ПРОЕКТ "НОВЕ ЖИТТЯ СТАРИМ РЕЧАМ"

Про матеріал
Привернути увагу учнів до глобальної проблеми твердих побутових відходів;  проінформувати  про можливість вторинного використання сміття та продемонструвати можливі для цього варіанти; збір, обробка інформації про   проблеми утилізації сміття в Україні;  формування  активної соціальної  позиції; виховання екологічної культури особистості, почуття особистої відповідальності за охорону довкілля, любові до рідного краю; набуття навичок виготовлення  інтер'єрних прикрас з використаних предметів.
Перегляд файлу

 

ПРОЕКТ

"НОВЕ ЖИТТЯ СТАРИМ РЕЧАМ"

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Professional\Desktop\1607079871015.jpg

 

 

 

 

 

                                                     Керівник проекту:Голтян світлана Георгіївна

 

Зміст.

 1.Вид проєкт. Мета проєкт.

2. Етапи проєкт:

- допроєктна підготовка;

- дослідницький етап;

- презентація отриманих результатів.

3. Вступне слово.

4. Актуальність проєкт.

5. Основна частина.

6. Висновки.

7. Перелік використаних джерел.

8. Додаток:

- презентація учительська  «Нове життя старих речей»;

- презентація учнівська «Друге життя речей – вироби зі сміття»;

 - картка «Послідовність виконання  павича з пластмасових пляшок»

 

Етапи проєкт.

І етап – допроєктна підготовка.

1.Формування проєктних груп. Розподіл обов’язків у групах.

2.Формування теми проєкт «Нове життя старих речей».

3.Визначення проблемного завдання: зібрати інформацію про  проблеми утилізації сміття в Україні; навчитися виготовляти павича з пластмасових пляшок

 

4.Вибір методів дослідження:

- робота з довідковою літературою;

- робота з комп’ютерними технологіями;

- робота в інтернеті;

- майстер-клас;

- спостереження;

- виставка виготовлених іграшок;

- консультативна робота;

   - вивчення досвіду  проведення  проєктної діяльності

II етап - дослідницький.

1.     Збір даних з використанням наукової  літератури.

2.     Аналіз та обробка отриманих даних.

3.     Виготовлення виробів з використаних лампочок.

4.     Проведення виставки новорічних прикрас.

5.     Створення картини  «Послідовність виконання  ялинкових прикрас із лампочок».

6.     Оформлення творчого звіту: створення учнівської презентації, публікації.

 III етап – презентація отриманих результатів.

1.     Презентація результатів дослідження:

- виставка дитячих робіт;

- презентація «Нове життя старих речей»;

- презентація збірки «Рекомендації з виготовлення павича з пластмасових пляшок

2.     Аналіз роботи, виконаної протягом проєктний період.

 

Вид проєкт:

-         колективний

 

Мета: привернути увагу учнів до глобальної проблеми твердих побутових відходів;  проінформувати  про можливість вторинного використання сміття та продемонструвати можливі для цього варіанти; збір, обробка інформації про   проблеми утилізації сміття в Україні;  формування  активної соціальної  позиції; виховання екологічної культури особистості, почуття особистої відповідальності за охорону довкілля, любові до рідного краю; набуття навичок виготовлення  інтер'єрних прикрас з використаних предметів.

 Вступ.

Зробивши  аналіз вислову А.Мораві  «Дорога цивілізації вимощена сміттям»  та багатьох інших крилатих висловів відомих людей, учні 7-9 класу взяли участь у проєкт «Нове життя старих речей», який змусив їх замислитись над тим, як можна зменшити свій екологічний слід та спробувати перетворити відходи у творчість.
         У природі немає ніякого сміття. Усе створене природою слугує початком чогось нового. Але ми, люди, у процесі життєдіяльності створюємо сміття, з яким не знаємо, що робити й куди подіти. Стає все менше і менше місць, де його можна розмістити, тому що люди не хотіли б жити поруч зі сміттєзвалищами. Чим більше місто – тим більше звалище.

Актуальність проєкт «Нове життя старих речей»

 Утворення відходів супроводжує людство протягом усієї його історії, і, що вище рівень розвитку, то більше слідів її діяльності у вигляді відходів залишається на Землі. І якщо сьогодні без відходів людське життя на жаль уявити ще не можна, то треба принаймні зменшити їх кількість, знизити ту шкоду, яку вони чинять усьому живому.  Само собою постає  питання: чи є вихід зі сміттєвих лабіринтів?

Саме на це запитання та багато інших дасть нам участь у проєкт «Нове життя старих речей». Проєкт спрямований на набуття учнями нових знань у галузі екології у тісному зв’язку з реальною життєвою практикою, формування спеціальних умінь і навичок за допомогою навчального пошуку, а також залучення учнів до активного пізнавального процесу, здійснення збору необхідної інформації, розвиток уміння робити висновки, аналізувати свою діяльність.

Актуальність  проєкт також обумовлена необхідністю зайняти  дітей у вільний час цікавою справою, яка не потребує додаткових матеріальних затрат. Все необхідне знайдеться у  кожному домі: використані  лампочки, залишки пряжі  та клаптики тканини, клей ПВА, пензлики та фарби, ґудзики, намистинки, нитки, голка. Дітям цікавий і сам процес і результат.

Створюючи іграшки   своїми  руками, прикрашаючи  ними ялинку, виставляючи свої роботи на виставках, діти відчувають  себе значущий в цьому  світі. Вони отримують  радість від  роботи, відчувають гордість за досягнуті  результати. Готові вироби  дитині цікаво тримати в руках,  любуватися  своїм творінням, дарувати комусь і, звичайно, похвалитися: «Це я зробив сам!».

Займаючись виготовленням робіт власними руками, діти заспокоюються, стають більш урівноваженими й уважнішими. Такі особливості виготовлення прикрас як: нарізання тканини на клаптики, нанесення  рисунка на лампочки, наклеювання деталей – все це розвиває дрібну моторику  рук.

 

      Процес виготовлення  павича з пластмасових пляшок

дає наступні результати:

·                          підвищує концентрацію уваги;

·                          створює позитивний настрій;

·                          знижує  емоційну напругу;

·                          дарує  естетичну насолоду;

             Основна частина

За три  тижні до проведення уроку у формі учительської презентації учням повідомлена тема уроку, основні питання, які будуть  розглядатися, рекомендована література, оголошена акція по збору пляшок, які вийшли з користування.  Клас об’єднаний у дві групи “Екологів”, які досліджують проблеми утилізації сміття.                         

 В кожній групі розподілені обов’язки. З цього моменту кожен учень починає збирати матеріал, оскільки в результаті роботи груп має бути створена учнівська презентація та  публікація.

Опрацювавши велику кількість матеріалу, учні мають вибрати головне, правильно побудувати своє повідомлення. На раді групи вони вирішують, як оформити презентацію.

Практичну частину проєкт з виготовлення прикрас з лампочок учні виконують на уроці.

              Робота в команди.

 

Висновки.

Результати проєкт, який мав на меті проінформувати про можливість вторинного використання сміття та продемонструвати можливі для цього варіанти, зацікавленість учнів під час підготовки та звіту довели доцільність проведення цього заходу.

Учні удосконалили навички :

  •                       користування довідковими матеріалами;
  •                       книгами та журналами,
  •                       із зацікавленням виконували конкретні доручення,
  •                       творчо працювали в команді, де вчитель виконує роль консультанта;
  •                       виконували посильні й доступні завдання,
  •                       крок за кроком наближалися до мети.

Протягом проведення проєкт діти були уважними, зацікавленими. Під час презентації було видно, що вони не байдужі до обраної ними теми.

Працюючи над проєкт, учні спілкувалися, співпрацювали й допомагали один одному. Їх спільна робота дала позитивний результат, який можна побачити, продумати, використати в реальній практичній діяльності.

Звичайно, учасники проєкт усвідомлюють, що  перетворити все сміття в Україні на творчі об'єкти неможливо. Вони закликають кожного  замислитись над необхідністю належне перероблювання побутових відходів. Адже, коли кожен усвідомить власну відповідальність за екологічну ситуацію в країні, хижацьке забруднення природи зменшиться бодай на трішки.

Даний проєкт може бути  реалізований на уроках образотворчого мистецтва, трудового навчання, екології,  на заняттях гуртків та  виховних годинах.

 

 

 

C:\Users\Professional\Desktop\1607079870704.jpg

C:\Users\Professional\Desktop\IMG_20191003_143506.jpg C:\Users\Professional\Desktop\1607079870860.jpgC:\Users\Professional\Desktop\1607079871154.jpgC:\Users\Professional\Desktop\1607079871294.jpgC:\Users\Professional\Desktop\1607079868573.jpg

docx
Додано
9 серпня
Переглядів
154
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку