Тема проекту. Край, де я живу
Мета проекту.
Проблемне питання проекту. Чому я люблю свій край?
Тип проекту. Інформаційно-пошуковий
Очікувані результати роботи над проектом:
Проект
«Край, де я живу»
Зміст проекту |
Діяльність учнів |
І. Організаційний етап 1. Нарада з батьками. 2. Створення класної бібліотеки. Оформлення виставки книг 3. Студія «Юні художники» (конкурс малюнків «Край, де я живу») 4. Вікторина «Чи знаєш ти свій край?» |
На нараді з батьками та учнями на класних зборах обговорили, над якими питаннями будемо працювати, спланували дії учнів, обрали форми роботи, визначили засоби представлення інформації |
ІІ. Інформаційно – пошуковий етап І група – Легенди рідного краю ІІ група – Перекличка повідомлень «Люди, які прославили мій край» ІІІгрупа–Підприємства нашого району ІУ група – Моє село – краплиночка на карті У група – Презентація рідної вулиці |
На даному етапі учні розподілилися на групи, і кожна група обрала певний розділ проекту. Учні активно збирали інформацію, класифікували її. |
ІІІ. Творчий етап 1. Конкурс віршів поетів Рівненщини 2. Година спілкування «України мова барвінкова» 3. Екскурсія в шкільний музей |
Зібраний матеріал (наочність, ілюстрації, демонстраційний матеріал, інформації та ін..) використали для оформлення проекту. |
ІУ. Підсумковий етап 1. Презентація проекту. Усний журнал «Край, де я живу» 2. Випуск фотобюлетеня, присвяченого подіям проектного періоду 3. Інтерв’ю з другокласниками «Чому я люблю свій край?» |
Презентація власних надбань у формі усного журналу. Випуск фото бюлетеня проектного періоду. Оцінювання результатів роботи (що вдалося зробити легко, що викликало труднощі) |