Проєкт на тему:«Використання інтерактивних методів навчання на уроках мистецтва в НУШ»

Про матеріал
Презентація проєкту на тему:«Використання інтерактивних методів навчання на уроках мистецтва в НУШ»
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Проєкт на тему:«Використання інтерактивних методів навчання на уроках мистецтва в НУШ» Підготувала вчитель мистецтва. Чорнотисівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів Григорович В. В.

Номер слайду 2

Актуальність проблеми. На сьогоднішній день виникла потреба введення в практику роботи вчителя мистецтва таких технологій, що забезпечували б можливість перенесення акценту з вивчення самого предмета на його використання як засобу формування особистості учня, розвитку його самостійності, творчої ініціативи, стимулювання потреби в самовдосконаленні, виявленні моральної позиції, відповідальності за процес навчання.

Номер слайду 3

МЕТА ПРОЄКТУ:розкрити суть і особливості використання інтерактивних методів навчання на уроках мистецтва у НУШ, а також дослідити, уточнити та обґрунтувати особливості їх застосування.

Номер слайду 4

ЗАВДАННЯ: Поглибити знання про використання інтерактивних технологійї на уроках мистецтва в НУШ;Показати практичне значення використання інтерактивних технологій та методів навчання; Переконати педагогів в доцільності його використання в практичній діяльності на уроках.

Номер слайду 5

Очікуваний результат: Підвищення педагогічної майстерності; Самовдосконалення;

Номер слайду 6

Учитель - творець гармонійно поєднує ремесло і творчість: нестандартність роботи, артистизм, поетичність мови, креативне мислення, талант у спілкуванні з дітьми.

Номер слайду 7

План. Постановка проблеми проєкту. Планування і організація роботи. Пошук необхідної інформації . Аналіз, обробка класифікація і систематизація інформації. Оформлення кінцевого продукту проекту у PPT-презентацію. Презентація кінцевих результатів. Загальна оцінка проєкту

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Слово „інтерактив” англійського походження, від слів „Interact”, де „inter” – взаємний і “act” – діяти. Таким чином, інтерактивний здатний до взаємодії, діалогу. Сутність інтерактивного навчання полягає в активному залученнівсіх учнів до процесу пізнання.Інтерактивні методи – це способи організації продуктивної взаємодії суб’єктів педагогічного процесу

Номер слайду 10

Цілі та завдання інтерактивного навчання: Розширенняпізнавальнихможливостейучнів, зокремау здобуванні,аналізі тазастосуванніінформації зрізних джерел. Можливостіперенесенняотриманихумінь, навичокта способівдіяльності нарізні предметита позашкільнежиття учнів. Формуванняглибокоївнутрішньоїмотивації.

Номер слайду 11

Інтерактивне навчання. Побудова продуктивного освітнього процесу. Відчуття учнем своєюї успішності, інтелектуальної досконалості;МЕТАСтворення комфортних умов навчання;

Номер слайду 12

ОСНОВНІ ІНТЕРАКТИВНІ ПІДХОДИ

Номер слайду 13

Принципи роботи інтерактивного навчання.

Номер слайду 14

«Мікрофон»«Мозковий штурм»« Музичний ланцюжок »«Відгадай і заспівай»« Асоціації »«Що визнаєте про…»«Незакінчене речення»«Мистецька експертиза»« Музичне лото »« Навчаючи - вчуся »«Рольові ігри»«Акваріум» Інтерактивні методи навчання

Номер слайду 15

Вчитель ділить клас на групи, наприклад: ‘‘психологи”, “музичні критики”, “художники”, “режисери”, “журналісти”. Вони отримують свої завдання. Вчитель дає час на обговорення в групах. Представники кожної групи сідають у коло та презентують результати своєї роботи. Метод «Коло ідей»

Номер слайду 16

Між учнями розподіляються ролі персонажів, про яких розповідається в пісні. Для більшої переконливості акторської гри учні використовують атрибути, що даються їм на вибір: маски, головні убори, предмети тощо. Метод «Рольової гри»

Номер слайду 17

Інтерактивна вправа «Незакінчене речення»(учитель формулює незакінчене речення і пропонує учням закінчити його)5 клас Тема: Пісня душа народу. На сьогоднішньому уроці я отримала (отримав) нову інформацію…Моя улюблена народна пісня…. Пісня «Братик Яків» відноситься до жанру…Головний герой пісні «Чи не той то Омелько» має таки риси характеру….

Номер слайду 18

Метод “Світлофор”У кожного учня є картки трьох кольорів світлофора. Після закріплення теми вчитель проводить співбесіду з дітьми і просить учнів показувати картку відповідного кольору для з’ясування рівня засвоєння знань: розуміння неповне розуміння нерозуміння

Номер слайду 19

Інтерактивний метод“Вірю-не вірю”(використовується для актуалізації опорних знань або для закріплення знань після вивчення теми)Вчитель пропонує учням відповісти на запитання двома словами “вірю”, “не вірю”:- Чи вірите ви в те, що….

Номер слайду 20

«Експедиція»На уроці з теми “Походження мистецтва” доцільно використати такий метод(“Експедиція в часи існування первісної людини”). Заздалегідь утворені учнівські групи отримують маршрути експедицій та матеріали для опрацювання:- фото наскельних зображень;карти місць розташувань печер тощо . Учні повинні підготувати та презентувати інфомацію про походження митецтва за допомогою гаджетів.

Номер слайду 21

Вправа “Сигнал рукою”– Я розумію і можу пояснити (великий палець руки спрямовано вгору).– Я все ще не розумію (великий палець руки спрямовано в сторону).– Я не зовсім упевнений у… (помахати рукою). Після ознайомлення із сигналами учитель опитує :- Що саме Ви не зрозуміли?- У чому відчуваєте невпевненість?- Що ви зрозуміли й можете пояснити?За результатами отриманих відповідей учитель приймає рішення про повторне вивчення, закріплення теми або продовження вивчення тем за програмою.

Номер слайду 22

Метод « Мікрофон»Дає можливість кожному висловлювати думку, швидко, по черзі, відповідаючи на запитання. Що таке пейзаж?Про що можуть розповісти пейзажі?Назвіть основні й похідні кольори. Згадайте нюансні, зближені кольори. Назвіть їх. Які контрастні, протилежні кольори ви знаєте?Які кольори називаються теплими?Які кольори називаються холодними?

Номер слайду 23

Метод «Подорож» Тема «Декоративно-ужиткове мистецтво. Писанкарство»  1. «Історики» повідомляють про час та умови виникнення писанок.2. «Народознавці» готують виступ про символіку, обереговість та поліфункціональність писанок.3. «Краєзнавці» розповідають про особливості розпису писанок різних регіонів України.4. «Кольорознавці» пояснюють значення кольорів у писанкарстві.5. «Знавці технік розпису» повідомляють інформацію про класифікацію писанок залежно від техніки виконання розпису. 6. «Мистецтвознавці» ознайомлюють із легендами та піснями про писанки.

Номер слайду 24

Загальновідомий інтерактивний метод, суть якого полягає в тому, що всі учні по черзі висловлюють абсолютно всі, навіть алогічні думки з приводу проблеми. Висловлене не критикується і не обговорюється до закінчення висловлювань.«Мозковий штурм»

Номер слайду 25

«Асоціативний кущ » Визначити тему одним словом, а учні згадують все, що виникає в пам’яті стосовно цього слова. Спочатку виникають найстійкіші асоціації, потім другорядні. Фіксуємо відповіді у вигляді своєрідного «куща», який поступово зростає. Цей метод універсальний на всіх етапах уроку, зокрема під час активізації, в основній частині, на етапі рефлексії, як засіб перевірки знаньопера. Арія. Лібрето. Хор. ДекораціїОркестр. Увертюра

Номер слайду 26

Алгоритм дій:- Об'єднання у групи;Ознайомлення із завданням;-Робота в першій групі (оголошення завдання, його обговорення 3-5 хв, повернення на місце);-Обговорення теми класом;- Робота другої групи за алгоритмом. Метод « Акваріум»

Номер слайду 27

Правила гри: відповідати на запитання тільки одним словом Так чи Ні. «Грицю, Грицю, до роботи» - українська народна пісня. Так чи ні?Ця пісня написана в мажорі. Так чи ні?Вона виконується в повільному темпі. Так чи ні?Це спокійна, наспівна пісня. Так чи ні?Музична особливість цієї пісні – маршовість. Так чи ні? Це двочастинний музичний твір. Так чи ні? Інтерактивна гра «Так чи ні?»

Номер слайду 28

(Використання цього методу дає загальну картину понять і фактів, які необхідно вивчити на уроці, а також викликає певні запитання та підвищує інтерес до навчання. )Учням роздаються картки з фактами, що стосуються теми уроку кожному. Протягом кількох хвилин учні читають інформацію на картці. Далі ознайомлють зі своєю інформацією інших однокласників. Завдання полягає в тому, щоб поділитися своїм фактом і самому отримати інформацію від іншого учня. Метод «Навчаючи – вчуся»

Номер слайду 29

Метод «Карусель»Стільці учнів розташовані у два кола. Учні, що сидять у внутрішньому колі, розташовані спиною до центру, а в зовнішньому - обличчям. Отже, кожен сидить навпроти іншого. Внутрішнє коло нерухоме, а зовнішнє - рухливе: за сигналом вчителя всі його учасники пересуваються на один стілець вправо і опиняються перед новим партнером. Мета пройти все коло, виконуючи поставлене завдання.

Номер слайду 30

Ефективність інтерактивних методів навчання. За допомогою інтерактивних технологій учні мають змогу:аналізувати навчальну інформацію, творчо підходити до засвоєння навчального матеріалу;вчитися формулювати власну думку, правильно її висловлювати, доводити власну позицію, аргументувати й дискутувати;вчитися слухати іншу людину, поважати її думку;моделювати різні соціальні ситуації, збагачувати власний соціальний досвід через включення в різні життєві ситуації;вчитися будувати конструктивні взаємини у групі, уникати конфліктів, попереджувати їх, шукати компроміси;розвивати навички проектної діяльності, самостійної роботи, виконання творчих робіт.

Номер слайду 31

Використання інтерактивних методів дозволяє реалізувати ідею співробітництва тих, хто навчається, учить їх конструктивній взаємодії, сприяє оздоровленню психологічного клімату, створює доброзичливу атмосферу. ВИСНОВКИ:

Номер слайду 32

Упроваджуючи інтерактивні технології на уроках мистецтва , учитель реалізує поставлені перед ним завдання:- адаптувати учня до умов сучасного життя;- формувати здатність самостійно опановувати знання, творчо мислити;-застосовувати здобуту інформацію у власному житті;- формувати ключові компетентності НУШ.

Номер слайду 33

Успіх приходить лише до того, хто його прагне, хто вміє максимально використати все найкраще із власних внутрішніх ресурсів. Не чекайте, що хтось відкриє вас, відрийте себе самі, скажіть собі : " Я хочу, я можу, я зроблю ". Щастя й успіх - у ваших руках !Творче гасло педагога

Номер слайду 34

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!

pptx
Пов’язані теми
Мистецтво, Презентації
Додано
3 березня
Переглядів
359
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку