Квест-гра "Пошук шкільного дзвоника"

Про матеріал
Квест-гра "Пошук шкільного дзвоника". Розробка нестандартного сценарію на останній дзвник.
Перегляд файлу

Квест-гра до свято останнього дзвоника

«Пошук шкільного ДЗВОНИКА»

ВЕДУЧА:

Доброго дня шановні учасники квесту. Сьогодні у нас незвичайний день, це день Останнього дзвоника. Тому наше з вами завдання провести цей день активно та весело. І вам в цьому допоможуть ваші класні керівники. Чому саме квест, тому що це цікава, творча, пізнавальна та спортивна гра. І ми знаємо що під час проходження квеста ми з вами повинні щось відшукати. Правда ж? А шукати ми з вами будемо наш шкільний дзвінок, адміністрація школи так старалася його заховати, напевно не хоче щоб для нашого 9 класу пролунав їхній Останній дзвінок. Тому ми повинні його віднайти, щоб сьогодні для вас і наших дев’ятикласників пролунав останній дзвінок, який сповістить що настав час для відпочинку для учнів 5-8 класів, а нашим випускникам час вирушати у доросле життя.

Отож, правила гри:

  • В нас є 6 станцій, які ви маєте пройти класом з класним керівником. Розташовані станції на подвір’ї школи;
  • Кожна команда матиме свій маршрутний лист де вам ставитимуть бали за проходження етапів;
  • Яку станцію проходити першою а яку наступною обираєте ви;
  • Обов’язково виконувати всі умови станції;
  • Переходити від станції до станції ви можете тільки тоді, коли ви виконали завдання, отримали пазл та відповідний запис в своєму листі;
  •  Забороняється самостійно заповнювати лист, заважати іншим командам виконувати завдання, спрощувати свої завдання;
  • При виконанні всіх умов на станції вам журі ставитиме бали за правильність, активність і старанність;
  • До фіналу проходять тільки дві команди(які наберуть найбільшу кількість балів), які і будуть шукати наш скарб;
  • Наголошую, ця гра на швидкість та активність;
  • Якщо завдання на станції виконано, вам буде вручена частинка пазла де знаходиться наш дзвіночок;
  • Після проходження всіх станцій ви отримаєте 6 частинок від пазла , далі підбігаєте до педагога-організатора який дає вам план на знаходження скарбу;
  • Далі коли всі команди знайдуть скарб тоді за підрахунком голосів дві команди проходять далі і отримують ще 6 пазлів, після чого ви дружно складаєте пазл і шукаєте наш скарб.
  • Команда, яка порушить правила, автоматично буде дискваліфікована.
  • Не забувайте. Треба не бігати, а швидко ходити (аби не нашкодити собі)

 

Тож, я вам бажаю натхнення, швидкості та кмітливості.

Час пішов!

 

1 станція «СПОРТИВНА»

Під музику один учасник проводить зарядку, інші – виконують. (хто показує вибирає команда)

Найбільша кількість балів – 20.

 

2 станція «ФОТО 2021»

Зробити спільне фото біля. На фото має бути присутня вся команда і класний керівник. Фото має бути цікавим та позитивним.

Найвищий бал – 20.

 

3 станція «МУЗИЧНА»

Заспівати командою пісню про школу та зняти це на відео.

Найвищий бал – 20.

 

4 станція «МИ ПОЕТИ»

Скласти вірш для наших випускників на 4 рядочки та зачитати(розказати) на стільчику.

Найвищий бал – 20.

 

5 станція «НАША ШКОЛА – ЧИ ЗНАЄМО МИ ТЕБЕ?»

 

Дати відповіді на запитання:

  1. В якому році почали будувати нову школу?
  2. Яка кількість дітей навчається у школі?
  3. Скільки вчителів працює в Золотинській гімназії?
  4. Скільки класів у нашій школі?
  5. Скільки комп’ютерів в комп’ютерному кабінеті?
  6. Скільки сходинок на сходах в школу?
  7. Скільки учнів у четвертому класі?
  8. Як звати вчителів початкових класів?
  9. Скільки років нашій школі?
  10.        В якому році ви пішли до школи?

Найвищий бал – 10.

 

6 станція «ТВОРЧА»

Намалювати плакат до свята «Останнього дзвоника»(пишемо, малюємо, клеїмо)

Найвищий бал – 30.

         Маршрутний лист команди _____ класу

Класний керівник ______________________________

«Станція»

Бали

Підпис

1.

«СПОРТИВНА»

 

 

2.

«ФОТО 2021»

 

 

3.

«МУЗИЧНА»

 

 

4.

«МИ ПОЕТИ»

 

 

5.

«НАША ШКОЛА – ЧИ ЗНАЄМО МИ ТЕБЕ?»

 

 

6.

«ТВОРЧА»

 

 

 

Загальний бал

 

 

 

Маршрутний лист команди _____ класу

Класний керівник ______________________________

«Станція»

Бали

Підпис

1.

«СПОРТИВНА»

 

 

2.

«ФОТО 2021»

 

 

3.

«МУЗИЧНА»

 

 

4.

«МИ ПОЕТИ»

 

 

5.

«НАША ШКОЛА – ЧИ ЗНАЄМО МИ ТЕБЕ?»

 

 

6.

«ТВОРЧА»

 

 

 

Загальний бал

 

 

 

Маршрутний лист команди _____ класу

Класний керівник ______________________________

«Станція»

Бали

Підпис

1.

«СПОРТИВНА»

 

 

2.

«ФОТО 2021»

 

 

3.

«МУЗИЧНА»

 

 

4.

«МИ ПОЕТИ»

 

 

5.

«НАША ШКОЛА – ЧИ ЗНАЄМО МИ ТЕБЕ?»

 

 

6.

«ТВОРЧА»

 

 

 

Загальний бал

 

 

 

Маршрутний лист команди _____ класу

Класний керівник ______________________________

«Станція»

Бали

Підпис

1.

«СПОРТИВНА»

 

 

2.

«ФОТО 2021»

 

 

3.

«МУЗИЧНА»

 

 

4.

«МИ ПОЕТИ»

 

 

5.

«НАША ШКОЛА – ЧИ ЗНАЄМО МИ ТЕБЕ?»

 

 

6.

«ТВОРЧА»

 

 

 

Загальний бал

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.8
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 9
Оцінки та відгуки
  1. Андреєва Олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Подгайная Марина
    Дякую, Ольго Анатоліївно, - надихнули!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Єнікеєва Тетяна Степанівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Турчин Олександр
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Горяинова Ирина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Скрипник Світлана Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Добровольская Татьяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Кас'яненко Юлія Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  9. Мотриченко Олександра Миколаївна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 6 відгуків
docx
Додано
12 травня 2021
Переглядів
23551
Оцінка розробки
4.9 (9 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку