Актуальність. Зима – важка пора для птахів. Узимку їм стає важко здобувати поживу, і найбільше пташок гине не від холоду, а від голоду. Потрібно дізнатися, чим можна підгодовувати птахів.
Номер слайду 3
Мета: Ознайомити здобувачів освіти із видами птахів, які перебувають у нашій місцевості у зимовий період;Навчити учнів допомагати птахам узимку, облаштовувати пташині «їдальні»;Розвивати навички пізнавально-дослідницької діяльності при пошуку інформації, розвивати потребу до здобуття нових знань;Виховувати любов до природи, турботливе ставлення до пернатих друзів.
Номер слайду 4
Характеристика проєкту: За діяльністю: пізнавально-дослідницький;За тривалістю: середньотривалий;За кількістю навчальних предметів: міжпредметний;За кількістю учасників: груповий.
Номер слайду 5
Етапи проєкту. Організаційно-підготовчий: Визначення теми та мети проєкту; Планування роботи над виконанням проєкту;Пошук інформації про птахів;
Номер слайду 6
Етапи проєкту. Практичний: Опрацювання матеріалів про зимуючих птахів;Знайомство із птахами, з їх раціоном;Підготовка до виготовлення годівниці.
Номер слайду 7
Етапи проєкту. Оформлювальний: Оформлення газети : «Пташина їдальня»;Виготовлення годівниці.
Номер слайду 8
Етапи проєкту. Заключний: Презентація проєкту;Аналіз результатів проєкту.
Номер слайду 9
Очікувані результати: Учні дізнаються про птахів, які зимують у нашій місцевості, зрозуміють необхідність підгодовування птахів узимку;Діти оволодіють навичками пізнавально-дослідницької роботи, роботи в групах;Виготовлення годівниці для птахів.
Номер слайду 10
Висновок. Робота над проєктом розвиває критичне мислення, творчість, дослідницькі уміння, спостережливість, самостійність; допомагає розкрити творчі здібності, долучитися до творчої діяльності.