Проект " Рослини навколо гімназії"

Про матеріал
Дослідження та ознайомлення з різними рослинами, які ростуть навколо навчального закладу.
Перегляд файлу

                                         Баранівська  гімназія

 

 

 

 

 

       Проект

«Рослини навколо гімназії»

  

 

                                 Вихователь:Хомич О.В.

 

 

 

 

                                    2015 р.

 

 

Мета проекту:вчити дітей здійснювати проектну діяльність на основі здобутих знань; розвивати нестандартне мислення, творчий підхід до розв’язання порушеної проблеми; виховувати повагу,совість, готовність прийти на допомогу будь-чому, дбайливе ставлення до природи своєї місцевості.

Завдання проекту:

1.Ознайомитися із рослинами біля гімназії.

2. Підготувати міні-розповідь про них.

3. Створити колекцію фотографій рослин які ростуть біля гімназії «Знов починається весна, знов починаються дива!»

Учасники проекту: учні 1-го класу.

Термін реалізації:

__початок: 01.04.

__закінчення: 15.05

Прогнозований результат:

1.Колекція фотографій на тему: «Знов починається весна, знов починаються дива!»

2. Гербарій.

                                      Хід   проекту

І етап. Підготовчий

Попереднє завдання учням – звернути увагу на рослини, які ростуть біля гімназії.

ІІ етап. Дослідницький

1.Мотивація, цілепокладання

  • Ви отримали завдання звернути увагу на рослини, які ростуть біля гімназії.
  • Які рослини ви запам’ятали?
  • Що ви про них знаєте? (Відповіді дітей).

2. Створення емоційного настрою. Розповідь вчителя.

-Мабуть, у цілому світі не знайдеш людину, яка б не любила рослини, а зокрема, квіти. Вони є чарівними й цілющими ліками, охоронцями домашнього затишку. А скільки прекрасних квітів вплелися в український віночок – барвінок і маки, волошки і мальви, незабудки і троянди.

  • Серед рослин, що ви назвали, зустрілися лікарські рослини – кропива, подорожник, кульбаба, чистотіл. Вони мають велике значення для життя людей. Із них виробляють ліки. Сьгодні ми говоритимемо про те, як оберігати природу,примножувати її багатство, вчитися бачити красу навколишнього середовища.
  • Діти, ви назвали рослини, які ростуть біля гімназії. Давайте поміркуємо, чому вони різного розміру? ( Відповіді дітей).
  • Правильно. Усі рослини поділяються на дерева, кущі, трав’янисті  рослини.
  • Які ви знаєте дерева? ( Відповіді дітей )

Гра «Впіймай плодове дерево»

  • Які ви знаєте кущі? ( Відповіді дітей)
  • Чи є серед них лікарські? (Відповіді дітей, доповнення вчителя)
  • У народі кажуть: «Без верби й калини нема України». Отже, верба і калина – народні символи.

Гра « Відшукай знайому рослину»

На дошці вивішені ілюстрації різних рослин. Учень має вибрати картинку із зображенням тієї рослини, яка росте біля гімназії і сказати про неї декілька слів.

  • А тепер все ж таки скажемо, про яку пору року ми говоримо?
  • Чи подобається вам ця пора року і чим саме?

                             Весна – чарівниця

                             Неначе цариця,

                             Наказ свій послала,

                             Щоб краса вставала!

  • Кожна пора року красива по-своєму. Але все ж таки ми говоримо про весну, і вона красива тим, що дає життя всьому живому. Милує наше око буйним цвітінням. Наповнює повітря дивними, пахучими ароматами.

Отже, кожна квітка, травинка, кожне деревце – це частина рідної землі. Недарма народна мудрість каже: «Немає ліпшої краси, ніж гаї та ліси».

ІІІ етап. Презентація

  • Для того щоб ця краса не зникала ми створимо колекцію фотографій на тему: «Весна – красна нам радість принесла» та гербарій.

ІV етап. Освітній продукт

Учнівські роботи, гербарії. Розповіді учнів про власні здобутки.

       

 

docx
Додав(-ла)
Хомич Оксана
Додано
7 січня 2022
Переглядів
212
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку