Проєкт Нова фізична культура в Шепетівському НВК№3

Про матеріал
Опис роботи вчителів фізичної культури Шепетівського НВК№3, в урочний та позаурочний час.
Перегляд файлу

Управління освіти Шепетівської міської ради

Методичний кабінет

 

 

 

 

 

 

 

Проєкт

Нова фізична культура у Шепетівському НВК№3

 

 

 

 

 

                                                                              Бабійчук Юлія Сергіївна

                                                                                   вчитель фізичної культури

                                                                         НВК№3 м.Шепетівки

                 

 

2022

 

Ю.С.Бабійчук

 

 

Проєкт

 

Нова фізична культура у Шепетівському НВК№3

 

Методичні матеріали для вчителів фізичної культури та педагога організатора

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Затверджено засіданням науково-методичної ради НВК№3 від

 

 

Рецензент: Н.П.Конончук заступник директора з навчально-виховної роботи

шепетівського навчально-виховного комплексу №3 у складі «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів ім. Н. Рибака та ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою» Хмельницької області.

 

 

 

Автор:   Ю.С. Бабійчук, вчитель фізичної культури шепетівського навчально-виховного комплексу №3 у складі «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів ім. Н. Рибака та ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою» Хмельницької області.

 

 

 

 

Матеріали представлені в посібнику, дають змогу одержати інформацію про проведення урочної та позаурочної роботи у навчальному закладі.

Рекомендовано для вчителів фізичної культури, класним керівникам, педагогам організаторам, напрямку загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів.

 

Зміст

  1. Передмова…………………………………………………5
  2. Проект « Цікава фізична культура» у

     Шепетівському НВК№3………………………………….6

  1. Етапи виконання проекту

Матеріальний……………………………………………..7

     Методичний………………………………………………8

  1.  Інклюзія фізичної культури…………………………  .18
  2.  Висновок……………………………………………..….19
  3. Використані джерела інформації……………………….20

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Передмова

Модернізація освіти спонукає до пошуку нових освітніх і виховних технологій, до впровадження нетрадиційних форм і методів навчання та виховання.

На сучасному етапі розвитку загальноосвітньої школи значне місце приділяється впровадженню в навчально-виховний процес інноваційних технологій, орієнтованих на перспективу розвитку нетрадиційних форм та систем оздоровлення, що допоможе учням встановити зв’язки з природою, навчитись керувати своїми емоціями, поведінкою, рухами, досягти гармонії з тілом і духом.

Бажаємо цього, чи ні, але часи змінюються та вимагають від нас підлаштовувати навчальний процес під потреби  сучасного учня.

Нинішнього учня можна охарактерезувати як зацікавлений, гіперактивний, відкритий, творчий, мобільний, ґаджетозалежний, прямолінійний, впевнений, комунікабельний та лінивий.

За останні роки ми маємо легковажне ставлення учнів до фізичної культури,  власного здоров’я  та нерозуміння значущості фізичних вправ у їхньому житті. Тому уроки фізичної культури потребують «перезавантаження».

Інноваційна діяльність учителя спрямована на перетворення існуючих форм і методів виховання, створення нових ідей, цілей і засобів її реалізації під час навчально-виховного процесу.

 

 

 

 

 

 

 

 

Пропоную проект « Цікава фізична культура»

у Шепетівському НВК№3

Актуальність проекту:

З появою смартфонів та сотень онлайн-професій населення планети стає все менш рухливим. Мотивувати здобувачів освіти та сприяти рухливості здатні нові вчителі фізичної культури – справжні дитячі герої та лідери, які замінять вчителів-виконавців. Нова українська школа формує багато корисних навичок дитини. Однією з них має стати звичка щоденної фізичної активності, чесної спортивної гри та заслужених перемог, а розваги та задоволення як головні елементи уроків.     

 Освіта з фізичної культури має бити цілком зрозумілою та навіть природною для дитини. Яскравий інвентар, зручний одяг, цікаві форми роботи, сучасні ігри, відносно легкі правила і т.д.

Проблема проекту:

Дітей, у школі часто сприймають як маленьких дорослих, забуваючи про постійне створення аури позитивних емоцій та відчуття успіху.

Основа нового підходу  – це не здача нормативів та пошук нових талантів для змагань, а  надія залучити якомога більше учнів до масового спорту та активному відпочинку. Тому, у нашому навчальному закладі відбуваються зміни щодо заохочення учнів займатися спортом, формувати звички здорового способу життя та фізичної активності.

 

Мета проекту:

  • створити нову модель мотивації учнів до занять спортом.

Завдання проекту:

  • ніхто немає бути осторонь занять;
  • формування  у здобувача освіти як емоційно стійкого члена суспільства, здатного вести здоровий спосіб життя й формувати навколо себе безпечне життєве середовище.  

 

Основні шляхи реалізації проекту:

1. Увага та залучення усього педагогічного колективу у формуванні такого шкільного середовища, що уможливлює фізичну активність і безпеку учнів.

Вважаємо, щоб сформувати звички здорового способу життя та фізичної активності, педагоги повинні працювати систематично, послідовно та цілеспрямовано.  Безумовно,  реалізацію системного підходу не можуть забезпечити лише вчителі фізичної культури. Тому, так важливо працювати над даною проблемою спільними зусиллями усього педагогічного колективу.

2. Сучасний вчитель-лідер:

  • компетентний;
  • організований професіонал;
  • поважає та вміє товаришувати з дітьми;
  • уміє вирішувати проблеми;
  • дарує радість;
  • заохочує та мотивує;
  • уміє взаємодіяти  з дітьми;
  • сприяє розвитку близьких стосунків з батьками.

Щире бажання задовольнити потреби дитини допомагає змінювати традиційні підходи та вдосконалювати поведінку вчителя.

3. Залучення місцевої влади, бізнесу, громадського суспільства, преси, сприятимуть зміцненню матеріальної бази та популяризації до занять спортом.

 

Етапи виконання проекту

 

1. Матеріальний

  • реконструкція спортивної зали;
  • відновлення спортивного майданчика;
  • сучасне обладнання у тренажерній залі.

ЧАСОПИС — В Чорткові буде три багатофункціональних спортивних майданчикаНа Раті та Шабельні розширять спортивні майданчики – Прикордоння

Домашний тренажерный зал | Спорт и ЗдоровьеFacebook

 

  • у приміщенні школи створити зонування, яке передбачає місця для відпочинку різного типу, зокрема, кімната тиші;
  • у коридорах  зони для спокійного відпочинку (пуфи, крісла-мішки тощо);
  • у школі створити  спеціально облаштовані місця для занять рухливими (активними) вправами (розмітка на сходах, підлозі, стінах).

2. Методичний – інтеграція знань та умінь з фізичної культури.

1. Якісна діяльність вчителя та саморозвиток:

  • Цікаві курси, тренінги.
  • Участь у семінарах.
  • Комп’ютерна грамотність.
  • Участь у проєктах та програмах.

Вивчення та застосування методів навчання, що сприяють розвитку та зацікавленості до  фізичної активності.

-         STEM-освіта (учні вчаться знаходити рішення не в теорії, а безпосередньо на практиці, шляхом спроб та помилок.)

Учителі школи постійно вдосконалюють свої знання та навички у різних проектах, курсах та семінарах.

Навчальний семінар  «YuniorZ»

Проект Fair play “Чесна гра”

DSC_1093.JPG

 Проект «Посилка успіху» організована фондом Кличко

G:\фото\фото\IMG_20190906_131156_1.jpg

 

 

 

Участь у практичному семінарі з бадмінтону

E:\2022\фото\IMG_20210909_134221.jpg

 

 

2. Нові підходи у проведенні уроків фізичної культури для досягнення освітніх завдань фізичної культури.

 

  • командні ігори, як петанк, фрізбі, флорбол, тощо;
  • бадмінтон, настільний теніс;

 

E:\2021\фото\IMG_20200916_132610.jpgE:\2021\фото\IMG_20200916_132410.jpg

 

  • квест-уроки;

 

G:\Квест здоров'я\20211125_142100.jpg

G:\Квест здоров'я\20211125_143345.jpg G:\Квест здоров'я\20211125_143046.jpg

 

  • плавання;

E:\школа\школа 2017-18\IMG_20180508_131955.jpg E:\школа\школа 2017-18\IMG_20180508_141341.jpg

  • заняття з чирлідингу;

E:\фото з телефона 2019\IMG_20190405_114532.jpg                  E:\фото з телефона 2019\IMG_20190405_114327.jpg

 

  • вправи фітнесу, кроссфіту;

E:\2021\фото\IMG_20210205_102908.jpgE:\2021\фото\IMG_20210219_102436.jpg

 

  • дихальні вправи;

 

G:\Бабійчук, відкритий урок\20211126_134939.jpg

3. Організації фізкультурно-оздоровчої та спортивної роботи.

Урочна, позакласна та позаурочна робота, спрямована на вивчення та популяризацію фізичної активності та здорового способу життя.

  • загальношкільні заходи: тематичні дні, тижні (День козацької слави, День здоров’я, Тиждень фізичної культури тощо);

Оформлення олімпійського куточку «Олімпіада 2020 »

 

G:\День фізкультури\Звыт на управлыння\20210908_084619.jpg

  • -тематичні дні;

E:\2021\фото\IMG_20201222_130501.jpg        E:\2021\фото\IMG_20201124_085038.jpg

 

  • спортивні змагання (футбольний турнір, родинні змагання «Тато, мама, я – спортивна сім’я!», скейтбординг,  катання на роликах.);

 

  • вело заїзд;

[Електронний ресурс].  – Режим доступу: https://m.facebook.com/stori.php?stori_fbid=607046850293290&id=100029639420230

 

G:\Спортивний тиждень вересень\Велозаїзд\20210917_125451.jpg

  • змагання на роликах «Fast rollers»;

[Електронний ресурс].  – Режим доступу:

https://m.facebook.com/stori.php?stori_fbid=602171754114133&id=100029639420230

G:\День фізкультури\20210909_125426.jpg

  • майстер- клас «Будь як я, будь кращий ніж я»;

[Електронний ресурс].  – Режим доступу:

https://m.facebook.com/stori.php?stori_fbid=605006673830641&id=100029639420230

G:\День фізкультури\20210913_121216.jpg

E:\2022\фото\IMG_20210913_121723.jpgE:\2022\фото\IMG_20210913_121912.jpg

  • спортивні БАТЛи;

Батл між учнями 2-3 класів з нейроскакалками «Fan jumps»

G:\Нейроскакалки\20210915_112040.jpg

G:\Нейроскакалки\20210915_111519.jpg

  • фестивалі ранкової руханки. «Рух заради здоров’я»;

G:\День фізкультури\20210914_101319.jpg

  • змагання «Малі Олімпійські ігри»;

E:\2022\олімпійський тиждень 2021\фото до звіту\20210916_133008.jpg

E:\2022\олімпійський тиждень 2021\фото до звіту\20210916_131435.jpg

E:\2022\олімпійський тиждень 2021\фото до звіту\20210916_135135.jpg

  • спортивні рекорди школи;

E:\2022\фото\IMG_20210908_110205.jpgE:\2022\фото\IMG_20210908_094454.jpg

  • туристичні походи;
  • відео-перерви;
  • «Військово-патріотична дитячо-юнацька гра «Сокіл» (« Джура»).

 

3. Інклюзія фізичної культури.

  • Розкриття всіх учнів через врахування їхніх потреб та побажань;
  • позитивно та результативно взаємодіяти з класом учнів, які можуть мати дуже різні потреби;
  • гендерна рівність(Формуйте змішані команди з дівчат та хлопців);
  • імпровізації та розумове пристосування в інтересах кожної дитини;
  • визначення інклюзивних «умовних» груп відомих самому вчителю (групи: - учні початкової школи; - дівчата віком від 15 років; - діти з аутизмом, де виокремили тих, хто демонструє високий та низький рівні академічної успішності; - діти з ДЦП; - гіперактивні учні; - діти із порушеннями психічного розвитку; - учні з ожирінням; - діти із неблагополучних сімей. Далеко не всі з них є визначеними в законодавстві як учні з особливими освітніми потребами. Натомість усі цільові групи, які виокремите, заслуговують на аналіз заходів для їхнього повноцінного включення.)

Очікувані результати:  шкільний простір сприятиме  фізичному розвитку, фізичній активності, дотриманню здорового способу життя та безпеки, заохоченню до комфортного та цікавого навчального процесу.

Ми, готові до змін!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Використані джерела інформації

  1. https://courses.prometheus.org.ua/courses/course-v1:Prometheus+PE101+2020_T2/course/
  2. https://courses.prometheus.org.ua/courses/course-v1:Prometheus+PE102+2020_T3_RG/course/
  3. https://courses.prometheus.org.ua/courses/course-v1:Prometheus+PE102+2020_T3_KR/course/

 

1

 

docx
Додано
17 вересня 2023
Переглядів
151
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку