Проект "Легенди рідного краю"

Про матеріал

Проект розраховано на учнів початкових класів. Подані етапи проекту є приблизними і можуть корегуватися відповідно до місцевих особливостей та творчості учасників. У кінці розробки - посилання на історію в малюнках як приклад одного з кінцевих результатів нашої роботи.

Перегляд файлу

Великоновосілківська гімназія з загальноосвітньою школою І ступеня

 

 

 

 

 

Проект

«Легенди рідного краю»

(для учнів 1-4 класів)

 

 

 

 

                                                                               Підготувала Явтушенко В. М.,

учитель початкових класів

 

 

 

 

 

Велика Новосілка

2018 рік

      Мета проекту: поглибити знання учнів про різноманітні місця свого краю, легенди, з ними пов’язані; вчити працювати за планом, ставити конкретні завдання і виконувати їх; формувати початковий етап дослідницьких вмінь та навичок; розвивати творче мислення, зв’язне мовлення, комунікативну компетентність в нових ситуаціях спілкування (інтерв’ю, екскурсія); сприяти вихованню інтересу до народознавства, відповідальності за результати власної колективної діяльності, самостійності школярів; стимулювати бажання передачі досвіду іншим; створювати умови для розвитку емоційної сфери вихованців.

          Завдання проекту: дізнатися про народні легенди рідного краю; провести екскурсії та заочні подорожі до місць, згадуваних у легендах; визначити найзмістовнішу легенду та намалювати до неї ілюстрації; використати ілюстрації дітей для створення історії в малюнках (слайд-шоу) та розмістити її в мережі Інтернет.

          Тип проекту: колективний, довготривалий.

ЕТАПИ ПРОЕКТУ

І етап – допроектна підготовка

  1. Формування проектних груп.
  2. Формулювання теми проекту «Легенди рідного краю».
  3. Визначення проблемного завдання: зібрати інформацію про цікаві місця рідного краю, зібрати та записати народні легенди, пов’язані з цими місцями.
  4. Обирання методів дослідження
  • Робота з книгою;
  • Спостереження;
  • Екскурсії;
  • Заочні подорожі;
  • Інтерв’ю;
  • Усний журнал;
  • Створення ілюстрацій;
  • Використання ілюстрацій для створення історії в малюнках;
  • Консультативна робота;
  • Робота над створенням слайд-шоу з розміщенням його в мережі Інтернет (для учителя).
  1. Розробка плану дослідження
  • Проведення екскурсій та заочних подорожей до цікавих місць свого краю;
  • Збір даних з використанням науково-художньої, публіцистичної  літератури та інтерв’ювання батьків, бабусь, дідусів, сусідів школярів;
  • Аналіз та обробка отриманих результатів;
  • Підготовка зібраних матеріалів;
  • Визначення найзмістовнішої та найцікавішої легенди із знайдених;
  • Створення вихованцями ілюстрацій та історії в малюнках до обраної легенди;
  • Створення учителем електронного варіанту історії в малюнках (слайд-шоу) та розміщення його в мережі Інтернет.

ІІ етап – дослідницький

  1. Екскурсія у шкільний музей.
  2. Екскурсія у народний або краєзнавчий музей населеного пункту.
  3. Усний журнал «Подорож вулицями рідного селища (села, міста)».
  4. Заочні або очні подорожі до цікавих місць населеного пункту.
  5. Збір даних з використанням науково-художньої та публіцистичної літератури.
  6. Інтерв’ювання школярами батьків, бабусь, дідусів, сусідів.
  7. Аналіз та обробка отриманих результатів.
  8. Конкурс на найзмістовнішу та найцікавішу народну легенду рідного краю.
  9. Створення школярами ілюстрацій та історії в малюнках до обраної легенди.
  10.   Створення учителем електронного варіанту історії в малюнках (слайд-шоу) та розміщення його в мережі Інтернет.

ІІІ етап – презентація отриманих результатів

          Презентація отриманих результатів дослідження. Аналіз роботи, виконаної протягом проектного періоду. Оцінювання роботи учнів упродовж проектного періоду.

Наша історія в малюнках

 

 

doc
Додано
10 вересня 2018
Переглядів
2343
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку