Характеристика проекту: - за діяльністю-дослідницько-інформаційний, творчий;за кількістю учасників –груповий;за характером контактів – внутрішній;за тривалістю виконання - середньої тривалості. Цілі проекту: - знати і дотримується режиму навчальної діяльності ; - спілкуєтися під час виконання групових і колективних завдань; - висловлюти оцінні судження; - планути створення повідомлення; - півпрацювати в команді
Мета проекту: -- збір інформації про кімнатні рослини;- ознайомлення з загальними відомостями про догляд за кімнатними рослинами, основними групами кімнатних рослин;озеленення та благоустрій шкільного приміщення;- створення колекції кімнатних рослин, збагачення їх видового складу;- формування ставлення учнів до живої природи, системи екологічних цінностей учнів, природозберігаючої поведінки, естетичних цінностей;- пояснити значення квітів у житті людини; виховувати любов до квітів.
Завдання:1. Створити колекцію кімнатних рослин, забезпечити збагачення їх видового складу.2. Створити та реалізувати міні проект по озелененню класного приміщення.3. Дослідити вплив кімнатних рослин на організм людини.4. Активізація пізнавальної, творчої та просвітницької діяльність учнів.
Очікувані результати: Залучення учнів до спостереження за рослинами та доглядом за ними. Спонукання школярів до пошукової діяльності. Набуття практичних навичок збору інформації і відповідного оформлення. Залучення батьків до активної взаємодії з дітьми. Тренування навичок роботи в групі. Формування навичок роботи з енциклопедичною та довідковою літературою. Забезпечення максимальної пізнавальної активності учнів
— Які кімнатні рослини ви запам'ятали?— Як слід доглядати за кімнатними рослинами?— Яку користь приносять кімнатні рослини?Підсумок. Бажання доглядати за квітами виховує у нас почуття любові до природи та відповідальності за інші живі істоти. Завдяки квітникарству ми отримуємо душевне задоволення, бо розуміємо, що змінюємо світ на краще