проєкт( Про красу ,про моду і хороший смак)

Про матеріал
збагачувати знання учнів про моду й модні тенденції в одязі; викликати інтерес до професій художньо-естетичного циклу; розширити знання дітей про правильне використання одягу протягом дня; навчити комплектувати свій гардероб потрібними речами; розвивати здібності учнів у творчих пошуках власного стилю одягу, своєї внутрішньої краси;сприяти розвитку творчого мислення,фантазії; виховувати естетичний смак,бажання бути охайним, дбайливо ставитися до предметів одягу.
Перегляд файлу

Розділ:Одяг та взуття ( 6 клас)

Проект «Про красу,про моду і хороший смак»

Тип проекту:інформаційний.

  Мета проекту:  збагачувати знання учнів про моду й модні  тенденції  в одязі; викликати інтерес до професій художньо-естетичного циклу; розширити знання дітей про правильне використання одягу протягом дня; навчити комплектувати свій гардероб потрібними речами; розвивати здібності учнів у творчих пошуках власного стилю одягу, своєї внутрішньої краси;сприяти розвитку творчого мислення,фантазії; виховувати естетичний смак,бажання бути охайним, дбайливо ставитися до предметів одягу.

  Актуальність проекту.

  • Світ моди цікавий,захопливий та суперечливий. Вміння орієнтуватися у стилях  одягу,правильно обирати вбрання для різноманітних подій  у житті та виглядати модно, стильно та доречно , це важливий компонент всебічного розвитку дитини. В навчальної програмі соціально – побутового орієнтування не приділяється  достатньої уваги цієї темі . Тому, проект «Про красу ,про моду і хороший смак»   є актуальним. Він   спріяє розвитку естетичного смаку ,почуттю міри у одязі та формуванню соціальної компетентності учнів.                                   

 Завдання проекту:        

 

  • Дати початкові знання про моду в одязі ,модні  стилі та почуття міри у одязі .

 Підвищити мотивацію учнів для отримання нових знань;

  • Ознайомити зі способами роботи з інформацією;
  • Формувати вміння висловлювати,аргументувати та захищати свої ідеї ;
  • Розвивати уміння презентувати результати своєї роботи.

Очікуванні результати.

  • В ході реалізації проекту у дітей  будуть сформовані поняття про правила комплектування костюмів ,назвах функціональних частин костюма,їх узгодженості. Колірному рішенні. Учні зможуть транслювати отриманий досвід у вигляді виставок готових робіт, показу модного одягу. Вони зможуть співвідносити певний вид одягу зі станом навколишнього середовища. Учні з`ясують чи дійсно важливо бути модним красивим, та що таке мода. Буде розвинуте уміння презентувати свою роботу,визначати власну позицію, планувати свою роботу й час. 

Пан проведення проекту.

1.Бесіда «Мода і стиль».

2.Перегяд відеоролика «Мода сучасна і минула».

3.Відвідування бібліотеки підбір матеріалу по темі «Одяг,мода, час».

4.Перегляд фільму «Хто створює одяг?».

5. Вправа «Мій улюблений одяг».

6.Гра «Добери одяг».

7.Перегяд відеоролика «Мода сучасна і минула».

8.Творча майстерня. Малювання  ескізів одягу.
9 . Домашнє завдання .  Пошиття колекції костюмів за допомогою батьків.
10.Гра «Намалюй , та покажи свій стиль.» 

11.Створення журналу мод з власної колекції малюнків .

12 . Створення інформаційного вісника «Стилі одягу сучасної моди     Добрий день шановні гості та учні 5-а касу. Вітаю ,вас,на завершенні проекту « Про красу та моду і хороший смак»,над яким працював колектив 5-а класу. Учасники проекту багато і плідно працювали,багато чого дізналися і зараз представлять результати своєї  діяльності . Та хочу ,вам,сказати що ця подія зацікавила журналістів відомого журналу про моду «Модник». Вони дуже хотіли поспілкуватися з учнями 5-а класу,але нажаль не встигли на наш захід . Тому ,на їх прохання, я візьму інтєрвю у учасників проекту. Тож почнемо.

     Перше запитання яке я хочу задати , чому учні 5го класу обрали саме  таку тему для свого проекту.(Відповіді дітей) Дійсно, мода це дуже цікаво. Вона оточує нас в багатьох речах. Але більш за все асоціюється з одягом. На мою думку, мода зявилася в той же час, коли зявилася первинна людина. А ,що дізнались учасники групи  «Дослідники»                   

про одяг первинної людини,про те як одягалися у стародавні часи, як виглядав одяг,яки були особливості та відмінності.

Звіт першої групи «Дослідники»

Учень 1 . Під час роботи нашої групи ,ми багато чого дізналися . Одяг первинної людини суттєво відрізнявся від сучасного. Люди свій одяг шили з шкіри та хутра тварин ,прикрашали його іклами та пір’ям птахів . Замість голок первинні люди використовували кістки риб, а замість ниток жили тварин.

Учень 2. Учасники нашої групи відвідували бібліотеку ,переглядали фільми ,використовували інтернет- ресурс щоб дізнатися який мав вигляд одяг у стародавні часи. З яких тканин його шили,чим оздоблювали та як цей одяг відрізнявся від сучасного.

Учень 3. У цей період цінувалися яскраві кольори .В моді були  костюми ,що підкреслювали  жіночий силует,дуже тонка талія – ось ідеал фігури того періоду . Щоб бути модними ,жінкам доводилося носити корсети і каркаси під спідниці . Чим  пишніше спідниця, тім тендітніше здавалася талія . Модниці затягували корсети до втрати свідомості. У середні віки в моді були румяна ,пудра,парфуми та мушки. Доповнювався одяг великою кількістю коштовностей.

Вчитель : А чи досліджувала ваша група як одягалися діти у ті часи?

Учень 4.Так.Ми цікавилися як одягалися діти і нас це вразило. Дитячий одяг майже не відрізнявся від дорослого.  Ми багато чого дізналися і нам здалося що це буде  цікаво іншим учням нашої школи, тому ми зробили стіннівку під назвою « Середньовічна дитяча мода».

Презентація стіннівки.

Вчитель: А, зараз я хочу спитати  що дізналися учасники проекту  про одяг на уроках соціально – побутового орієнтування .

Вправа «Що зайве ?» (учні називають види одягу та визначають зайвий ).

Звіт другої групи « Модельєри».

Учень 1. Наша група досліджувала сучасний одяг. Ми переглядали журнали мод., дивилися  модні покази колекцій одягу ,цікавилися етапами створення одягу . Дізналися  про творчу професію – модельєр. Навчилися  розрізняти стилі .

Вправа «Вгадай стиль»

Вчитель: Молодці ! Ви дуже добре впоралися із цім завданням. Бачу ви добре розбираєтеся у модних стилях ,тому хочу запропонувати кожної групі  створити по два образи з речей , які я вам підібрала. Шановні гості ,будь ласка ,оцініть це творче завдання.

Учень 2. Наша група, так захопилася темою нашого дослідження ,що ми створили власну колекцію ескізів одягу . Працювали всі, ми спочатку створювали ескіз вбрання потім підбирали кольорову гаму.(Презентація колекції ескізів одягу.) Ми передамо нашу колекцію до кабінету швейної справи.

Вчитель: Ще я дізналася ,що член групи  «Модельєри»,Даша Цибульська створила власну колекцію ескізів одягу майбутнього.

Пропоную автору презентувати свою колекцію (презентація ескізів одягу).

    Учасники працювали з великою цікавістю над проектом. Вони дізналися багато чого про моду,про моду  сучасну й моду минулих часів . Це було  захопливо. І виникла ідея, пошити колекцію одягу для ляльок. Працювали завзято, шили із задоволенням. Допомагали і матусі ,і бабусі , і хрещені .

А зараз представляю до вашої уваги нашу лінію одягу для ляльок «Модниця».

Вправа «Подіум».

Учні презентують колекцію  вбрання  для ляльок.

  Ось і закінчилася робота над нашим проектом. Я хочу подякувати нашим гостям за те ,що відвідали наш захід за те , що підтримали учнів 5- го класу. Дякую всім за увагу.

 

 

docx
Пов’язані теми
Технології, Інші матеріали
Інкл
Додано
27 квітня 2020
Переглядів
1159
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку