Управління освіти Шепетівської міської ради
Методичний кабінет
Проєкт
Нова фізична культура у Шепетівському НВК№3
Бабійчук Юлія Сергіївна
вчитель фізичної культури
НВК№3 м.Шепетівки
2022
Ю.С.Бабійчук
Проєкт
Нова фізична культура у Шепетівському НВК№3
Методичні матеріали для вчителів фізичної культури та педагога організатора
Затверджено засіданням науково-методичної ради НВК№3 від
Рецензент: Н.П.Конончук заступник директора з навчально-виховної роботи
шепетівського навчально-виховного комплексу №3 у складі «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів ім. Н. Рибака та ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою» Хмельницької області.
Автор: Ю.С. Бабійчук, вчитель фізичної культури шепетівського навчально-виховного комплексу №3 у складі «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів ім. Н. Рибака та ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою» Хмельницької області.
Матеріали представлені в посібнику, дають змогу одержати інформацію про проведення урочної та позаурочної роботи у навчальному закладі.
Рекомендовано для вчителів фізичної культури, класним керівникам, педагогам організаторам, напрямку загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів.
Зміст
Шепетівському НВК№3………………………………….6
Матеріальний……………………………………………..7
Методичний………………………………………………8
Передмова
Модернізація освіти спонукає до пошуку нових освітніх і виховних технологій, до впровадження нетрадиційних форм і методів навчання та виховання.
На сучасному етапі розвитку загальноосвітньої школи значне місце приділяється впровадженню в навчально-виховний процес інноваційних технологій, орієнтованих на перспективу розвитку нетрадиційних форм та систем оздоровлення, що допоможе учням встановити зв’язки з природою, навчитись керувати своїми емоціями, поведінкою, рухами, досягти гармонії з тілом і духом.
Бажаємо цього, чи ні, але часи змінюються та вимагають від нас підлаштовувати навчальний процес під потреби сучасного учня.
Нинішнього учня можна охарактерезувати як зацікавлений, гіперактивний, відкритий, творчий, мобільний, ґаджетозалежний, прямолінійний, впевнений, комунікабельний та лінивий.
За останні роки ми маємо легковажне ставлення учнів до фізичної культури, власного здоров’я та нерозуміння значущості фізичних вправ у їхньому житті. Тому уроки фізичної культури потребують «перезавантаження».
Інноваційна діяльність учителя спрямована на перетворення існуючих форм і методів виховання, створення нових ідей, цілей і засобів її реалізації під час навчально-виховного процесу.
Пропоную проект « Цікава фізична культура»
у Шепетівському НВК№3
Актуальність проекту:
З появою смартфонів та сотень онлайн-професій населення планети стає все менш рухливим. Мотивувати здобувачів освіти та сприяти рухливості здатні нові вчителі фізичної культури – справжні дитячі герої та лідери, які замінять вчителів-виконавців. Нова українська школа формує багато корисних навичок дитини. Однією з них має стати звичка щоденної фізичної активності, чесної спортивної гри та заслужених перемог, а розваги та задоволення як головні елементи уроків.
Освіта з фізичної культури має бити цілком зрозумілою та навіть природною для дитини. Яскравий інвентар, зручний одяг, цікаві форми роботи, сучасні ігри, відносно легкі правила і т.д.
Проблема проекту:
Дітей, у школі часто сприймають як маленьких дорослих, забуваючи про постійне створення аури позитивних емоцій та відчуття успіху.
Основа нового підходу – це не здача нормативів та пошук нових талантів для змагань, а надія залучити якомога більше учнів до масового спорту та активному відпочинку. Тому, у нашому навчальному закладі відбуваються зміни щодо заохочення учнів займатися спортом, формувати звички здорового способу життя та фізичної активності.
Мета проекту:
Завдання проекту:
Основні шляхи реалізації проекту:
1. Увага та залучення усього педагогічного колективу у формуванні такого шкільного середовища, що уможливлює фізичну активність і безпеку учнів.
Вважаємо, щоб сформувати звички здорового способу життя та фізичної активності, педагоги повинні працювати систематично, послідовно та цілеспрямовано. Безумовно, реалізацію системного підходу не можуть забезпечити лише вчителі фізичної культури. Тому, так важливо працювати над даною проблемою спільними зусиллями усього педагогічного колективу.
2. Сучасний вчитель-лідер:
Щире бажання задовольнити потреби дитини допомагає змінювати традиційні підходи та вдосконалювати поведінку вчителя.
3. Залучення місцевої влади, бізнесу, громадського суспільства, преси, сприятимуть зміцненню матеріальної бази та популяризації до занять спортом.
Етапи виконання проекту
1. Матеріальний
2. Методичний – інтеграція знань та умінь з фізичної культури.
1. Якісна діяльність вчителя та саморозвиток:
Вивчення та застосування методів навчання, що сприяють розвитку та зацікавленості до фізичної активності.
- STEM-освіта (учні вчаться знаходити рішення не в теорії, а безпосередньо на практиці, шляхом спроб та помилок.)
Учителі школи постійно вдосконалюють свої знання та навички у різних проектах, курсах та семінарах.
Навчальний семінар «YuniorZ»
Проект Fair play “Чесна гра”
Проект «Посилка успіху» організована фондом Кличко
Участь у практичному семінарі з бадмінтону
2. Нові підходи у проведенні уроків фізичної культури для досягнення освітніх завдань фізичної культури.
3. Організації фізкультурно-оздоровчої та спортивної роботи.
Урочна, позакласна та позаурочна робота, спрямована на вивчення та популяризацію фізичної активності та здорового способу життя.
Оформлення олімпійського куточку «Олімпіада 2020 »
[Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://m.facebook.com/stori.php?stori_fbid=607046850293290&id=100029639420230
[Електронний ресурс]. – Режим доступу:
https://m.facebook.com/stori.php?stori_fbid=602171754114133&id=100029639420230
[Електронний ресурс]. – Режим доступу:
https://m.facebook.com/stori.php?stori_fbid=605006673830641&id=100029639420230
Батл між учнями 2-3 класів з нейроскакалками «Fan jumps»
3. Інклюзія фізичної культури.
Очікувані результати: шкільний простір сприятиме фізичному розвитку, фізичній активності, дотриманню здорового способу життя та безпеки, заохоченню до комфортного та цікавого навчального процесу.
Ми, готові до змін!
Використані джерела інформації
1