Розділ:Одяг та взуття ( 6 клас)
Проект «Про красу,про моду і хороший смак»
Тип проекту:інформаційний.
Мета проекту: збагачувати знання учнів про моду й модні тенденції в одязі; викликати інтерес до професій художньо-естетичного циклу; розширити знання дітей про правильне використання одягу протягом дня; навчити комплектувати свій гардероб потрібними речами; розвивати здібності учнів у творчих пошуках власного стилю одягу, своєї внутрішньої краси;сприяти розвитку творчого мислення,фантазії; виховувати естетичний смак,бажання бути охайним, дбайливо ставитися до предметів одягу.
Актуальність проекту.
Завдання проекту:
Підвищити мотивацію учнів для отримання нових знань;
Очікуванні результати.
Пан проведення проекту.
1.Бесіда «Мода і стиль».
2.Перегяд відеоролика «Мода сучасна і минула».
3.Відвідування бібліотеки підбір матеріалу по темі «Одяг,мода, час».
4.Перегляд фільму «Хто створює одяг?».
5. Вправа «Мій улюблений одяг».
6.Гра «Добери одяг».
7.Перегяд відеоролика «Мода сучасна і минула».
8.Творча майстерня. Малювання ескізів одягу.
9 . Домашнє завдання . Пошиття колекції костюмів за допомогою батьків.
10.Гра «Намалюй , та покажи свій стиль.»
11.Створення журналу мод з власної колекції малюнків .
12 . Створення інформаційного вісника «Стилі одягу сучасної моди Добрий день шановні гості та учні 5-а касу. Вітаю ,вас,на завершенні проекту « Про красу та моду і хороший смак»,над яким працював колектив 5-а класу. Учасники проекту багато і плідно працювали,багато чого дізналися і зараз представлять результати своєї діяльності . Та хочу ,вам,сказати що ця подія зацікавила журналістів відомого журналу про моду «Модник». Вони дуже хотіли поспілкуватися з учнями 5-а класу,але нажаль не встигли на наш захід . Тому ,на їх прохання, я візьму інтєрв’ю у учасників проекту. Тож почнемо.
Перше запитання яке я хочу задати , чому учні 5го класу обрали саме таку тему для свого проекту.(Відповіді дітей) Дійсно, мода це дуже цікаво. Вона оточує нас в багатьох речах. Але більш за все асоціюється з одягом. На мою думку, мода з’явилася в той же час, коли з’явилася первинна людина. А ,що дізнались учасники групи «Дослідники»
про одяг первинної людини,про те як одягалися у стародавні часи, як виглядав одяг,яки були особливості та відмінності.
Звіт першої групи «Дослідники»
Учень 1 . Під час роботи нашої групи ,ми багато чого дізналися . Одяг первинної людини суттєво відрізнявся від сучасного. Люди свій одяг шили з шкіри та хутра тварин ,прикрашали його іклами та пір’ям птахів . Замість голок первинні люди використовували кістки риб, а замість ниток жили тварин.
Учень 2. Учасники нашої групи відвідували бібліотеку ,переглядали фільми ,використовували інтернет- ресурс щоб дізнатися який мав вигляд одяг у стародавні часи. З яких тканин його шили,чим оздоблювали та як цей одяг відрізнявся від сучасного.
Учень 3. У цей період цінувалися яскраві кольори .В моді були костюми ,що підкреслювали жіночий силует,дуже тонка талія – ось ідеал фігури того періоду . Щоб бути модними ,жінкам доводилося носити корсети і каркаси під спідниці . Чим пишніше спідниця, тім тендітніше здавалася талія . Модниці затягували корсети до втрати свідомості. У середні віки в моді були рум’яна ,пудра,парфуми та мушки. Доповнювався одяг великою кількістю коштовностей.
Вчитель : А чи досліджувала ваша група як одягалися діти у ті часи?
Учень 4.Так.Ми цікавилися як одягалися діти і нас це вразило. Дитячий одяг майже не відрізнявся від дорослого. Ми багато чого дізналися і нам здалося що це буде цікаво іншим учням нашої школи, тому ми зробили стіннівку під назвою « Середньовічна дитяча мода».
Презентація стіннівки.
Вчитель: А, зараз я хочу спитати що дізналися учасники проекту про одяг на уроках соціально – побутового орієнтування .
Вправа «Що зайве ?» (учні називають види одягу та визначають зайвий ).
Звіт другої групи « Модельєри».
Учень 1. Наша група досліджувала сучасний одяг. Ми переглядали журнали мод., дивилися модні покази колекцій одягу ,цікавилися етапами створення одягу . Дізналися про творчу професію – модельєр. Навчилися розрізняти стилі .
Вправа «Вгадай стиль»
Вчитель: Молодці ! Ви дуже добре впоралися із цім завданням. Бачу ви добре розбираєтеся у модних стилях ,тому хочу запропонувати кожної групі створити по два образи з речей , які я вам підібрала. Шановні гості ,будь ласка ,оцініть це творче завдання.
Учень 2. Наша група, так захопилася темою нашого дослідження ,що ми створили власну колекцію ескізів одягу . Працювали всі, ми спочатку створювали ескіз вбрання потім підбирали кольорову гаму.(Презентація колекції ескізів одягу.) Ми передамо нашу колекцію до кабінету швейної справи.
Вчитель: Ще я дізналася ,що член групи «Модельєри»,Даша Цибульська створила власну колекцію ескізів одягу майбутнього.
Пропоную автору презентувати свою колекцію (презентація ескізів одягу).
Учасники працювали з великою цікавістю над проектом. Вони дізналися багато чого про моду,про моду сучасну й моду минулих часів . Це було захопливо. І виникла ідея, пошити колекцію одягу для ляльок. Працювали завзято, шили із задоволенням. Допомагали і матусі ,і бабусі , і хрещені .
А зараз представляю до вашої уваги нашу лінію одягу для ляльок «Модниця».
Вправа «Подіум».
Учні презентують колекцію вбрання для ляльок.
Ось і закінчилася робота над нашим проектом. Я хочу подякувати нашим гостям за те ,що відвідали наш захід за те , що підтримали учнів 5- го класу. Дякую всім за увагу.