Проєкт "Історія школи"

Про матеріал
проєкт спрямований на залучення учнів, педагогів до вивчення історії школи, виховання небайдужості до школи, її історії, традицій; формування в учнів навичок пошуково-дослідницької роботи, ініціативи, самостійності, комунікативних і організаційних вмінь. У процесі опрацювання проєкту формується активна життєва позиція, прагнення до активних практичних дій на благо школи, громади селища, краю, України.
Перегляд файлу

 ПРОЄКТ

«ІСТОРІЯ  Філії комунального закладу «Билбасівський опорний заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів»

                                                                                                          Підготував:

                                                                           вчитель зарубіжної літератури

  Філії комунального закладу

 «Билбасівський опорний

заклад загальної середньої освіти

І-ІІІ ступенів»

Слов’янської районної ради

Донецької області

                                                                         Ігнатенко О.О.

  Мета проєкту:

- залучення учнів, педагогів до вивчення історії школи І-ІІ ступенів смт    Билбасівка;

- формування в учнів навичок пошуково-дослідницької роботи;

- розвиток в дітях навичок ініціативи, самостійності, віри в свої сили; комунікативних і організаційних навичок;

- формування активної життєвої позиції, прагнення до активних практичних дій на благо школи, громади селища, краю, України;

- виховання небайдужості до школи, її історії, традицій.

                                                                      

Форма проведення: дослідницько-пошуковий проєкт

 

Опрацьовуючи роботу над напрямком   виховання школи «Суспільно-корисна та громадянська діяльність», педагогічний колектив Билбасівської філії разом із учнями, батьками та громадою селища розробив та реалізовує ряд проектів, які сприятимуть піднесенню авторитету школи, будуть корисними для громади селища і формуватимуть в учнів активну громадянську позицію.

Одним із розділів виховної програми є «Невмируща пам’ять», в рамках якого і реалізується проєкт « Історія Билбасівської загальноосвітньої школи»

І. Дослідницько-пошуковий проєкт «Історія філії комунального закладу «Билбасівський опорний заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів» ІІ. Складові частини проєкту:

- Школа у давнину :1912- 1940 роки

                                   1945-1947 роки

                                   1948-1998 роки.

- Учителі.

- Керівники школи.

- Сучасна школа.

- Почесні випускники школи.

- Спогади про школу жителів селища.

-Створення мультимедійної презентації.

ІІІ. Актуальність проекту:

Історія філії комунального закладу «Билбасівський опорний заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів» ступенів цікава і захоплююча. З плином часу багато що забувається, зникають документи, помирають люди, які знають про історію школи у давнину. Виникла необхідність не тільки написати історію школи , але й доповнити краєзнавчий куточок школи «Село моє, моя колиска» матеріалами з історії школи. Реалізація цього проєкту дасть можливість створити літопис школи, зібрати матеріали та оформити фотостенди.

ІV. Учасники проєкту:

- дослідницько-пошукова группа учнів 8-9 класів: 12 учнів, 4 вчителя.

V. Термін: 01.01.2019 р. – 01.12.2020 р.

VІ. Очікувані результати проєкту:

- оформлення збірки матеріалів «Історія філії комунального закладу «Билбасівський опорний заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів»

- поповнення новими матеріалами, документами, експонатами краєзнавчого куточку: «Село моє, моя колиска!»

Очікувані педагогічні результати:

Учні:

- отримають знання та навички пошуково-дослідницької роботи;

- усвідомлять важливість збереження історії рідної школи, села;

- навчаться зіставляти свої можливості та інтереси;

- отримають досвід спілкування з різними людьми;

- аналізуватимуть, співставлятимуть факти, докази, документи, знаходитимуть правильні рішення;

- отримають навички волонтерів;

- відчують себе активними учасниками життя місцевої громади.

VІІ. Методи реалізації:

- дослідницько- пошукова робота;

- спостереження;

- групова співпраця;

- практична робота.

