Проект Край, де я живу

Про матеріал
Мета проекту. • Формувати національно-свідомого громадянина; • виховувати готовність до компетентної участі в суспільному житті; • учити поважати традиції свого народу, сприймати українську культуру як невід’ємну складову загальнолюдської культури; • вчити учнів здійснювати проектну діяльність; • розвивати нестандартне мислення, творчий підхід до розв’язання поставленої проблеми.
Перегляд файлу

Тема проекту. Край, де я живу

Мета проекту.

  • Формувати національно-свідомого громадянина;
  • виховувати готовність до компетентної участі в суспільному житті;
  • учити поважати традиції свого народу, сприймати українську культуру як невід’ємну складову загальнолюдської культури;
  • вчити учнів здійснювати проектну діяльність;
  • розвивати нестандартне мислення, творчий підхід до розв’язання поставленої проблеми.

Проблемне питання проекту. Чому я люблю свій край?

Тип проекту. Інформаційно-пошуковий

Очікувані результати роботи над проектом:

  • навчитися самостійно отримувати знання з різних джерел, користуватися ними у повсякденному житті;
  • виробити навички цільового пошуку в додатковій літературі, у мережі Інтернет;
  • зацікавлення проектною діяльністю;
  • формування навичок роботи в групах, вміння презентувати свої творчі надбання;
  • формування в учнів особистісних рис громадян Української держави

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Проект

«Край, де я живу»

Зміст проекту

Діяльність учнів

І. Організаційний етап

1. Нарада з батьками.

2. Створення класної бібліотеки. Оформлення виставки книг

3. Студія «Юні художники» (конкурс малюнків «Край, де я живу»)

4. Вікторина «Чи знаєш ти свій край?»

   На нараді з батьками та учнями на класних зборах обговорили, над якими питаннями будемо працювати, спланували дії учнів, обрали форми роботи, визначили засоби представлення інформації

ІІ. Інформаційно – пошуковий етап

І група – Легенди рідного краю

ІІ група – Перекличка повідомлень «Люди, які прославили мій край»

ІІІгрупа–Підприємства нашого району

ІУ група – Моє село – краплиночка на карті

У група – Презентація рідної вулиці

    На даному етапі учні розподілилися на групи, і кожна група обрала певний розділ проекту.

Учні активно збирали інформацію, класифікували її.

ІІІ. Творчий етап

1. Конкурс віршів поетів Рівненщини

2. Година спілкування «України мова барвінкова»

3. Екскурсія в шкільний музей

  Зібраний матеріал (наочність, ілюстрації, демонстраційний матеріал, інформації та ін..) використали для оформлення проекту.

ІУ. Підсумковий етап

1. Презентація проекту. Усний журнал «Край, де я живу»

 2. Випуск фотобюлетеня, присвяченого подіям проектного періоду

 3. Інтерв’ю з другокласниками «Чому я люблю свій край?»

   Презентація власних надбань у формі усного журналу. Випуск фото бюлетеня проектного періоду. Оцінювання результатів роботи (що вдалося зробити легко, що викликало труднощі)

 

doc
Додано
21 лютого 2019
Переглядів
1040
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку