегляд файлу

1

ТАВРІЙСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР ХОР

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Проєкт

«Ігри, що сприяють гарному настрою»

 

Проект " Ігри, що сприяють гарному настрою"

 

Виконавці проекту: учні 2-А класу, 6чоловік

Координатор проекту: Пішеходько Т. А.

 

           Тема: «Ігри, що сприяють гарному настрою»

Актуальність проєкту: Гра - це не тільки задоволення і радість, що само по собі дуже важливо. У грі дитина закріплює навички, якими нещодавно оволоділа, розвиває найважливіші сторони своєї психіки. Діти в грі відчувають себе самостійними, за своїм бажанням спілкуються з однолітками, реалізують і поглиблюють свої знання та вміння. Граючи, діти пізнають навколишній світ, вивчають кольори, форму, властивості матеріалу і простору, знайомляться з рослинами, тваринами, адаптуються до різноманіття людських відносин, і т.д. У грі розкриваються такі можливості, які ще не реалізуються у повсякденному житті.

Мета: вчити дітей розуміти значення ігор для веселого настрою, здоров’я; розучити нові дидактичні, рухливі ігри, ігри з правил дорожнього руху; формувати ключові компетентності: соціальну, громадську, здоров’язбережувальну; предметні компетентності: виробляти вміння створювати і підтримувати гарний і веселий настрій, розвивати навички ввічливого спілкування з однолітками; виховувати доброзичливість, бажання покращувати настрій собі і оточуючим.

Тип проєкту: творчий.

Результат проєкту: виготовлення міні-журналу «Ігри, що сприяють гарному настрою», створення фото колажу «Моя улюблена гра», виготовлення паняток для першокласників з Правил Дорожнього Руху.

Реалізація проєкту «Ми за чисту планету» базується на таких принципах:

  • принцип цінності і системності;
  • принцип наступності і послідовності;
  • принцип взаємодії теорії і практики;
  • принцип особистісно зорієнтованого виховання;
  • принцип здоров’язбережувального підходу.

Пріоритетними напрямками роботи під час проєкту є:

  • формування доброзичливих стосунків між дітьми;
  • формування ключових компетентностей.

В основу реалізації проєкту покладені такі методи переконання і залучення до спільної роботи:

  • довіра;
  • зацікавленість;
  • заохочення.

Обладнання: малюнки, дитячі фото, матеріал для ігор.

Цільова аудиторія: класна кімната

Очікувані результати:

  • заохочення батьків до активної творчої виховної практики;
  • мобілізація соціокультурного потенціалу кожної дитини для пошуку інформації по темі;
  • покращувати настрій собі і оточуючим.

Етапи реалізації проєкту:

І. Підготовчий етап:

1. Формування теми проекту.

2. Визначення мети і актуальності проекту.

3. Розробка плану реалізації проекту крок за кроком.

4. Ознайомлення всіх учасників з планом реалізації проєкту, розподіл обов’язків; доручень.

5. Об’єднання учнів в групи.

ІІ. Практично-виконавчий етап.

Визначення груп.

«Дослідники» - дізнаються, досліджують які є ігри;

«Ігрознавці» - які ігри знають і вміють в них грати.

 

Керівник проєкту: Пішеходько Т. А.

ІІІ. Етап презентації отриманих результатів. Творчий етап.

1. Відкриття проєкту «Ігри, що сприяють гарному настрою».

2. Гра «Із цеглинками грали, колобка рятували».

3. Ігри з ПДР.

4. Зустріч у затишному кафе.

5. Закриття проєкту.

IV. Узагальнення матеріалів. Результати проєкту.

Виготовили міні-журнал «Ігри, що сприяють гарному настрою», виготовили фотоколаж на тему «Моя улюблена гра», виготовили пам’ятки першокласникам з ПДР.

V. Висновок

Кожна група провела значну творчу роботу, систематизувала зібраний матеріал. Колективно створили фотоколаж «Моя улюблена гра», виготовили пам’ятки першокласникам з ПДР та міні-журнал «Ігри, що сприяють гарному настрою».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відкриття проєкту.

  • Доброго ранку! Доброго дня!

Хай плещуть долоньки,

Топають ніжки,

Працюють голівки і сяють усмішки!

  • Діти, з яким настроєм ви прийшли до школи сьогодні?
  • А коли у вас гарний настрій?
  • Яке значення для здоров’я має гарний настрій?

 

Перегляд мультфільму «Гарний настрій».

  • Ще з давніх давен ваші бабусі і дідусі цінували своє здоров’я. Загартованість, силу, винахідливість, кмітливість вони виявляли в іграх, забавах.
  • Діти, а ви любите гратись? Назвіть свої улюблені ігри.

Сьогодні ми з вами розпочинаємо проєкт «Ігри, що сприяють гарному настрою». Цілий тиждень ми з вами будемо гратись, розучувати нові ігри, щоб бути сильними, кмітливими, здоровими та мати гарний настрій.

Для роботи над проєктом ми поділимося на дві групи: Дослідники і Ігрознавці.

Звучить музика. До класу забігає клоун.

  • Гляньте,  діти! Хто це до нас завітав?
  • А що він нам приніс? Кульки.
  • Якого кольору кульки? Червона і жовта.
  • На червоній кульці завдання для групи «Дослідники», а на жовтій -  завдання для групи «Ігрознавці».

«Дослідники» досліджують, дізнаються якими бувають ігри, «Ігрознавці» - які ігри знають та вміють в них гратися.

  • Давайте зараз пограємо у гру «Дзеркало»(під музичний супровід пісні «Верх і вниз»)

Тож всі – ДО ГРИ!

 

2-й день: «З цеглинками грали, колобка рятували».

Сюрпризний момент «Що нам листочок приніс?»

До класної кімнати залітає кулька із прив’язаним до неї осіннім листочком.

  • Що це, діти?
  • Якого кольору кулька?
  • А листочок?

Група «Дослідники» провела дослідження і дізналась, що:

восени  всі листочки стають різнобарвними: червоними, жовтими, багряними тощо. І до нас нині завітав осінній листочок . Дивіться, що на ньому написано! Цікаво, що…

«Пише вам Колобок. Жив я в бабусі з дідусем, лежав собі на віконці, на сонечку боки вигрівав. Та мені стало нудно. От зіскочив я з віконця, так й покотився. Дивлюся – навколо всі дерева жовті! Усі стежинки листям вкриті, холодно. Я так змерз, що й навіть охрип. Співати не можу, як мені тепер від лісових звірів утекти? Що робити? Не знаю. Дітки, допоможіть мені, будь ласка!».

Тож, допоможемо діти Колобку? Час збиратися нам до лісу. А щоб туди потрапити, потрібно промовити такі слова: «Кругом себе обернуся і у лісі опинюся».

В центрі класу ігровий стіл з макетом осіннього лісу.

  • Ось ми у лісі. Погляньте, як гарно навколо!
  • Діти, ви помітили, що в нашому лісі зовсім немає доріжок?
  • Пропоную побудувати із цеглинок LEGO доріжки до лісових звірів. Котиться наш Колобок і зустрічає зайчика. Тож просить він Колобка не співати пісеньку, а погратися з дітками у гру «Вийшли діти у лісок».

Допомогли ми зайчикові. Він дуже задоволений, і сказав, що не заважатиме колобкові мандрувати далі. Тож час нам рушати! А ось і біжить і вовчик! Запитаємо: «Чим йому допомогти, аби не з’їв нашого Колобка?». Вовк просить щоб ми побудували з цеглинок вежу. Тому що в нього не виходить, вежа розсипається. (Діти будують вежу.)

  • Молодці, дітки! Вовчик дуже вдячний вам та Колобку. І от наш Колобок покотився далі… А назустріч йому ведмідь! Ведмедик сказав, що коли ми хочемо щоб він відпустив колобка, маємо з ним погратися, бо в нього зовсім немає друзів.(Діти з цеглинок LEGO викладають цифри від 1 до 9).
  • Добре ми з ведмедиком пограли! Наш Колобок покотився далі…І зустрів хитру лисичку. Ми запитали в рудої красуні: «Чим тобі допомогти, щоб ти не з’їла нашого Колобка?». Лисичка відповила, що їй до вподоби наряджатися та прикрашатися. Є в неї і шубка, і гарні черевики, але зовсім немає жіночих прикрас. Допоможемо лисичці? Пропоную створити для неї яскраве намисто с коротких цеглинок.
  • - Діти, ви сьогодні дуже допомогли Колобку, і тепер у казки щасливий кінець. Ви всі – просто молодці! Колобок щиро дякує вам за допомогу і на пам'ять про себе хоче подарувати кожному свій маленький портрет. (Діти отримують медалі – портрети «Колобка».)
  • А нам час повертатися до класу.

Промовимо чарівні слова: «Кругом себе обернусь, і у класі опинюсь!».

  • Діти, де ми сьогодні побували?
  • Чим допомогли Колобку?
  • Що ми будували із цеглинок?

 

 

 

 

 

3-й день: “Рухливі ігри з правил дорожнього руху”.

Прогулянка.

Спостереження за рухом транспорту поблизу школи.

  • Який транспорт проїжджає поблизу школи?
  • Хто ним керує?
  • Який транспорт перевозить людей?

              Перегляд мультфільму про транспорт.

 Дидактична гра “Частини цілого”.

Віршик про зебру.

Гра “Зебра”.

Сюрпризний момент: вбігає “Світлофор”(хлопчик переодягнений у костюм світлофора), читає віршик “Світлофор”.

Гра “Увага”.

А зараз пограємо у гру “Автомобілі”.

Рухлива гра “Вжик-бі-бі”.

  • Молодці! Всі ви добре знаєте правила дорожнього руху! Наші “Дослідники” підготували пам’ятку з правил дорожнього руху для першокласників. Вручення пам’ятки вчителям першого класу. Подарунки отримують активні учасники ігор.

 

4-й день: “Зустріч у кафе”.

Жодне кафе неможливо уявити без музики. Ви згодні? Послухайте гарні українські пісні. Які ж вони мелодійні, поетичні!

Діти та гості пригощаються солодкими стравами у кафе.

  • Любі діти. Сподіваюся, вам припали до душі сьогоднішні страви, ви отримали заряд позитивних емоцій та натхнення.
  • Сьогодні ми з вами презентуємо наш проєкт “Ігри, що сприяють гарному настрою”.
  • Наші групи “Дослідники та Ігрознавці” добре попрацювали і зібрали матеріал.
  • 1) Оформили міні-журнал “Ігри, що сприяють гарному настрою”;
  • 2) Виготовили фотоколаж “Моя улюблена гра”;
  • 3) Створили пам’ятку з Правил дорожнього руху для першокласників.

 

  • Дякуємо всім за участь у проєкті!
  • Упевнені, що тепер вам вогник творчості гри розгориться ще з більшою силою.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Інтегровані уроки
Інкл
Додано
9 грудня 2020
Переглядів
1154
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку