1
ТАВРІЙСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР ХОР
Проєкт
«Ігри, що сприяють гарному настрою»
Виконавці проекту: учні 2-А класу, 6чоловік
Координатор проекту: Пішеходько Т. А.
Тема: «Ігри, що сприяють гарному настрою»
Актуальність проєкту: Гра - це не тільки задоволення і радість, що само по собі дуже важливо. У грі дитина закріплює навички, якими нещодавно оволоділа, розвиває найважливіші сторони своєї психіки. Діти в грі відчувають себе самостійними, за своїм бажанням спілкуються з однолітками, реалізують і поглиблюють свої знання та вміння. Граючи, діти пізнають навколишній світ, вивчають кольори, форму, властивості матеріалу і простору, знайомляться з рослинами, тваринами, адаптуються до різноманіття людських відносин, і т.д. У грі розкриваються такі можливості, які ще не реалізуються у повсякденному житті.
Мета: вчити дітей розуміти значення ігор для веселого настрою, здоров’я; розучити нові дидактичні, рухливі ігри, ігри з правил дорожнього руху; формувати ключові компетентності: соціальну, громадську, здоров’язбережувальну; предметні компетентності: виробляти вміння створювати і підтримувати гарний і веселий настрій, розвивати навички ввічливого спілкування з однолітками; виховувати доброзичливість, бажання покращувати настрій собі і оточуючим.
Тип проєкту: творчий.
Результат проєкту: виготовлення міні-журналу «Ігри, що сприяють гарному настрою», створення фото колажу «Моя улюблена гра», виготовлення паняток для першокласників з Правил Дорожнього Руху.
Реалізація проєкту «Ми за чисту планету» базується на таких принципах:
Пріоритетними напрямками роботи під час проєкту є:
В основу реалізації проєкту покладені такі методи переконання і залучення до спільної роботи:
Обладнання: малюнки, дитячі фото, матеріал для ігор.
Цільова аудиторія: класна кімната
Очікувані результати:
Етапи реалізації проєкту:
І. Підготовчий етап:
1. Формування теми проекту.
2. Визначення мети і актуальності проекту.
3. Розробка плану реалізації проекту крок за кроком.
4. Ознайомлення всіх учасників з планом реалізації проєкту, розподіл обов’язків; доручень.
5. Об’єднання учнів в групи.
ІІ. Практично-виконавчий етап.
Визначення груп.
«Дослідники» - дізнаються, досліджують які є ігри;
«Ігрознавці» - які ігри знають і вміють в них грати.
Керівник проєкту: Пішеходько Т. А.
ІІІ. Етап презентації отриманих результатів. Творчий етап.
1. Відкриття проєкту «Ігри, що сприяють гарному настрою».
2. Гра «Із цеглинками грали, колобка рятували».
3. Ігри з ПДР.
4. Зустріч у затишному кафе.
5. Закриття проєкту.
IV. Узагальнення матеріалів. Результати проєкту.
Виготовили міні-журнал «Ігри, що сприяють гарному настрою», виготовили фотоколаж на тему «Моя улюблена гра», виготовили пам’ятки першокласникам з ПДР.
V. Висновок
Кожна група провела значну творчу роботу, систематизувала зібраний матеріал. Колективно створили фотоколаж «Моя улюблена гра», виготовили пам’ятки першокласникам з ПДР та міні-журнал «Ігри, що сприяють гарному настрою».
Відкриття проєкту.
Хай плещуть долоньки,
Топають ніжки,
Працюють голівки і сяють усмішки!
Перегляд мультфільму «Гарний настрій».
Сьогодні ми з вами розпочинаємо проєкт «Ігри, що сприяють гарному настрою». Цілий тиждень ми з вами будемо гратись, розучувати нові ігри, щоб бути сильними, кмітливими, здоровими та мати гарний настрій.
Для роботи над проєктом ми поділимося на дві групи: Дослідники і Ігрознавці.
Звучить музика. До класу забігає клоун.
«Дослідники» досліджують, дізнаються якими бувають ігри, «Ігрознавці» - які ігри знають та вміють в них гратися.
Тож всі – ДО ГРИ!
2-й день: «З цеглинками грали, колобка рятували».
Сюрпризний момент «Що нам листочок приніс?»
До класної кімнати залітає кулька із прив’язаним до неї осіннім листочком.
Група «Дослідники» провела дослідження і дізналась, що:
восени всі листочки стають різнобарвними: червоними, жовтими, багряними тощо. І до нас нині завітав осінній листочок . Дивіться, що на ньому написано! Цікаво, що…
«Пише вам Колобок. Жив я в бабусі з дідусем, лежав собі на віконці, на сонечку боки вигрівав. Та мені стало нудно. От зіскочив я з віконця, так й покотився. Дивлюся – навколо всі дерева жовті! Усі стежинки листям вкриті, холодно. Я так змерз, що й навіть охрип. Співати не можу, як мені тепер від лісових звірів утекти? Що робити? Не знаю. Дітки, допоможіть мені, будь ласка!».
Тож, допоможемо діти Колобку? Час збиратися нам до лісу. А щоб туди потрапити, потрібно промовити такі слова: «Кругом себе обернуся і у лісі опинюся».
В центрі класу ігровий стіл з макетом осіннього лісу.
Допомогли ми зайчикові. Він дуже задоволений, і сказав, що не заважатиме колобкові мандрувати далі. Тож час нам рушати! А ось і біжить і вовчик! Запитаємо: «Чим йому допомогти, аби не з’їв нашого Колобка?». Вовк просить щоб ми побудували з цеглинок вежу. Тому що в нього не виходить, вежа розсипається. (Діти будують вежу.)
Промовимо чарівні слова: «Кругом себе обернусь, і у класі опинюсь!».
3-й день: “Рухливі ігри з правил дорожнього руху”.
Прогулянка.
Спостереження за рухом транспорту поблизу школи.
Перегляд мультфільму про транспорт.
Дидактична гра “Частини цілого”.
Віршик про зебру.
Гра “Зебра”.
Сюрпризний момент: вбігає “Світлофор”(хлопчик переодягнений у костюм світлофора), читає віршик “Світлофор”.
Гра “Увага”.
А зараз пограємо у гру “Автомобілі”.
Рухлива гра “Вжик-бі-бі”.
4-й день: “Зустріч у кафе”.
Жодне кафе неможливо уявити без музики. Ви згодні? Послухайте гарні українські пісні. Які ж вони мелодійні, поетичні!
Діти та гості пригощаються солодкими стравами у кафе.
|
|
|