Баранівська гімназія
Проект
«Рослини навколо гімназії»
Вихователь:Хомич О.В.
2015 р.
Мета проекту:вчити дітей здійснювати проектну діяльність на основі здобутих знань; розвивати нестандартне мислення, творчий підхід до розв’язання порушеної проблеми; виховувати повагу,совість, готовність прийти на допомогу будь-чому, дбайливе ставлення до природи своєї місцевості.
Завдання проекту:
1.Ознайомитися із рослинами біля гімназії.
2. Підготувати міні-розповідь про них.
3. Створити колекцію фотографій рослин які ростуть біля гімназії «Знов починається весна, знов починаються дива!»
Учасники проекту: учні 1-го класу.
Термін реалізації:
__початок: 01.04.
__закінчення: 15.05
Прогнозований результат:
1.Колекція фотографій на тему: «Знов починається весна, знов починаються дива!»
2. Гербарій.
Хід проекту
І етап. Підготовчий
Попереднє завдання учням – звернути увагу на рослини, які ростуть біля гімназії.
ІІ етап. Дослідницький
1.Мотивація, цілепокладання
2. Створення емоційного настрою. Розповідь вчителя.
-Мабуть, у цілому світі не знайдеш людину, яка б не любила рослини, а зокрема, квіти. Вони є чарівними й цілющими ліками, охоронцями домашнього затишку. А скільки прекрасних квітів вплелися в український віночок – барвінок і маки, волошки і мальви, незабудки і троянди.
Гра «Впіймай плодове дерево»
Гра « Відшукай знайому рослину»
На дошці вивішені ілюстрації різних рослин. Учень має вибрати картинку із зображенням тієї рослини, яка росте біля гімназії і сказати про неї декілька слів.
Весна – чарівниця
Неначе цариця,
Наказ свій послала,
Щоб краса вставала!
Отже, кожна квітка, травинка, кожне деревце – це частина рідної землі. Недарма народна мудрість каже: «Немає ліпшої краси, ніж гаї та ліси».
ІІІ етап. Презентація
ІV етап. Освітній продукт
Учнівські роботи, гербарії. Розповіді учнів про власні здобутки.