VІІІ. Етапи реалізації:

І етап. Підготовчий

Мета: теоретично підготувати учасників проєкту, стимулювати їх до дослідницько-пошукової роботи; зацікавити учнів майбутнім проєктом.

Створення дослідницько-пошукової групи. Залучення до участі в проєкті педагогів. Організаційне засідання: визначення мети, проблем, шляхів їх вирішення, визначення кількості міні-проєктів, часу здійснення проєкту, необхідних ресурсів, планування роботи. Навчальне заняття: особливості роботи над проєктом, робота з документами, архівами. Колективне обговорення запланованої діяльності.

ІІ етап. Збір необхідної інформації

Мета: зібрати інформацію для підтвердження актуальності проблеми; визначити та обговорити методи дослідження та пошуку інформації.

Збір відомої інформації про школу  -філію смт Билбасівка, матеріалів, що підтверджують недостатність інформації про навчальний заклад, що свідчить актуальність проблеми. Навчання і набуття учасниками дослідницько-пошукової групи досвіду активної пошукової діяльності. Визначення місць, де можна зібрати інформацію; людей, які можуть мати документи чи надати інформацію про школу, вчителів, керівників, випускників. Узгодження питань, пов’язаних з реалізацією проєкту з Билбасівською селищною  радою та районним відділом освіти  з метою отримання допомоги. Пошук інформації про школу в пресі, Інтернеті.

ІІІ етап. Визначення напрямів діяльності

Мета: узагальнити зібраний матеріал, систематизувати отриману інформацію, визначити ефективні шляхи розв’язання проблем, спланувати діяльність, спрогнозувати результати роботи, розподілити завдання між учасниками групи, визначити терміни реалізації міні-проектів.

Формулювання і уточнення проблем. Розробка плану дій. Визначення необхідних ресурсів, коштів. Випуск листівок, розміщення інформаційного повідомлення на сайті школи, листівок із закликом сприяти діяльності у цьому напрямку.

ІV етап – Етап діяльності

Мета: Реалізація узгодженого плану дій, здійснення заходів, розроблених на ІІІ етапі.

Алгоритм діяльності: розповсюдження листівок про сприяння у зборі інформації та надання допомоги учасникам дослідницько-пошукової групи. Робота у шкільному та районному архівах. Опитування жителів  смт Билбасівка. Робота в обласному архіві. Проведення консультацій з вчителями-пенсіонерами, відомим краєзнавцем Дмітрієвим Л.В. Пошук інформації в місцевих газетах та Інтернеті. Копіювання документів, фотоматеріалів. Консультації з представниками Билбасівської селищної  ради та районним відділом освіти .

V етап. Презентація та оцінювання результатів проекту

Мета: узагальнити результати проведеної роботи перед учнями школи, педагогами, представниками громади селища та влади, освітянською громадськістю; проінформувати про реальні досягнення та важливість здійсненої роботи; критично оцінити свою діяльність, зробити відповідні висновки про позитивне і негативне.

Алгоритм діяльності: систематизація, узагальнення і оформлення результатів виконання проєкту – створення збірки матеріалів «Історія Філії комунального закладу «Билбасівський опорний заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів»; оформлення 2 стендів: «Гортаючи хроніку школи...», «Крізь глибину років»; створення мультимедійної презентації. Представлення матеріалів дослідницько-пошукової групи на святкуванні зустрічі випускників школи. Розміщення матеріалів проєкту на сайті школи. Публікація в газетах Слов’янська. Дослідження громадської думки жителів села про результати проекту, важливість проведеної роботи для громади. Оцінювання результатів здійсненого проєкту відповідно до поставлених завдань. Узагальнення отриманого досвіду, визначення сильних і слабких сторін роботи. Визначення можливостей подальшого розвитку проєкту «Історія школи смт Билбасівка»

Координатор програми: вчитель зарубіжної літератури Ігнатенко О.О.

 

 

doc
Додано
12 березня 2020
Переглядів
455
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку