Проєкт "Ліцейський Парламент "ОЛІМП""

Про матеріал
Цільове призначення: розвиток та формування особистості в системі учнівського самоврядування. Учасники проєкту: здобувачі освіти, педагог-організатор. Тип проєкту: творчий, довготривалий, груповий. І. Актуальність проєкту Особливо важливим віком у процесі соціалізації є підлітковий вік – це початок формування вже відносно самостійних поглядів, оцінок, стійкої системи понять, суджень про навколишній світ та своє місце у ньому. Соціалізація особистості сучасного здобувача освіти нерозривно пов’язана з відродженням української нації, демократизацією та гуманізацією нашого суспільства. Сьогодні виникла соціальна потреба у формуванні такої особистості, яка могла б самостійно вирішувати як щоденні, так і масштабні громадські завдання. Ліцейський Парламент є універсальною формою активності вихованців, прикладом творчої самореалізації особистості. ІІ. Мета і завдання Мета проекту: становлення та розвиток соціальної активності кожного здобувача освіти. Завдання: • Створення умов для реалізації творчого потенціалу особистості. • Зацікавлення здобувачів освіти спільними ідеями, які спрямовані на виховання активних громадян України. • Набуття вихованцями соціального та громадського досвіду. • Виховання активної життєвої позиції та лідерських якостей. • Розвиток організаторських здібностей. • Розвиток основних життєвих компетенцій. • Розвиток ліцейського Парламенту.
Перегляд файлу

Проєкт «Ліцейський Парламент «ОЛІМП»»

Для здобувачів освіти 8-11 класів

Цільове призначення: розвиток та формування особистості в системі учнівського самоврядування.

Учасники проєкту: здобувачі освіти, педагог-організатор.

Тип проєкту:  творчий, довготривалий, груповий.

І. Актуальність проєкту

Особливо важливим віком у процесі соціалізації є підлітковий вік – це початок формування вже відносно самостійних поглядів, оцінок, стійкої системи понять, суджень про навколишній світ та своє місце у ньому.

Соціалізація особистості сучасного здобувача освіти нерозривно пов’язана з відродженням української нації, демократизацією та гуманізацією нашого суспільства.

Сьогодні виникла соціальна потреба у формуванні такої особистості, яка могла б самостійно вирішувати як щоденні, так і масштабні громадські завдання.

Ліцейський Парламент є універсальною формою активності вихованців, прикладом творчої самореалізації особистості.

ІІ. Мета і завдання

Мета проекту: становлення та розвиток соціальної активності кожного здобувача освіти.

Завдання:

  •        Створення умов для реалізації творчого потенціалу особистості.
  •        Зацікавлення здобувачів освіти спільними ідеями, які спрямовані на виховання активних громадян України.
  •        Набуття вихованцями соціального та громадського досвіду.
  •        Виховання активної життєвої позиції та лідерських якостей.
  •        Розвиток організаторських здібностей.
  •        Розвиток основних життєвих компетенцій.
  •        Розвиток ліцейського Парламенту.

 

Провідні ідеї:

  •        Виховати соціально зрілу, творчу, ініціативну особистість через участь її в діяльності ліцейського Парламенту.
  •        Зберегти в кожному учневі індивідуальність і розвинути в ньому само значимість.
  •        Підготовка особистості до майбутнього виконання обов’язків щодо участі в управлінні державними, суспільними справами.

Засоби заохочення:

  •        Запис подяки у щоденник здобувача освіти.
  •        Лист-подяка батькам.
  •        Подяка, відзнака класного керівника, адміністрації.

ІІІ. Основний напрям реалізації проєкту

ліцейський Парламент: гра

 

 

 

                                                                          

 

Ця гра є організаційною формою, яка дозволяє посилити освітню діяльність в учнівському колективі, скласти загальний педагогічний простір, де у формі гри здобувачі освіти навчальних груп взаємодіють між собою.

Чотири умовні сфери соціалізації - навчання, домівка, спорт, дозвілля -  обумовлюють педагогічні підходи успіху, педагогіки авторитету, педагогіки відповідальності і педагогіки співпраці. Вони визначають вектор індивідуалізації освітнього процесу. Гра виховує такі якості здобувачів освіти, як дух товариства та взаємодопомоги, волі до перемоги та майстерності, широту кругозору та інтересів, вчить дотримуватися порядку і дисципліни, робити добрі вчинки. Все це породжує у спортивно обдарованої молоді задоволеність, самоповагу, любов, радість, сприяє гармонізації стосунків «Я і ми всі разом».

 

О – обдароване

Л - лідируюче

 І - ініціативне

М – молоде

П - покоління

         Девіз: «Від ОЛІМПУ до олімпійської медалі!»

     Емблема: факел

Наш факел вмить запалює серця

До перемоги йдемо до кінця!

Гімн:  Ми зростаємо в ліцейській родині,

Наші справи всі – на славу України!

Тож вогонь у серцях ми запалили,

ОЛІМП миру й злагоди створили.

Цей вогонь в серцях нехай палає

Й наш ліцей Алею слави має,

Залишають тут турботи та тривоги,

А вогонь веде до перемоги.

          Приспів: Час летить – не зупиниться

І, можливо, в добрий час

В гордій формі олімпійця

Вийде хто-небудь і з нас!

Мета гри: розкриття та розвиток особистого потенціалу здобувачів освіти, вміння працювати в команді.

Задачі:

  • Об’єднати та реалізувати ідеї, інтереси вихованців у роботі різних сфер діяльності.
  • Формувати товариські взаємовідносини для спільного розв’язання проблем.
  • Згуртування учнівського колективу.

Тенденції: через роботу ліцейського Парламенту здобувачі освіти готуються до свідомої участі в суспільному житті держави, до самостійної адаптації в умовах швидких змін сучасного життя.

 Організаційно-функціональна структура діяльності ліцейського Парламенту

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Напрями та зміст діяльності

 

DSCN1772.jpgМета: підвищення навчальних досягнень здобувачі освіти навчальних груп та  їх інтелектуального розвитку.

Напрями діяльності:

  •   Підвищення навчальних досягнень здобувачів освіти.
  •   Організація дієвої взаємодопомоги здобувачам освіти в навчанні.
  •   IMG_3971.jpgУчасть у ліцейських олімпіадах, конкурсах з навчальних предметів.
  •   Підготовка та висвітлення рейтингу здобувачів освіти з навчальних досягнень по видам спорту за  підсумками (І, ІІ семестру); моніторингове дослідження за підсумками  навчальних років.
  •   Підготовка та випуск інформаційних бюлетенів, буклетів на освітні заходи.
  •   SAM_0573.JPGОрганізація та проведення інтелектуальних ігор, турнірів, брейн-рингів.
  •   Допомога класним керівникам  в організації та проведенні виховних справ.
  •   Організація роботи ліцейського прес-центру: написання статей, повідомлень до ліцейської газети «Ліцейський кур'єр», ліцейського  веб-сайту.
  •   SAM_0164.JPGВедення літопису ліцейського Парламенту.
  •   Ведення «Книги пошани».
  •   Створення портфоліо ліцейського Парламенту.
  •   Випуск «Літературного альманаху».
  •   Акція «Щоденник – обличчя ліцеїста».
  •   Діагностична робота.

 

 

SAM_0581.JPGМета: виховання свідомої дисципліни здобувачів освіти під час освітнього процесу.

 Напрями діяльності:

  •   Контроль за відвідуванням ліцеїстами навчальних занять та позакласних заходів.
  •   DSCN1202.jpgОрганізація скриньки запитань, побажань та зауважень для здобувачів освіти.
  •   Участь представників центру у роботі Ради ліцею-інтернату з профілактики правопорушень.
  •   Контроль за виконанням черговими ліцеїстами навчальних  груп своїх обов’язків.
  •   DSCN2203.JPGРейди: «Запізнення та відвідування навчальних занять», «Форма одягу», «Підготовленість до навчальних занять», «Санітарно-гігієнічний стан кімнат мешканців-гуртожитку».
  •   Організація та проведення загальноліцейських лінійок.

DSCN2332.JPG

 

 

 

 

 

 

 

IMG_4721.JPGМета: виявлення та розвиток творчих здібностей здобувачів освіти; організація активної позаурочної діяльності.

Напрями діяльності:

  •   Залучення та участь вихованців у ліцейських гуртках за інтересами.
  •   DSCN3179.jpgУчасть у ліцейських конкурсно-розважальних програмах «Королева ліцею», «Містер ліцею», фестивалі «Ліцей – це наше життя», загальноліцейських заходах, благодійних аукціонах, творчих виставках.
  •   Участь в організації та проведенні Днів іменинника, родинних свят.
  •   Випуск стінних газет до свят.
  •   DSCN2971.jpgОрганізація та проведення екскурсій, походів на природу.
  •   Діагностування.

 

 

 

 

ваіваів 006.jpg

 

 

 

 

 

 

DSCN5318.JPG

Мета: формування активної життєвої позиції здобувачів освіти, здорового способу життя.

Напрями діяльності:

  •   Пропагування здорового способу життя: організація та проведення лекцій, бесід, годин спілкування, рольових ігор.
  •   DSC01308.JPGЗалучення ліцеїстів до активної участі в спортивних заходах.
  •   Проведення в ліцеї-інтернаті місячників «Ми за здоровий спосіб життя».
  •   Організація прес-конференцій з випускниками минулих років - гордістю ліцею.
  •   IMG_1804.jpgПідготовка рейтингу здобувачів освіти за  підсумками спортивних досягнень (І, ІІ семестр); моніторингове дослідження за підсумками  навчальних років.
  •   Інформування ліцеїстів під час загальноліцейських лінійок про спортивні досягнення одногрупників.
  •   IMG_6071.jpg  Організація озеленення навчальних кабінетів та кімнат гуртожитку.
  •   Участь у благоустрої території ліцею-інтернату, естетичному оформленні кімнат гуртожитку.
  •   Діагностування.

Педагог-організатор:

  • сприяє розвитку та вдосконаленню ліцейського Парламенту,
  • надає необхідну допомогу,
  • рекомендує цікаві справи,
  • співпрацює у вирішенні всіх питань життя колективу.

        В основу розвитку самоврядування закладено 4 основні принципи:

1. Принцип «феєрверка» - РОЗКРИЙ СЕБЕ!

Усі здобувачі освіти  – зірки, близькі та далекі, великі та маленькі, однаково яскраві. Кожна зірочка обирає свій шлях польоту: в одних він довгий, а в інших … Головне – бажати сяяти!

2. Принцип «терезів» - ЗНАЙДИ СЕБЕ!

  Нема простих істин, вони народжуються у дискусії. Терези – це символ постійного пошуку, прагнення виробити свою точку зору, вміння зробити правильний вибір у житті.

3. Принцип «рейтингу» - ПЛАНУЙ! НАМАГАЙСЯ! ПЕРЕМАГАЙ!

   У кожного своє колективне доручення, свої цілі та завдання. Кожний обирає свій шлях до успіху та проявляє себе в різних життєвих ситуаціях.

4. Принцип успіху – РЕАЛІЗУЙ СЕБЕ! СТАНЬ У РЯДИ ОЛІМПІЙЦІВ!

Головне – відчути смак перемоги! Реалізуй себе, використовуючи гасло: знаю, можу, хочу, умію!

    Прогноз результатів:

  • Підвищення якості навчання.
  • Зміцнення свідомої дисципліни.
  • Висока соціальна активність здобувачів освіти, почуття власної гідності.
  • Відкрите широке поле можливостей для самореалізації.
  • Можливість проявити себе в конкретній справі.
  • Результативність та дієвість.

    Очікуваний результат:

  • Випускник здатний до майбутнього виконання обов’язків щодо участі в управлінні державними, суспільними справами.

 

docx
Додано
6 травня 2021
Переглядів
338
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку