Проект "Intel" на тему “Animals And Pets” для учнів 4 класу початкової школи.

Про матеріал

Даний проект проводиться в рамках вивчення сфери (тематики) спілкування «Природа (Пори року. Погода. Тварини)». Метод проектів при вивченні даної теми дозволяє дітям не лише розкрити різноманіття тваринного світу, стосунки між людьми і тваринами, порівняти особливості диких та домашніх тварин, але й загострити увагу на відповідальності людей за тих, кого приручили. В ході проекту учні зможуть самостійно обирати об"єкт дослідження, класифіковувати предмети, процеси, явища і події;обробляти, зберігати та використовувати інформацію; репрезентувати свою роботу у вигляді презентації, буклета, авторських творів, малюнків. Проект пов"язаний міжпредметно з такими уроками як природознавство, музика, малювання, праця.

Ключовим питанням проекту є: «Чи люди і тварини справді потребують одне одного?», тематичні питання: «Чи будь-яка тварина може стати домашнім улюбленцем? В чому різниця і подібність між дикими тваринами і домашніми улюбленцями? Як дослідження можуть допомогти нам зібрати та інтерпретувати інформацію?» Змістові питання: «Чого саме потребують тварини, щоб вижити? Які характеристики притаманні «хорошому» домашньому улюбленцю? Чому всі тварини не можуть жити в одному і тому самому природному середовищі?»

Проект “Animals And Pets" був створений на основі Державного стандарту початкової загальної освіти, прийнятого Постановою Кабінету Міністрів 20 квітня 2011 року No 462 та "Програм для загальноосвітніх навчальних закладів. Іноземні мови. 2-12 класи", "Перун", 2005 р.

Навчальні цілі даної роботи наступні: актуалізувати та поглибити знання учнів про класифікацію тварин як диких і домашніх, поширити уявлення про подібності і відмінність між ними, ознайомити з розмаїттям домашніх тварин, їх зовнішнього вигляду, формувати уявлення про те, що всі тварини – живі створіння і потребують певних умов життя, які відповідають їх потребам, вчити спостереженню за тваринами, дати дітям розуміння того, що тварин треба любити і про них піклуватися, поглиблювати словниковий запас учнів. Розвивати допитливість, пізнавальну активність учнів, логічне мислення, навички усного та писемного мовлення, вміння працювати в групах, самостійність, фантазію, творчі здібності. Виховувати розуміння важливості тварин у нашому житті, любов до них, відповідальність за якість та тривалість їхнього життя, виховувати зацікавленість світом живої природи.

Види діяльності учнів розподілені так: перша група (дослідники) збирає інформацію про домашніх улюбленців і створює презентацію на основі отриманих даних. Друга група дослідників збирає інформацію про диких тварин і відображає цей матеріал у публікації. Третя група ослідників любленців і створюют(аналітики) аналізують інформацію, отримані від двох інших груп, і створюють веб-сайт. В результаті учнівської діяльності кожним учнем буде створено «Книжку бажань»,після читання якої батьки зрозуміють необхідність мати домашнього улюбленця для кожної дитини і зможуть зробити відповідний вибір.

Приблизний час, необхідний для реалізації навчального проекту: один місяць.

Вхідні знання та навички: володіння мовними та граматичними структурами англійської мови на рівні 4 класу початкової школи, володіння елементарними навичками роботи в програмі Microsoft Word, PowerPoint, Publisher та в міжнародній мережі Інтернет.

Матеріали та ресурси: цифровий фотоапарат, програвач DVD-дисків, засоби для зв»язку з Інтернетом, лазерний диск, відеокамера, проектор, комп"ютер(и).

Програмове забезпечення: табличний процесор, видавничі системи, програми опрацювання зображень, веб-браузер для перегляду веб-сайтів, програми для створення мультимедійних презентацій, програми для створення веб-сайтів, текстовий редактор, програми для створення публікацій.

Друковані матеріали: підручники, довідники, хрестоматії тощо.

Додаткове приладдя та витратні матеріали: кольорові олівці, папір. Картон, гуаш, акварельні фарби, пензлики.

Ресурси Інтернету: http://www.buzzle.com/articles/wild-animals/

http://www.first-school.ws/theme/animals/cp_pets.htm

http://www.first-school.ws/theme/animals/cp_farm.htm

http://www.first-school.ws/activities/occasions/petcare.htm

http://www.petnet.com.au/

http://www.factmonster.com/pets.html

Інше: Запрошення ветеринара для обговорення висновків дослідження.

Диференціація навчання: обдаровані учні знімають на відеокамеру умови перебування тварин вдома, аналізують зібрану інформацію та створюють веб-сайт.

Ключові слова проекту: любов, відповідальність, співчуття, розуміння, турботливість.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Animals And Pets Презентація Вчителя англійської мови НВК “Школа-гімназія “Галицька” Степури Марії Любомирівни

Номер слайду 2

Ключове питання: Чи тварини і люди справді потребують одне одного?

Номер слайду 3

Тематичні питання: Чи будь-яка тварина може стати домашнім улюбленцем? В чому різниця і подібність між дикими тваринами і домашніми улюбленцями? Як дослідження можуть допомогти нам зібрати та інтерпретувати інформацію?

Номер слайду 4

Змістові питання: Чого саме потребують тварини, щоб вижити? Які характеристики притаманні «хорошому» домашньому улюбленцю? Чому всі тварини не можуть жити в одному і тому самому природному середовищі?

Номер слайду 5

I група “Дослідники домашніх тварин” Збирає інформацію про домашніх улюбленців і створює презентацію на основі отриманих даних. Методи дослідження: спостереження шляхом безпосереднього спілкування з домашньою тваринкою; виділення основних елементів поведінки тварин; виконання малюнків, фотографій, відео-чи аудіоматеріалів.

Номер слайду 6

II група “Дослідники диких тварин” Збирає інформацію про диких тварин і відображає цей матеріал у публікації. Методи дослідження: спостереження шляхом перегляду навчальних фільмів про дику природу, відвідування зоопарку; спостереження у парку, лісі як місцях типового для певних тварин існування; визначення характеру використання території проживання; читання енциклопедичної та художньої літератури; виконання малюнків, фотографій, відео-чи аудіоматеріалів.

Номер слайду 7

III група “Аналітики” Контролює якість проведеної роботи Опрацьовує та аналізує інформацію, отриману від двох інших груп Проводить результативний аналіз поведінки диких та домашніх тварин Робить висновки Оформлює результати досліджень: створення веб-сайту.

Номер слайду 8

Створення “Книжки бажань” В результаті учнівської діяльності кожним учнем укладається «Книжка бажань», мета якої - переконання батьків у необхідності для дитини мати домашнього улюбленця, друга, “вчителя” любові і відповідальності.

Номер слайду 9

http://www.petnet.com.au/ Використані джерела http://www.first-school.ws/them http://www.petnet.com.au/ http://www.factmonster.com/pets.html http://www.chowwelfare.com/cciw/findhome.htm http://www.buzzle.com/articles/wild-animals/ http://bio.1september.ru/article.php?ID=200201108 http://voices.yahoo.com/the-importance-animals-our-life-1875608.html http://www.intel.com/content/www/us/en/education/k12/project-design/unit-plans/teachers-pet.html